FANDOM

La ciutat del rei dels pirates
Episodi 48
← Anterior Episodi 48 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 始まりと終りの町・ローグタウン上陸
Nom en anglès The Town of the Beginning and the End - Arrival at Loguetown
Estrena al Japó 22 de novembre del 2000
Opening Believe
Ending Run! Run! Run!
La ciutat del rei dels pirates és l'episodi 48 de One Piece.

Resum Edita

Els Pirates del Barret de Palla arriben a Loguetown l'última gran ciutat abans de l'entrada a la Grand Line, també coneguda com la ciutat del principi i la fi. També és el lloc on Gol D. Roger va néixer i va ser executat. En Ruffy vol anar a visitar el patíbul, en Zoro a comprar-se dos sabres, en Sanji a comprar menjar, l'Usopp a comprar-se unes ulleres de franctirador i la Nami a comprar roba. Uns soldats informen a l'Smoker de que han vist uns pirates al port pensant que és la tripulació d'en Ruffy i ell hi va però se'ls carrega amb un tres i no res i ell mateix se n'adona de que aquell no pot ser en Ruffy. En Ruffy buscant el patíbul es perd i va a parar a en port on coneix el Capità de la Marina, l'Smoker i ell li pregunta perquè vol anar al patíbul i en Ruffy li respon: Perquè vull veure on va morir el Rei dels Pirates. L'Smoker sorprès li senyala amb el fum la direcció. En Zoro mira a un aparador d'una botiga de sabres el preu dient que són molt cars i pensant que la Nami li ha deixat però que li haurà de tornar triplicat i amb interessos. En Zoro escolta i s'envà a una rotllana de gent on hi ha uns homes dient a una dona que han de matar al capità de la Marina perquè ha detingut el seu capità. La dona els hi diu que lluitin amb ella i els dos homes l'ataquen. En Zoro es prepara per atacar-los però la noia que és la Tashigi, l'acompanyant de l'Smoker treu el seu sabre i el derrota. La Tashigi perd l'equilibri i cau, caient-li les ulleres que cauen als peus d'en Zoro, ell les agafa, però quan la mira li recorda a la seva amiga de la infància, la Kuina i li trenca les ulleres i ella li diu que li haurà de pagar. En Ruffy que s'ha tornat a perdre's va a parar a un bar que es diu Bar Gold Roger. Allà hi ha un home gran assentat en una cadira i parlen d'aventures del Rei dels Pirates.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de Loguetown
Capítols del manga
96 97 98 99 100
Episodis de l'Anime
45 46 47 48 49 50 51 52 53

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori