Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 517

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
El començament d'una nova etapa - Els del Barret de Palla es tornen a reunir!
Episodi 517
← Anterior Episodi 517 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 新章開幕 再集結! 麦わらの一味
Nom en anglès A New Chapter Begins - The Straw Hat Crew Reunites!
Estrena al Japó 2 d'octubre de 2011
Opening We Go!
El començament d'una nova etapa - Els del Barret de Palla es tornen a reunir! és l'episodi 517 de One Piece.

Resum Edita

L'episodi comença amb en Ruffy a l'Illa Rusukaina mentre la Margueriete el crida per marxar. Les Pirates Kuja es sorprenen de com en Ruffy ara és el rei de l'illa. De tornada a l'Arxipèlag Sabaody es veu l'arribada d'en Zoro al Bar de la Shakky on en Rayleig comenta que és el primer en arribar. Deu dies despres en un Bar la Nami pren una veguda mentre arriba la Falsa Tripulació del Barret de Palla i la gent comenta com de despietats són i que estan buscant nous reclutes. L'escena canvia al concert d'en Brook on comenta als seus managers que és l'últim concert que farà. Mentre el concert comença es veu l'arribada d'en Sanji a l'illa on els Okames s'acomiaden d'ell. De tornada al bar on la Nami reposa, els suplantadors de la Tripulació maten a un home per tenir una recompensa massa baixa i demanen a la Nami que s'uneixi a ells, i que ella refusa. Això fa enfadar el Fals Ruffy que es disposa a assassinar-la però la Falsa Nami diu que ja ho farà ella. Abans de matar la Nami, l'Usopp entra al bar i amb els seus Pop Green derrota la tripulació i abans de marxar la Nami deixa tot de Weather Ball pel bar que provoquen una descarrega electrica. Tot i així sobreviuen i marxen del bar rabiosos i el fals capità ordena buscar-los i matar-los. La Robin apareix caminant per l'illa i sembla que la segueixen però escapa mentre llegeix els cartells del concert d'en Brook i de la falsa tripulació reclutant demanant-se què passa. En Franky arriba al Sunny que ja està recobert mentre comenta que no té cap dany. En Chopper apareix caminant entusiasmat comentant que ja té ganes de veure a la resta de companys. Mentrestant, el Fals Ruffy dispara a dues persones que havia confós amb la Nami i l'Usopp dient que ells no en tenen cap culpa, són ells (els que han estat disparats) qui han de ser odiats per assemblar-se tant. Quan marxen, l'autèntic Ruffy topa amb el seu fals, cosa que el fa enfadar encara més mentre en Ruffy autèntic passa de la situació.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc del retorn a Sabaody
Capítols del manga
598 599 600 601 602
Episodis de l'Anime
517 518 519 520 521 522

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori