FANDOM

La fi de l'imperi dels tritons
Episodi 43
← Anterior Episodi 43 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 魚 人 帝国 の 終わり! ナミ は 俺 の 仲間 だ!
Nom en anglès The End of the Fishman Empire! Nami is my Nakama!
Estrena al Japó 27 de setembre del 2000
Estrena en català 28 de juny del 2006
Opening We Are
Ending Run! Run! Run!
La fi de l'imperi dels tritons és l'episodi 43 de One Piece.

Resum Edita

En Ruffy i l'Arlong lluiten a l'antiga habitació de la Nami. En Ruffy s'adona que la font del patiment de la Nami és el que hi ha en aquella habitació: mapes fets quan ella era petita i material per dibuixar-los. Després d'uns quants atacs de l'Arlong amb la seva espasa, en Ruffy li parteix el nas després de que el tritó l'estigués mossegant. En Ruffy el guanya amb un Gomu Gomu no Ono mentre que l'Arlong feia un "Darc de tauró", i l'que envia al tritó a baix de tot d'Arlong Park, quedant així destruït. Quan cap dels espectadors no sabia el que havia passat i temien lo pitjor, en Ruffy surt d'un munt de runes i crida:

Nami! Recorda que ets un dels nostres!

— En Ruffy li diu a la Nami

El Capità Rat de la divisió 16 apareix, ja que segons diu ha estat observant la batalla. Ha vingut per apoderar-se dels tresors de l'Arlong. En Zoro l'apallissa i la Nami el pega amb el seu bastó per haver disparat a la Nojiko i fet forats al camp de mandarines de la Bellemere. La Nami li diu que els diners són pel poble de Coco i que ha d'ajudar amb la reconstrucció del poble. Es torna a veure el capità Rat a la seva base, on truca al Quarter General de la Marina per denunciar als Barret de Palla i demana que posin una recompensa a en Ruffy per haver vençut a la Família Arlong. Els hi envia la coneguda foto del cartell de crida i cerca d'en Ruffy.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de l'Arlong
Capítols del manga
69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90
91 92 93 94 95
Episodis de l'Anime
31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
42 43 44
Especial
Episodi de la Nami

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori