Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 4

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
El passat d'en Ruffy! Shanks, el pèl-roig!
Episodi 4
← Anterior Episodi 4 Pròxim →
Informació
Nom en japonès ルフィの過去!赤髪のシャンクス登場
Nom en anglès Luffy's Past! The Red-haired Shanks Appears!
Estrena al Japó 8 de desembre del 1999
Estrena en català 7 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 28 d'abril de 2012
El passat d'en Ruffy! Shanks, el pèl-roig! és l'episodi 4 de One Piece.

Resum Edita

En aquest episodi es mostra com en Ruffy aconsegueix la seva capacitat de la goma. En Ruffy encara era un nen quan el famós pirata Shanks el Pèl-roig va arribar a la seva illa. Gràcies a en Shanks, en Ruffy va voler fer-se pirata. Una de les reunions que feien al bar de la Makino va ser interrompuda per la banda de l'Higuma, però com que no tenien el que volien, es van enfadar i van tirar en Shanks a terra. En Ruffy molt enfadat pel que li havien fet a en Shanks, veu en una capsa la Gomu Gomu no Mi i se la menja. Quan la Banda de l'Higuma va tornar al bar a barallar-se amb els Pirates del Pèl-Roig, en Ruffy s'enfronta a ells al port. Però just en el moment en què l'Higuma estava a punt de fer mal a en Ruffy, apareix el grup d'en Shanks i s'hi enfronten. L'Higuma s'escapa amb en Ruffy en una barca al mar. En Shanks va a la recerca d'en Ruffy, i de sobte, un Monstre Marí es menja a l'Higuma i la barca, però en Ruffy és salvat per en Shanks en l'últim moment, perdent així un braç.

Uns dies més tard, en Shanks i la seva tripulació decideixen marxar del poble, ja que té por que per culpa seva el poble pugui ser sabotejat. En el comiat, en Shanks li regala el seu barret a en Ruffy fent-li prometre que un dia es convertiria en el Rei dels Pirates.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Buggy
Capítols del manga
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Episodis de l'Anime
4 5 6 7 8

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori