FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en Marcmpujol i en Drmorfeo. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'ls!
Galley-La Tilestone
Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Espècies animals/Saga Skypiea" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!

Els animals de One Piece es classifiquen en les següents categories:[1]

  • Criatures tipus A: grans i amigables.
  • Criatures tipus B: petit i inofensiu.
  • Criatures tipus C: gran i ferotge.
  • Criatures tipus D: petit i ferotge.

Les espècies següents apareixen a la Arc d'Skypiea:

Illa de Jaya Edita

Classe B Edita

Ocell del Sud Edita

Article principal: Ocell del Sud
Ocell del Sud

Un ocell del sud.

L'Ocell del Sud (サウスバード, Sausu Bado) és un tipus d'ocell que es troba a Jaya. Aquestes aus tenen la peculiaritat que sempre apunten amb el bec cap el sud, sense importar on es trobin. De fet, els resulta incòmode apuntar en qualsevol altra direcció. A causa d'això, s'utilitzaven a l'antiguitat per navegar. Té un crit molt estrany ("choooooo") que permet controlar els insectes. Va aparèixer per primer cop al Capítol 230 i a l'Episodi 149.

Ocells del Nord, Oest i Est Edita

Els Ocells del Nord (ノースバード, Nōsu Bādo), els Ocells de l'Est (イースタンバード, Īsutan Bādo) i els Ocells de l'Oest (ウエスタンバード, Uesutan Bādo) són un tipus d'ocell que assenyalen sempre els seus respectius punts cardinals. A part del punt on miren, també es diferencien entre ells en la forma de la banya del seu cap. Els Ocells del Nord tenen una banya en forma de cor; els Ocells de l'Est i els Ocells de l'Oest la tenen en forma de les lletres "E" i "W" respectivament. Van aparèixer per primer cop a la portada del Capítol 644.

Ocell del Nord
Un Ocell del Nord adult.
Ocells de l'Est & Oest
Un Ocell de l'Oest (esquerra) i un Ocell de l'Est (dreta).

Classe C Edita

Insectes Edita

Hi ha diferents tipus d'insectes als boscos de Jaya, alguns dels quals són gegants, arribant a superar la mida d'una persona. Aquesta és una llista dels que es poden trobar:

  • Taràntules
  • Arnes
  • Centpeus
  • Centpeus gegants
  • Escarabats Atlas i escarabats Hèrcules (adorats en algunes parts del món)
  • Abelles
  • Pregadéus gegant
  • Marietes gegants
  • Escarabats gegants
  • Llimacs gegants
  • Cuques de llum
  • Paneroles
Mantis Gegant Edita
Mantis Gegant

Una Mantis Gegant.

Les Pregadéus gegants son unes predicadores de la mida d'un home. Una d'elles va intentar matar a en Ruffy i a en Chopper mentre estaven buscant un Ocell del Sud. Quan buscaven a en Bellamy que havia robat or a en Montblanc Cricket, en Ruffy va aconseguir venjar-se de la Pregadéu gegant. Va aparèixer per primer cop al Capítol 231 i a l'Episodi 150.

Escarbat Hèrcules Edita

L'Escarabat Hèrcules és un simple escarabat Hèrcules normal, que va ser trobat per en Ruffy després de derrotar a en Bellamy. S'impressiona molt al trobar-lo portant hores buscant-lo, però l'hi dóna a l'Aliança Saruyama, en agraïment per la seva ajuda. Va aparèixer per primera vegada en el Capítol 235 i a l'Episodi 152. Després de timeskip, l'Aliança Saruyama encara conserva aquest escarabat, com es va veure a la portada del Capítol 643.

Skypiea Edita

Classe A Edita

Ocell tacat del cel Edita

Pierre

En Pierre, un ocell tacat del cel.

Els Ocells tacats del cel (天点鳥, Tenten Dori) són un tipus d'ocell rosa tot cobert de taques fosques. En Pierre és l'ocell tacat d'en Gan Fall.

Ocell del sud gegant Edita

Ocells del Sud Skypiea

Els Ocells del Sud gegants d'Skypiea.

És una varietat bastant més gran i amigable que la dels ocells del sud de Jaya. aquesta varietat va aparèixer per primer cop al Capítol 230 i a l'Episodi 149.

Cranc veloç Edita

Cranc veloç

El Going Merry transportat per un cranc veloç.

Els Crancs veloços (特急エビ, Tokkyū Ebi) són crancs gegants que transporten els vaixells estacionats a la Porta del Paradís fins a les illes d'Skypiea. Van aparèixer per primer cop al Capítol 238 i a l'Episodi 153.

Cranc veloç Super-Express Edita

Cranc veloç super-express

Un cranc veloç Super-Express transportant el Going Merry.

Els Crancs veloços Super-Express (超特急エビ, Chō Tokkyū Ebi) són crancs gegants el doble de grans i ràpids que un cranc veloç normal. Transporten els vaixells amb la seva tripulació a bord fins la part nord del Jardí Superior per poder anar a l'Altar de Sacrificis. Van aparèixer per primer cop al Capítol 243 i a l'Episodi 157.

Classe B Edita

Guineu Núvol Edita

Sue

La Sue, una Guineu Núvol.

Les Guineus Núvol (雲ギツネ, Kumo-gitsune) són unes petites guineus blanques i amb un llarg musell. La Conis en té una anomenat Sue. Van aparèixer per primer cop al Capítol 239 i a l'Episodi 154.

Peix Cel Edita

Els Peixos Cel (空鱼, Kugyō) són els peixos d'Skypiea. Han evolucionat per ser plans o inflats com un globus per poder ser lleugers i viure en els núvols al voltant d'Skypiea. Existeixen diferents espècies de Peixos Cel. Alguns són molt estranys, per això, la seva captura està prohibida. Van aparèixer per primer cop al Capítol 237 i a l'Episodi 153.

Peix Cel
Un Peix Cel.
Peix Cel estrany
Un Peix Cel estrany.

Pop Globus Edita

Pop Globus

Un Pop Globus inflat baixant el Going Merry.

Els Pops Globus (タコバルーン, Tap Barun) són els pops que viuen al mar blanc d'Skypiea. A Skypiea és un animal comú i un dels més fràgils. Aquests animals també poden ser utilitzats com a transport aeri; quan tenen suficient aire, poden arribar a ser tan lleugers com una ploma. Un d'ells va ser utilitzat pels Pirates del Barret de Palla per baixar el seu vaixell d'Skypiea. Sense estar inflats, només mesuren tres peus d'altura. Pel que sembla, es poden moure al Mar Blau. Van aparèixer per primera vegada en el Capítol 302 i a l'Episodi 153.

Classe C Edita

Pitó Gegant Edita

Nola anime

Una Pitó Gegant a Skypiea.

Les Pitons Gegants són una espècie de serps gegants natives del Jardí Superior d'Skypiea i de Jaya. Eren adorades pels Shandians com a Déus. Se suposa que hi ha molt poques de la seva gran mida. Fins al moment, no s'han vist mascles. La seva primera aparició va ser al Capítol 255 i a l'Episodi 168.

Llamprea del cel Edita

Llambrea del cel

Una Llamprea del cel.

Les Llamprees del cel (空ヤツメ, Sora Yatsume) són unes llamprees gegants que viuen al Jardí Superior. En Sanji va aconseguir derrotar una quan estava a punt de menjar-se en Ruffy i l'Usopp. Van aparèixer per primer cop al Capítol 246 i a l'Episodi 159.

Tauró del cel Edita

Tauró del cel

Un Tauró del cel amb sang.

Els Taurons del cel (空サメ, Sora Same) són un tipus de tauró volador que viuen al Jardí Superior. Ho ataquen tot, fins i tot els altres taurons del cel que han estat ferits. Van aparèixer per primera vegada al Capítol 245 i a l'Episodi 159.

Classe D Edita

Llop dels núvols Edita

Llop dels núvols

Un Llop dels núvols.

Els Llops dels núvols (雲ウルフ, Kumo Urufu) són llops domesticats que viuen al Jardí Superior. Van fer una festa amb els Pirates del Barret de Palla. Qualsevol persona normal, veuria els llops com a temibles a causa, òbviament, que són depredadors. Així com amb molts altres animals de One Piece, aquests animals tenen la capacitat de caminar en dues potes. Van aparèixer per primera vegada al Capítol 253 i a l'Episodi 166.

Ocell de 3 polzades Edita

Fuza

En Fuza, un Ocell de 3 polzades.

Els Ocells de 3 polzades (三丈鳥, Sanjouchou) són aus liles amb el cap blanc i el coll taronja. En Fuza, és l'únic ocell de tres polzades vist fins al moment. La seva primera aparició va ser al Capítol 241 i a l'Episodi 155.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File, la classificació i la perillositat dels animals és revelada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori