FANDOM

Cha paury
ARTICLE SENSE ACABAR
Aquest article està sent editat per en Marcmpujol i en Drmorfeo. Si et disposes a fer una edició significativa, si us plau avisa'ls!
Galley-La Tilestone
Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Espècies animals/Saga Skypiea" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!

Els animals de One Piece es classifiquen en les següents categories:[1]

  • Criatures tipus A: grans i amigables.
  • Criatures tipus B: petit i inofensiu.
  • Criatures tipus C: gran i ferotge.
  • Criatures tipus D: petit i ferotge.

Les espècies següents apareixen a la Arc d'Skypiea:

Illa de Jaya Edita

Classe B Edita

Ocell del Sud Edita

Article principal: Ocell del Sud
Ocell del Sud

Un ocell del sud.

Els ocells del sud (サウスバード, Sausu Bado) són un tipus d'au que es troba a Jaya i que tenen la peculiaritat que sempre apunten amb el bec cap el sud, sense importar on es trobin. De fet, els resulta incòmode apuntar en qualsevol altra direcció. A causa d'això, s'utilitzaven a l'antiguitat per navegar. Té un crit molt estrany ("choooooo") que permet controlar els insectes. Va aparèixer per primer cop al Capítol 230 i a l'Episodi 149.

Ocells del nord, oest i est Edita

Els ocells del nord (ノースバード, Nōsu Bādo), els ocells de l'est (イースタンバード, Īsutan Bādo) i els ocells de l'oest (ウエスタンバード, Uesutan Bādo) són un tipus d'ocell que assenyalen sempre els seus respectius punts cardinals. A part del punt on miren, també es diferencien entre ells en la forma de la banya del seu cap. Els ocells del nord tenen una banya en forma de cor; els ocells de l'est i els ocells de l'oest la tenen en forma de les lletres "E" i "W" respectivament. Van aparèixer per primer cop a la portada del Capítol 644.

Ocell del Nord
Un Ocell del Nord adult.
Ocells de l'Est & Oest
Un Ocell de l'Oest (esquerra) i un Ocell de l'Est (dreta).

Classe C Edita

Insectes Edita

Hi ha diferents tipus d'insectes als boscos de Jaya, alguns dels quals són gegants, arribant a superar la mida d'una persona. Aquesta és una llista dels que es poden trobar:

  • Taràntules
  • Arnes
  • Centpeus
  • Centpeus gegants
  • Escarabats atlas i escarabats hèrcules (adorats en algunes parts del món)
  • Abelles
  • Pregadéus gegants
  • Marietes gegants
  • Escarabats gegants
  • Llimacs gegants
  • Cuques de llum
  • Paneroles
Mantis Gegant Edita
Mantis Gegant

Una Mantis Gegant.

ELs pregadéus gegants son unes predicadores de la mida d'un home. Una d'elles va intentar matar a en Ruffy i a en Chopper mentre estaven buscant un ocell del sud. Quan buscaven a en Bellamy que havia robat or a en Montblanc Cricket, en Ruffy va aconseguir venjar-se de la Pregadéu gegant. Va aparèixer per primer cop al Capítol 231 i a l'Episodi 150.

Escarbat Hèrcules Edita

L'escarabat hèrcules és un simple escarabat hèrcules normal, que va ser trobat per en Ruffy després de derrotar a en Bellamy. S'impressiona molt en trobar-lo, però l'hi dóna a l'Aliança Saruyama, en agraïment per la seva ajuda. Va aparèixer per primera vegada en el Capítol 235 i a l'Episodi 152. Després de timeskip, l'Aliança Saruyama encara conserva aquest escarabat, tal i com es mostra a la portada del Capítol 643.

Skypiea Edita

Classe A Edita

Ocell tacat del cel Edita

Pierre

En Pierre, un ocell tacat del cel.

Article principal: Pierre

Els ocells tacats del cel (天点鳥, Tenten Dori) són un tipus d'ocell rosa tot cobert de taques més fosques. L'únic ocell tacat del cel conegut és en Pierre, l'ocell d'en Gan Fall. Apareix per primer cop al Capítol 238 i a l'Episodi 153.

Ocell del sud gegant Edita

Ocells del Sud Skypiea

Els Ocells del Sud gegants d'Skypiea.

Article principal: Ocell del Sud gegant

És una varietat molt més gran i amigable que la dels ocells del sud de Jaya. Apareix per primer cop al Capítol 251 i a l'Episodi 164, salvant en Chopper, en Gan Fall i en Pierre de morir ofegats.

Llagosta exprés Edita

Cranc veloç

El Going Merry transportat per una llagosta exprés.

Les llagostes exprés (特急エビ, Tokkyū Ebi) són unes llagostes gegants que transporten els vaixells estacionats a la Porta del Paradís fins a l'illa d'Skypiea. Apareix per primer cop al Capítol 238 i a l'Episodi 153.

Llagosta super-exprés Edita

Cranc veloç super-express

Una llagosta super-exprés transportant el Going Merry.

Les llagostes super-exprés (超特急エビ, Chō Tokkyū Ebi) són unes llagostes gegants, el doble de grans i de ràpids que una llagosta exprés. Transporten els vaixells amb tota la seva tripulació a bord fins a la part nord del Jardí Superior, a l'Altar de Sacrificis. Apareix per primer cop al Capítol 243 i a l'Episodi 157.

Classe B Edita

Guineu dels núvols Edita

Sue

La Su, la guineu dels núvols de la Conis.

Article principal: Su

Les guineus dels núvols (雲ギツネ, Kumo-gitsune) són unes guineus petites, de color blanc i amb un llarg musell. La Conis en té una com a mascota, la Su. Apareix per primer cop al Capítol 239 i a l'Episodi 154.

Peix del cel Edita

Els peixos del cel (空鱼, Kugyō) són els peixos que viuen als mars que envolten Skypiea. Han evolucionat per ser plans i per poder-se inflar com un globus així ser lleugers i viure als núvols d'Skypiea. N'hi ha de diverses espècies, algunes de les quals són molt estranyes, de manera que pescar-los està prohibit. Van aparèixer per primer cop al Capítol 237 i a l'Episodi 153.

Peix Cel
Un peix del cel comú.
Peix Cel estrany
Un peix del cel rar.

Pop globus Edita

Pop Globus

Un pop globus inflat baixant el Going Merry.

Els pops globus (タコバルーン, Tap Barun) són els pops que viuen a la Mar Blanca d'Skypiea. A Skypiea és un animal comú i un dels més fràgils. Se'ls pot fer servir com a transport aeri. Els Pirates del Barret de Palla van fer-ne servir un per baixar d'Skypiea. Sense estar inflats, només mesuren uns tres peus d'altura, mentre que totalment inflats són tan més de dues vegades el Going Merry. Pel que sembla, es poden moure al Mar Blau. Van aparèixer per primera vegada en el Capítol 302 i a l'Episodi 153.

Classe C Edita

Pitó Gegant Edita

Articles principals: Nola i Déu Kashi
Nola anime

La Nola, una pitó gegant.

Les pitons gegants són una espècie de serps gegants natives de Jaya i que van ascendir a Skypiea juntament amb tot el Jardí Superior. Els shandians les adoraven com a Déus. Donada la seva mida, es presuposa que no n'hi ha gaires. De fet, sols se'n coneixen tres: el Déu Kashi i la seva filla, que van morir fa 400 anys abans de l'ascensió a Skypiea, i la Nola, néta del Déu Kashi. Així, fins al moment només se n'han vist exemplars femelles. Van aparèixer per primera vegada al Capítol 255 i a l'Episodi 168.

Llamprea del cel Edita

Llambrea del cel

Una Llamprea del cel.

Les llamprees del cel (空ヤツメ, Sora Yatsume) són unes llamprees gegants que viuen al Jardí Superior. En Sanji va derrotar-ne una quan estava a punt de menjar-se en Ruffy i l'Usopp. Van aparèixer per primer cop al Capítol 246 i a l'Episodi 159.

Ocell de nou metres Edita

Fuza

En Fuza, l'ocell de nou metres d'en Shura.

Article principal: Fuza

Els ocells de nou metres (三丈鳥, Sanjouchou) són unes aus gegants de plomes morades, de cap blanc i de coll taronja. En Fuza, la mascota d'en Shura, és l'únic ocell de nou metres vist fins al moment. Va aparèixer per primer cop al Capítol 241 i a l'Episodi 155.

Classe D Edita

Llop dels núvols Edita

Llop dels núvols

Un Llop dels núvols.

Els llops dels núvols (雲ウルフ, Kumo Urufu) són llops que viuen al Jardí Superior. Tot i que són bèsties salvatges, els Pirates del Barret de Palla els van domesticar i van fer una festa amb ells la nit abans del Joc de Supervivència, així com també van participar en la festa de celebració de la derrota de l'Eneru. Com amb molts altres animals del món de One Piece, tenen la capacitat de caminar sobre dues potes. Van aparèixer per primera vegada al Capítol 253 i a l'Episodi 166.

Tauró del cel Edita

Tauró del cel

Un Tauró del cel amb sang.

Els taurons del cel (空サメ, Sora Same) són un tipus de tauró volador que viu al mar que envolta el Jardí Superior. Són bèsties salvatges, carnívores i extremadament perilloses. Ataquen qualsevol ésser que se'ls posi per davant, fins i tot altres taurons del cel malferits. Van aparèixer per primera vegada al Capítol 245 i a l'Episodi 159.

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File, s'explica la classificació dels animals segons la seva perillositat i grandària.