Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 516

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Comença l'entrenament d'en Ruffy - Quedem al mateix lloc d'aquí a 2 anys
Episodi 516
← Anterior Episodi 516 Pròxim →
Informació
Nom en japonès ルフィ修行開始 2年後に約束の場所で
Nom en anglès Luffy's Training Commences - 2 Years From Now at the Promised Place
Estrena al Japó 25 de setembre de 2011
Estrena en català 14 de setembre de 2014
Opening Fight Together; One Day (català)
Comença l'entrenament d'en Ruffy - Quedem al mateix lloc d'aquí a 2 anys és l'episodi 516 de One Piece.

Resum Edita

L'episodi comença amb en Ruffy i les Pirates Kuja acomiadant en Jinbe que torna a l'Illa dels Tritons. Tot seguit en Rayleigh demana a les Pirates Kuja si els poden portar al lloc de l'entrenament d'en Ruffy. Un cop arriben a l'Illa Rusukaina, la Hancock li diu a en Ruffy que li portarà menjar cada dia, però en Rayleigh li ho prohibeix pel bé d'en Ruffy, ja que ha d'aprendre a sobreviure amb el que li doni la naturalesa.

Un cop estan ells dos sols a l'illa comença l'entrenament. En Rayleigh li comenta que a prop d'un arbre no s'hi acosta cap animal ja que és un arbre molt similar al Daft Green i emet una olor especial que repel·leix els animals. Després en Rayleigh li comenta la història de l'illa i que els homes varen perdre la batalla de la supervivència. Just després apareix un elefant gegant i en Rayleigh aprofita per comentar-li els tres tipus de Haki existents, esquiva l'atac amb el Kenbunshoku Haki, atura un atac amb el Bosoushoku Haki i derrota l'elefant amb el Haoshoku Haki. Després es veuen ells dos sopant i en Rayleig li comenta que normalment necessitaria més temps per entrenar-se i que les persones tenen tendència a un tipus de Haki però que ell li ensenyarà els 3 tipus.

Abans de començar, però, en Ruffy diu que ha de fer una cosa i deixa el seu barret i la Targeta de Vida en una roca prop de l'arbre on no s'hi acosten animals dient que el pirata Monkey D. Ruffy es pren unes vacances i diu que es farà més fort mentre recorda els seus companys i els seus germans i es veu la resta de la tripulació entrenant als seus respectius llocs.

I fins aquí la primera meitat de One Piece.

Go to new world.jpg

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de després de la Guerra
Capítols del manga
581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591
592 593 594 595 596 597
Episodis de l'Anime
490 491 493 494 495 496 497 498 499 500 501
502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512
513 514 515 516

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori