FANDOM

Els sabres nous d'en Zoro
Episodi 49
← Anterior Episodi 49 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 三代鬼徹と雪走!ゾロの新刀と女曹長
Nom en anglès Sandai Kitetsu and Yubashiri!Zoro's New Swords, and the Female Sergeant Major
Estrena al Japó 22 de novembre del 2000
Opening Believe
Ending Run! Run! Run!
Els sabres nous d'en Zoro és l'episodi 49 de One Piece.

Resum Edita

La Tashigi porta a en Zoro al quarter de la Marina perquè treballi i així poder-li pagar unes ulleres noves ja que li va trencar. En Zoro comença a fregar, arriben uns soldats i ell els guanya amb les fragones i hi deixa uns diners per la mestra. Després se'n va a una botiga on hi venen sabres. Li diu a l'Ippon-Matsu, el propietari que només té 100.000Berrysymbol. Ell veu el Wadô Ichimonji i l'intenta enganyar dient que li compra per molt pocs diners. La Tashigi entra en aquell moment a pagar el sabre que li havia arreglat i també veu el sabre dient que està molt ben pagat. Després en Zoro s'hi nega. El propietari de la botiga s'enfada i li diu que en uns barrils del fons hi han els sabres de 100.000Berrysymbol. En Zoro hi va i tot remenant en troba un que el propietari no li vol vendre perquè està maleït: el Sandai Kitetsu. En Zoro diu que un sabre tria al seu amo i tira el sabre cap a munt i hi posa el braç. El sabre no li talla el braç, així que se'l queda gratis. Després l'Ippon-Matsu li regala el Yubashiri. En Zoro se'n va tot content amb tres sabres.

Personatges per ordre d'aparicióEdita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de Loguetown
Capítols del manga
96 97 98 99 100
Episodis de l'Anime
45 46 47 48 49 50 51 52 53

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori