FANDOM

Eric
Eric
Informació
Nom japonès: エリック
Nom anglès: Eric
Nom català: Eric
Primera aparició: Episodi 54
Afiliació: 8a Divisió de la Marina
Ocupació: Mercenari
Sobrenom: "El remolí Eric"
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Ramon Puig
Fruita del Diable
Nom japonès: Kama Kama no Mi
Nom català: Fruita del Zas Zas
Significat: Tallar
Tipus: Paramècia
L'Eric és un mercenari. És un personatge no-canònic, que apareix només a l'anime, sent el principal antagonista de la saga de l' Illa Creuer . Va ser contractat pel comodor Nelson per capturar el famós Sennen Ryu.

Aparença Edita

És un home alt i prim, amb la cara xuclada. Porta les ungles molt llargues i punxegudes. Té els cabells liles i cap amunt, formant un ganxo. Duu un jersei lila amb ratlles negres. A sobre, un americana grisa amb algun detall lila, fent joc amb els pantalons. Porta unes sabates negres.

Ha mostrat ser molt acrobàtic, saltant per esquivar els atacs d'en Ruffy i en Zoro. També sembla tenir la confiança de les seves pròpies capacitats, ja que és intrèpid en la seva primera trobada amb els Pirates del Barret de Palla i no mostra cap signe de temor en assabentar-se que en Ruffy és un usuari d'una fruita del diable.

Fruita del Diable Edita

Exercint el poder de la Kama Kama no Mi, l'Eric és capaç d'usar les ungles allargades per tallar l'aire i crear afilades ràfegues de mida variable. L'Eric demostra ser un oponent perillós, quan va causanr ferides múltiples en contra del seu oponent, en Ruffy.

Història Edita

El seu paper en la història és curta, però més aviat humorística. Com a mercenari pagat per en Nelson, se li ordena recuperar a l'Apis i capturar al drac mil·lenari. Rastreja i segueix als Barret de Palla al llarg de tota la saga, i amb el temps traeix i mata (suposadament) a en Nelson i lluita contra en Ruffy i la seva tripulació en un intent per tractar d'obtenir al drac. Se les arregla per fer front a una gran quantitat de danys a en Ruffy, però és derrotat quan el fa volar fora de l'illa amb un Bazooka de Goma. L'Eric torna a aparèixer més tard per obtenir la seva venjança quan la tripulació comença a pujar la Reverse Mountain, donant lloc a la famosa Grand Line, posant-se a la vora del Going Merry, però la Nami l'enganya i el llença a l'aigua. Probablement va morir, a causa de l'efecte negatiu que té l'aigua del mar en un usuari d'una fruita del diable. No ha aparegut a l'anime des de llavors.