Fandom

One Piece Català Wiki

Episodi 9

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
El capità Usopp, el mentider
Episodi 9
← Anterior Episodi 9 Pròxim →
Informació
Nom en japonès 正義のうそつき?キャプテンウソップ
Nom en anglès Honorable Liar? Captain Usopp
Estrena al Japó 12 de gener del 2000
Estrena en català 14 de març del 2006
Opening We Are
Ending Memories
Remake en HD 2 de juny de 2012
El capità Usopp, el mentider és l'episodi 9 de One Piece.

Resum Edita

L'episodi comença mostrant un tranquil i bell paisatge fins que un noi apareix corrent i cridant: que venen els pirates! Els altres habitants s'enfaden i li llencen objectes (ja que tots sabien que era una mentida perquè fa el mateix tots els dies), mentre el noi gaudeix que el persegueixin i aconsegueix escapar-se amagant-se a dalt d'un arbre. Mentrestant, els Pirates del Barret de Palla discuteixen sobre la necessitat d'una millor embarcació i una millor tripulació per anar a la Grand Line i desembarquen al poble de Syrup. Allà veuen a en Tamanegi (un dels tres de la Companyia de l'Usopp) i, en veure la seva bandera, creu que són els Pirates d'en Buggy. L'Usopp vol anar a lluitar i, quan s'assabenta que són només tres persones, decideix fer-los creure que la seva tripulació és de més de mil homes (sent tres nens). La Nami, però, descobreix que són tres nens i ell. L'Usopp intenta atacar a en Ruffy amb esferes de pachinko (que usa com projectils amb una resortera) i en Ruffy li respon dient-li que això no és un joc de nens i que arrisqui la seva vida en intentar atacar (frase semblant a la que va usar en Shanks a l'Episodi 4). Llavors, l'Usopp cancel·la el seu atac. En Ruffy li diu que és fill d'en Yasopp, de la tripulació dels Pirates del Pèl-Roig, i llavors, l'Usopp els convida a menjar.

Després li pregunten a l'Usopp sobre qui pot donar-los un vaixell al que els respon mentint que ningú podria, però s'adonen de la mansió que hi ha en un turó. L'Usopp va a aquesta mansió i es troba amb la seva amiga Kaya, la qual és molt adinerada i li agrada molt escoltar les històries de l'Usopp ja que són la seva teràpia per oblidar el trauma que va patir per la pèrdua dels seus pares. Els Pirates de l'Usopp van, juntament amb els Pirates del Barret de Palla, a la mansió, però tots són renyats per un majordom anomenat Kurahadol.

Al final de l'episodi es veu un tipus amb unes ulleres en forma de cor fent el famós moonwalk d'en Michael Jackson.

Personatges per ordre d'aparició Edita

Navegació Edita

Episodi Anterior Episodi Següent
Arc d'en Kuro
Capítols del manga
22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
33 34 35 36 37 38 39 40 41
Episodis de l'Anime
9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori