FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Fisher Tiger" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Fisher Tiger
Manga - Anime

FisherTiger anime

Informació
Nom japonès: フィッシャー・タイガー
Nom anglès: Fisher Tiger
Nom català: Fisher Tiger
Afiliació: Pirates del Sol
Ocupació: Aventurer; Capità; Pirata; Esclau (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 230,000,000Berrysymbol
Doblatge català:

En Fisher Tiger, conegut com l'Aventurer, era un home-peix espàrid fundador dels Pirates del Sol, així com l'antic cap del Districte Home-Peix.

És l'heroi de Mariejoa que va salvar molts esclaus de totes les races ara fa 15 anys. Entre els esclaus rescatats per ell s´hi troben les Germanes Gorgona, Koala i alguns membres de la seva tripulació.

Aparença Edita

En Tiger era un home-peix amb els llavis amples, amb lleus rostolls, una espessa barba fosca i patilles, acompanyats d'un cos musculós.

Quan encara no era pirata, portava una samarreta de màniga curta de color blau fosc que hi havia un hipopòtam dibuixat. El tatuatge de la seva tripulació el portava al centre del seu pit, per tant es pot suposar que el tatuatge d'esclau el devia dur al mateix lloc i que després se'l va tapar.

Quan ja va ser capità pirata, portava un mocador tacat, una armilla oberta amb disseny en forma de taques i un abric de capità sobre les espatlles a l'estil de capa.

A la seva joventut tenia els cabells més curts i no tenia encara barba, vestia amb una camisa sense mànigues.

Galeria Edita

Fisher Tiger jove
En Tiger de jove.
Fisher Tiger aventurer
Abans de ser capità dels Pirates del Sol.
Recompensa Fisher Tiger
La recompensa que va tenir com a pirata.

Personalitat Edita

En Tiger segons el que s'ha dit per la Boa Hancock era una persona irresponsable i brutal, veient la forma en que va desafiar Mariejoa i va cremar tota la ciutat fins alliberar tots els Homes-Peix esclaus i humans esclaus.

Mentre que la Reina Otohime desitjava la coexistència d'homes-peix i éssers humans, en Fisher Tiger creia que de moment els homes-peix i els éssers humans s'havien de mantenir separats. Tot i que odiava als humans, no els discriminava quan eren esclaus, i va alliberar a tots i cada un d'ells durant el seu assalt a la Terra Santa.

Era molt idealista, fent els principis bàsics de l'alliberament i la llibertat dels Pirates del Sol, i la preocupació que la reina Otohime podria haver comparat amb el sanguinari i cruel Arlong, veient com a individus similars.

Abans que ell ataqués a Mariejoa, semblava ser amigable, sent amic proper de Jinbe i Arlong després de tornar a l'Illa dels Tritons des d'una aventura.

Després de l'atac, es va posar més seriós, però es va mantenir prou amigable per tractar els altres amb respecte.

Així mateix, no creia en la venjança contra els humans per la seva discriminació ja que creia que només causaria més problemes. La seva compassió als éssers humans ha estat àmpliament demostrada quan es va comprometre a portar a una nena que era una antiga esclava de retorn a la seva ciutat natal. En Tiger va tapar el seu tatuatge d'esclau marcant-se el Jolly Roger dels Pirates del Sol, fent el mateix amb els altres membres de la tripulació.

Armes Fisher Tiger

Les seves armes a Mariejoa.

Se'n desconeix si te un poder en concret, però en Tiger posseeix una poderosa voluntat, això és demostrat a l'escalar la Red Line amb les seves pròpies mans (que és de 10,000 metres d'alçada). Es va enfrontar als Nobles Mundials i els seus guàrdies per alliberar els Homes-Peix esclaus, sense tenir en compte les conseqüències de desafiar a aquestes persones. Com Home-Peix, en Tiger té dues vegades la força d'un ésser humà i deu vegades més sota l'aigua. No obstant això, tenint en compte que ell era el capità i que es va encarregar tant de l'Arlong com d'en Jinbe, podria ser considerablement més fort que ells dos.

Durant la seva joventut va vèncer els seus germans homes-peix en un combat de tots contra tots per a decidir el cap del Districte Home Peix, sent en aquesta època el més poderós de la seva raça. Anys després d'aquesta baralla, durant la resta de la seva vida i després la seva mort, la seva fama i el seu poder encara continuen sent respectats dins de la seva raça.

Armes Edita

Durant el seu atac a Mariejoa, va ser vist empunyant un sabre i una pistola, dues espases embeinades i un bazuca penjat a l'esquena.

Història Edita

Joventut Edita

En el passat, en Tiger va lluitar contra els homes-peix del Districte Home Peix i va guanyar aquesta baralla, declarant-se el cap del Districte.

Amb el pas dels anys va començar a viatjar pel món, però un dia va ser capturat i enviat com a esclau a Mariejoa, encara que s'hi va poder escapar.

Assalt a Mariejoa Edita

Després de fugir va tornar a l'Illa dels Tritons i va ser saludat per l'Arlong i en Jinbe que van dir que havia estat fora molt de temps. Al palau va explicar al rei que aniria a alliberar als esclaus de Mariejoa.

Posteriorment, ben armat, va escalar la Red Line i va alliberar els esclaus de Mariejoa mentre ell lluitava i causava el caos a la terra sagrada. Allà va convèncer els antics esclaus de la seva raça per a unir-se a ell i formar els Pirates del Sol. A l'Illa dels Tritons, en Jinbe va abandonar la guàrdia reial i ell i l'Arlong s'hi van unir també.

Vida pirata Edita

Una vegada a terra, tant esclaus com no esclaus van posar-se la marca dels Pirates del Sol, molts sobre el seu antic tatuatge d'esclau.

Durant la seva vida pirata, en Tiger va lluitar diversos cops contra l'Armada: en una ocasió, el G-2 el va atacar sota el comandament del Contralmirall Kadar. En aquesta lluita, l'Arlong va deixar anar tota la seva violència; els seus excessos van preocupar en Tiger, encara que Jinbe va estar d´acord amb el seu comportament.

Últim Viatge Edita

Tres anys després, a una illa van demanar a en Tiger que ajudés a una nena petita anomenada Koala, va fugir de Mariejoa gràcies a ell però que no sabia com tornar a casa. Ell va acceptar, però la nena no confiava en ell. Per a convèncer-la, se la va endur a la seva habitació, va tapar-li la marca d'esclava i va dir-li que la portarien a casa seva.

Un cop a la illa Foolshout, en Tiger va acompanyar personalment a la Koala fins al seu poble i allà van acomiadar-se, però va ser rodejat i tirotejat per la Marina després que la gent del poble el delatés. Durant la seva fugida en un vaixell robat de la Marina, un Tiger greument ferit va negar-se a una transfusió de sang humana que podria salvar-li la vida, afirmant que no acceptaria la sang d'una raça que l'odiava.

El llegat d'una llegenda Edita

Un cop mort en Tiger Arlong va atacar la armada a la ila on va morir Tiger pero en Kizaru el va detindre i tancar a Impel Down, Jinbe nou capita dels Pirates de Sol va aceptar ser shichibukai i aixi la seva tripulacio podia viure a la illa i Arlong va sortir de preso encara que va negar voler seguir amb en Jinbe i va atacar East Blue.

Per un altre costat les Germanes Gorgona van tornar a Amazon Lily i es van convertir en les caps amb els anys, la Hancock s´hi va convertir en Emperatriu, capitana de les pirates amazones i shichibukai.

A la Illa Foolshout la Koala amb els anys va abandonar la Illa i va entrar al Exercit Revolucionari i es va converitr en Mestre del Karate Home Peix

A la Illa Tritó, en Hody Jones va averiguar sobre la mort de la llegenda i va formar la seva tripulació al Districte amb idees extremistes sobre els humans per la mort de en Tiger i volent pendre el regne a en Neptu, encara que s´hi va demostrar que la major part de aquestos tenien una idea equivocada de la mort de aquest i la tripulacio va caure contra el Pirates del Barret de Palla.

Trivia Edita

  • Té un estrany grup sanguini, que no compartia ningú a la seva tripulació. Curiosament, en Ruffy li passa una cosa similar.
  • Ha tingut un fort impacte en la història tant de l'Illa dels Tritons com de l'esclavitut sota el domini del Govern Mundial.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori