FANDOM

Crida i cerca
Episodi 45
← Anterior Episodi 45 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 賞金首!麦わらのルフィ世に知れ渡る
Nom en anglès Bounty! Straw Hat Luffy Becomes World Famous!
Estrena al Japó 25 d'octubre del 2000
Estrena en català 28 de juny del 2006
Opening We Are
Ending Run! Run! Run!
Crida i cerca és l'episodi 45 de One Piece.

Resum Edita

La Nami compra el diari a un ocell i es queixa de que ha apujat el preu. L'Usopp, que està fent un bola de tabasco li diu que no es queixi tant, que ja no ha d'estalviar per comprar el seu poble i la Nami li respon que no vol ser un pirata escurada. En Ruffy intenta agafar una mandarina dels mandariners de la Nami, però en Sanji li fa una patada i cau a sobre de l'Usopp amb la desgràcia que li cau el tabasco als ulls. En Sanji li diu a la Nami que no es preocupi, que no deixarà que ningú li toqui les mandarines. La Nami fullejant el diari li cau un full a terra. Tots el miren i comencen a cridar, menys en Zoro que està dormint. Es veu una mena de casa on es veuen tot d'homes a dintre de la Marina. Parlen d'en Ruffy, dient que va derrotar a en Morgan, el mestre de la destral. En Buggy, el pallasso buscat per 15 milionsBelly. L'almirall Don Krieg per 17 milionsBelly i el senyor Arlong per 20 milionsBelly. Diuen que ell els ha guanyata tots, ja que té 30 milionsBelly. Un home li ensenya el cartell d'en Ruffy a en Morgan que està a la presó. També els Pirates del Gat Negre i el Baratie, on surt el xef Zeff i pensa amb en Ruffy i en Sanji. En Ruffy riu perquè li han posat preu al seu cap, però l'Usopp es queda impressionat pel preu. Ell també es fixa que surt a la fotografia. En Ruffy, l'Usopp i en Sanji estan contents, però la Nami no ho està gents, ja que estan buscats per la Marina. En Zoro també ho escolta i pensa que ja no estaran tan tranquils, i que vindran soldats de la Marina i caça-recompenses. En un vaixell de la Marina surt en Fullbody emborratxant-se i pensant en els bells temps que havia passat. També pensa amb en Sanji, dient que per culpa d'ell la seva vida ha canviat. Un soldat el crida dient que han posat un altre amb crida i cerca. Ell, mirant la foto pensa quan es va topar amb en Ruffy i que és l'oportunitat de sortir d'aquell vaixell i detenir a en Ruffy per poder ser Tinent. Ell crida a tots els soldats, que estan dormint. Els hi diu que han de marxar, però en aquell moment passa pel costat el Going Merry. En Fullbody els hi diu cridant si ja no s'en recorden d'ell i en Ruffy li diu que sí. L'ex-tinent li diu al capità del Going Merry que queda detingut. Els disparen amb el canó,però en Zoro talla la bala per la meitat. Tots queden impresionats. En Fullbody els hi diu que disparin però el canó explota. En Fullbody salta cap el Going Merry amb els seus homes. Li fa un cop de puny a la cara d'en Ruffy però rebota i li torna el cop amb ell.

Personatges per ordre d'aparicionEdita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de Loguetown
Capítols del manga
96 97 98 99 100
Episodis de l'Anime
45 46 47 48 49 50 51 52 53

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori