Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 518

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Una situació explosiva! En Ruffy contra el Fals Ruffy
Episodi 518
← Anterior Episodi 518 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 一触即発! ルフィVSニセルフィ
Nom en anglès A Hair-Trigger! Luffy vs. Fake Luffy
Estrena al Japó 09 d'octubre de 2011
Opening We Go!
Una situació explosiva! En Ruffy contra el Fals Ruffy. és l'episodi 517 de One Piece.

Resum Edita

A Sabaody en Ruffy, ha fet enfadar el seu fals i recorda que ha promès a la Hancock que no es ficaria en problemes per tal i recorda com s'ha acomiadat d'elles. Al Bar de la Shakky ella li comenta a en Sanji l'ordre d'arribada de la tripulació a l'illa i que el Sunny gràcies a la defensa que n'ha fet en Duval i els Genets de la Vida Rosa mentre aquests estan en un racó del bar recuperant-se de les ferides. Al poble una batalla entre pirates es presenciada per en Chopper. Quan els falsos Zoro, Sanji, Robin i Chopper apareixen la batalla para per por a la tripulació. En Chopper segueix a la falsa tripulació mentre els crida i els hi demana perquè no el reconeixen. En Sanji marxa a comprar mentre la Robin arriba al bar. En Ruffy mentre continua indiferent a les mostres de fanfarroneria del seu doble i la resta de companys. Li diu que li sap greu haver-lo fet caure però que té pressa i marxa fent-lo caure de nou. El fals s'aixeca i fart li dispara amb la pistola un tret que en Ruffy esquiva fàcilment gràcies al Kenbunshoku Haki i després amb el Haoshoku Haki deixa fora de combat a la falsa tripulació i marxa. En Chopper segueix seguint a la resta de la falsa tripulació mentre aquests s'adonen de qui és en realitat i decideixen atraure'l cap a ells mentre la Falsa Robin explusa al Fals Chopper i intenta atreure el de veritat. El Fals Chopper enrabiat mossega la Falsa Robin. En aquell moment uns agents del govern segresten la Falsa Robin i en Chopper preocupat (ja que encara no s'ha adonat que són uns impostors) diu que l'han d'anar a buscar i han d'avisar a en Ruffy i segueix als suplantadors. Al mercat en Sanji busca provisions i va a una peixateria on el pescador li comenta que un home amb el cabell verd, tres catanes i un haramaki ha pujat per error a un vaixell pirata recobert que s'ha enfonsat cap a l'Illa Tritó. En Sanji diu que no es preocupi per això que no morirà pas. De sobte una cosa surt de l'aigua i és el vaixell el qual ha estat partit d'un sol tall net per la meitat i es veu en Zoro dient que ha pujat al vaixell erroni i que ha estat culpa del destí.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc del retorn a Sabaody
Capítols del manga
598 599 600 601 602
Episodis de l'Anime
517 518 519 520 521 522

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori