FANDOM

La revenja d'en Buggy
Episodi 52
← Anterior Episodi 52 Pròxim →
Informació
Nom en japonès バギーのリベンジ!処刑台で笑う男!
Nom en anglès Bagī no ribenji! Shokeidai de warau otoko!
Estrena al Japó 13 de desembre del 2000
Opening Believe
Ending Run! Run! Run!
La revenja d'en Buggy és l'episodi 52 de One Piece.

Resum Edita

En Ruffy és a dalt del patíbul per veure el mateix que en Gol D. Roger abans de morir. Quan un guàrdia li està dient que baixi, l'Alvida (ara amb la fuita Sube Sube no Mi) li dóna un cop de porra. Arriben més guàrdies per detenir als dos pirates, però no la poden detenir per la seva bellesa. Després d'una canonada disparada per en Buggy, en Ruffy recorda que ella és la Alvida. Apareix en Buggy i els seus homes dient que han vingut a buscar en Ruffy. Quan el Barret de Palla es recorda del nom del Pallasso Buggy, entra el pànic del públic de la plaça que han descobert la identitat dels pirates, en Cabaji deixa immobilitzat a en Ruffy pel coll gràcies a una fusta (com es pot veure a la imatge). La Nami s'adona que el temps està canviant i preveu que hi haurà una gran tempesta. Llavors la resta dels Barret de Palla senten els crits de la gent anunciant que el Pallasso Buggy vol executar públicament a en Ruffy, al mateix temps que els homes de l'Smoker li ho comuniquen i comencen a fer un pla per capturar-los a tots. En Mohji i en Richie tenen la misió de cremar el Going Merry, per si de cas hi hagués algun imprevist. En Sanji i en Zoro van a la plaça i avancen derrotant homes d'en Buggy. Quan en Buggy és apunt de matar en Ruffy tallant-li el coll, el Barret de Palla es despedeix dels seus companys afegint "Sóc home mort" i somriu esperant el cop definitiu d'en Buggy. Per sorpresa de tots cau un llamp al patíbul en aquell moment, destruint-lo i deixant socarrimat al Pallasso. Després comença a ploure. A en Ruffy no li fa res el llamp perquè és de goma. En Ruffy, en Zoro i en Sanji fugen cap al Going Merry, mentre que l'Smoker està molt sorprès de que hagi somrigut sabent que moriria. Per últim surt la silueta misteriosa d'en Monkey D. Dragon.

Personatges per ordre d'aparicióEdita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de Loguetown
Capítols del manga
96 97 98 99 100
Episodis de l'Anime
45 46 47 48 49 50 51 52 53

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori