FANDOM

Esbós
Article incomplet

Ex-Presoners d'Impel Down
Presoners d'Impel Down Pirates Buggy
Informació
Nom japonès: インペルダウンから元受刑
Nom anglès: Impel Down breakout convicts
Nom català: Ex-Presoners d'Impel Down
Primera aparició: Episodi 444, Capítol 547
Afiliació: Pirates d'en Buggy
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Els Ex-Presoners d'Impel Down són gent que va alliberar Buggy en escapar d'Impel Down i a partir d'aquell moment el serveixen fidelment. Quan en Buggy va tornar al seu antic vaixell Big Top aquests juntament amb en Galdino encara l'acompanyaven i en aquell moment es van unir definitivament a la tripulació.

Aparença Edita

El seu aspecte és d'homes de mitjana edat amb unes cares terrorífiques (segons en Buggy), ja que van aconseguir espantar al Cargol Telèfon. Fins ara, tots han anat vestits amb roba de presoner d'Impel Down (de color blanc i negre a ratlles) i, a partir de la seva escapada de la presó, han anat armats amb espases i rifles.

Personalitat Edita

Són molt orgullosos i presenten certa covardia quan, per exemple, de camí cap a la Guerra de Marineford volien pendre el control del vaixell per evitar anar a la batalla. A més, creuen cegament amb el seu capità (en Buggy), ja que faci el que faci s'ho prenen com un bon gest par part seva, sigui un acte voluntari o no.

Són desconeguts, però al haver estat empresonats a Impel Down, en diversos dels nivells en els que es divideix, es suposa que com a mínim alguns d'ells han de tenir un cert poder i habilitat a l'hora de lluitar. A més al ser molts poden tenir poders molt variats en diferents camps.

Són els tripulants més poderosos de la banda d'en Buggy ja que són gent que estava presa des del nivell 1 al 5 d'Impel Down pel que el seu nivell és superior a la resta dels tripulants de la primera banda d'en Buggy.

Armes Edita

Se'ls ha vist utilitzar espases, rifles i altres armes, sense poder veure si en tenen un bon domini o no.

Història Edita

Passat Edita

Impel Down Edita

Marineford Edita

Post-guerra Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori