FANDOM

L'objectiu és la Keimi! Els segrestadors s'acosten!
Episodi 393
← Anterior Episodi 393 Pròxim →
Informació
Nom en japonès Hyōteki wa Keimī!! Semaru Hito Sarai-ya no Mashu
Nom en anglès The Target is Keimi!! The Kidnappers' Evil Draws Near
Estrena al Japó 15 de març de 2009
Estrena en català 29 d'agost de 2010
Opening We are (nova versió)
L'objectiu és la Keimi! Els segrestadors s'acosten! és l'episodi 393 de One Piece.

Resum Edita

En Ruffy, en Chopper, en Brook, en Hatchan, en Pappug i la Keimi, després de que la Shakuyaku els digués que en Silvers Rayleigh (l'home que busquen) podria estar dins de les zones 1 a 29 (les que no controla l'Armada) o al parc d'atraccions (Park Sabaody), decideixen començar-lo a buscar pel parc d'atraccions. Allà passant la major part del dia pujant a diferents atraccions: "La muntanya russa", "La Casa del Terror", etc; i sobretot a "La Noria", el somni de la Keimi, que explica que quan era petita somiava en que un dia hi pujaria.

Mentrestant, en Peterman, un dels caça-recompenses que van guanyar, informa al seu líder, que la Keimi, en realitat, és una sirena.

A una altra part de l'arxipèlag, Sant Charloss, un altre Noble Mundial, s'ha enfadat amb uns metges i una infermera que portaven a un ferit a l'hospital perquè no s'han agenollat davant la seva presència. El drac celestial tira a terra la camilla perquè l'home fertit caigui a terra. Després en veure que la infermera és atractiva diu que serà la seva 13ena dona. El promès de la inferma que estava allà, s'aixeca dient que ell serà el marit de la dona, i el drac celestial el fereix amb una pistola. Els Supernoves presents allà, decideixen agenollar-se i fer veure que no veuen res fins que Sant Charloss hagi passat. En aquell moment apareix en Zoro caminant normal, davant Sant Charloss (ja que el no sap res del que s'ha de fer davant la presència d'un drac celestial. Enfadat i sorprès alhora, el Noble Mundial el dispara, i en Zoro esquiva les bales i veient que l'està atacant es disposa a matar a Sant Charloss. En aquell moment Jewelry Bonney, una Supernova, es converteix en una nena petita gràcies a la seva fruita del diable (desconeguda) i fa veure que en Zoro és el seu germà i que en Sant Charloss l'ha ferit. Sant Charloss s'ho creu i s'en va. Després Jewelry Bonney li diu a en Zoro que això que ha fet és posar en perill a tots els altres Supernoves que hi ha a l'arxipèlag. En Zoro agafa al promès de la infermera, que estava mal-ferit i el porta a l'hospital.

En aquell moment, al Park Sabaody, tots menys la Keimi van a buscar un gelat. El líder dels anteriors caça-recompenses, es disfresa d'ós de peluix gegant i rapta a la Keimi. Quan tornen no la troben i truquen al Sunny, on es troben en Franky, l'Usopp i en Sanji. El cargol-telèfon l'agafa en Sanji i en Chopper l'informa de la mala notícia. Al Park en Ruffy no sap per on buscar per les dimensions de l'arxipèlag. En Sanji diu que no es preocupin, que avisarà als seus "nous" amics, els Tobiou Riders perquè els ajudin a buscar la sirena segrestada.

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de l'Arxipèlag de Sabaody
Capítols del manga
490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511
512 513
Episodis de l'Anime
385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395
396 397 398 399 400 401 402 403 404 405

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori