Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 8

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Qui serà el guanyador? Confrontació de forces de les fruites del diable
Episodi 8
← Anterior Episodi 8 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 勝者はどっち?悪魔の実の能力対決!
Nom en anglès Who Will Win? Showdown Between the True Powers of the Devil Fruit!
Estrena al Japó 29 de desembre del 1999
Estrena en català 13 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 26 de maig de 2012
Qui serà el guanyador? Confrontació de forces de les fruites del diable és l'episodi 8 de One Piece.

Resum Edita

En Buggy recorda les constants i absurdes baralles entre ell i en Shanks. Un dels seus records revela que hi ha una batalla on troba un mapa d'un tresor amagat en les profunditats del mar i una "fruita del diable". Aquella nit, ell i en Shanks parlaven sobre els seus somnis, i accidentalment en Buggy se l'empassa deixant caure el mapa al mar i en intentar recuperar-lo en Shanks nota que en Buggy no pot nedar i va a ajudar-lo comprovant-se el mite que qui menjava una fruita no podia tornar a nedar. Tornant al present, en Buggy s'adona que la Nami li roba els seus tresors i tracta d'atacar-la però en Ruffy la defensa i continua la lluita. En Buggy es separa en moltes parts gràcies a la seva habilitat i la Nami aconsegueix agafar les parts més llargues i en Buggy, en reunir els seus membres queda en una mida molt petita. En Ruffy aprofita i el fa volar amb un bazooka de Goma-Goma, derrotant així a en Buggy.

Després, en agraïment, la Nami li regala el mapa de la Grand Line a en Ruffy. En Ruffy desperta a en Zoro, i l'alcalde és trobat pels habitants del poble i li pregunten que li va passar i ell els hi respon el que havia passat i els habitants furiosos decideixen atrapar a en Ruffy, en Zoro i la Nami però en Chouchou deté a els habitants i se'n van tots tres del poble.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Buggy
Capítols del manga
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Episodis de l'Anime
4 5 6 7 8

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori