FANDOM

Cap a la Grand Line
Episodi 53
← Anterior Episodi 53 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 伝説は始まった!目指せ偉大なる航路
Nom en anglès Densetsu wa hajimatta! Mezase Gurando Rain
Estrena al Japó 10 de gener del 2001
Opening Believe
Ending Run! Run! Run!
Cap a la Grand Line és l'episodi 53 de One Piece.

Resum Edita

L'Smoker captura a la Alvida, en Buggy i la seva tripulació i els lliguen amb una "xarxa contra els que han menjat Fruites del Diable" (Kairoseki). En Mohji i en Richie no aconsegueixen cremar el Going Merry perquè plou, i els Marines comencen a atacar a la Nami i l'Usopp, tot i que també rep en Mohji. En Ruffy, en Zoro i en Sanji es troben amb la Tashigi, que desafia a en Zoro i la guanya fàcilment. Es comencen a barallar perquè en Zoro es queixa que ella sempre diu les mateixes coses que la Kuina. En Ruffy i en Sanji que havien marxat es troben cara a cara amb l'Smoker. En Sanji continua mentre que en Ruffy es queda amb l'Smoker. La Nami decideix marxar perquè no els hi enfonsin el vaixell, quan arriba en Sanji i comença a lluitar amb els marines. L'Smoker guanya fàcilment a en Ruffy, que es sorprèn que els seus cops no li facin res (perquè el capità és Logia). Quan el Barret de Palla ja estava perdut, apareix en Monkey D. Dragon (Drac en català) que atura l'espasa de l'Smoker i de cop i volta un vent de color verd ataca la ciutat de Loguetown fent volar-ho tot, inclús l'Smoker, els de l'Armada, els Pirates del Barret de Palla, i els Pirates d'en Buggy que són alliberats. En Ruffy fa servir una "Bala de Goma" per fer arribar en Sanji, en Zoro, l'Usopp i ell mateix al vaixell amb la Nami. En Dragon diu a l'Smoker que si vol atrapar al Barret de Palla s'haurà de fer a la mar, i el capità decideix anar a la Grand Line en secret. Els Pirates del Barret de Palla decideix anar a la Grand Line també.

Persontges per ordre d'aparicióEdita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc de Loguetown
Capítols del manga
96 97 98 99 100
Episodis de l'Anime
45 46 47 48 49 50 51 52 53

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori