FANDOM

Franky

Manga - Anime

En Franky

Manga - Anime

En Franky

Informació
Nom japonès: フランキー
Nom anglès: Franky
Nom català: Franky
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Família Franky (abans); Tom's Workers (abans)
Ocupació: Mestre d'aixa; Pirata; Desmantellador (abans)
Sobrenom: "Franky el Cyborg" ("鉄人"フランキー Saibōgu Furankī)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 94.000.000Belly[1]
44.000.000Belly[2] (abans)
Edat: 34 (debut)[3]
36 (Time-Skip)[4]
Aniversari: 9 de març[5]
Alçada: 240 cm[6] (Time-Skip)
225 cm[7] (abans)
Nom real: Cutty Flam (カティ・フラム Kati Furamu)
Doblatge català: Antonio Forteza

En Franky es considera el cyborg i el mestre d'aixa dels Pirates del Barret de Palla. Malgrat això, no és ben bé un cyborg, ja que en realitat era un humà que més tard es va robotitzar ell mateix. Es va unir a ells a Water 7, desprès de l'incident d'Enies Lobby. Allà, va deixar a la Família Franky, que eren els seus companys. És qui va dissenyar i construir, juntament amb l'Iceburg, el Thousand Sunny, l'actual vaixell de la tripulació. A causa dels incidents d'Enies Lobby, va aconseguir una recompensa de 44,000,000Belly. Després de l'arc de Dressrosa, aquesta ha augmentat fins els 94,000,000Belly.

Aparença Edita

En Franky és el setè membre de la tripulació dels Pirates del Barret de Palla i és el segon més alt de la tripulació, per sota d'en Brook, amb una altura de 225 cm (abans del Time-Skip) i actualment amb 240 cm. 

Abans de fer-se cyborg era més prim i petit, després de fer-se cyborg va adoptar una aparença més radical donant-li més força però menys humana. Li agrada portar roba lleugera ja que ell és un pervertit com diu a la sèrie, a més li agrada caminar descalç.

Té uns ulls penetrants i per sota unes pestanyes negres. La cara està composta per un nas bastant notable fet de metall i una mandíbula de ferro recoberta per la pell. Porta el cabell llarg a la davantera de color blau tirat cap amunt i unes ulleres de sol negres. També té unes grans mans bastant notables amb pèls i un dibuix d'una estrella de color blau a cadascuna d'elles, d’aquesta manera pot fer la seva típica postura. Porta un gran collar de color groc i una camisa descoberta vermella amb estampats de palmeres groguenques.

A la part inferior només el cobreix uns calçotets de color blau fosc. A la panxa hi ha una petita porta que serveix per ficar-hi la cola que és el seu combustible, allà hi caben tres ampolles de cola. Per la posició del cabell és pot saber la quantitat de combustible que li queda.

Dos anys després va tenir un accident que va destrossar el seu cos cremant tota la part exterior, gràcies a uns plànols de sistema robòtic que va trobar va poder-se reparar i instal•lar-se nous dispositius. El nou Franky pot variar el creixement del seu cabell blau prement el seu nas i d’aquesta manera aconseguir diferents models. A les seves espatlles hi porta dos grans esferes de color vermell partit per una línia groga diagonal amb les lletres BF- 37 K, dintre d’aquestes grans esferes hi han coets per atacar. De les esferes li surten lo que serien els braços, a partir del colze està modificat per dos grans ortoedres de color blau marí on hi ha dibuixat la característica estrella de color blau fosc. D’aquests dos ortoedres hi ha un munt d’eines que utilitza per arreglar el vaixell i crear nous invents.

A la part final dels braços es troben les mans que són més grans i de color rosa el palmell i els dits d’un color vermell clar. D’aquesta mà i surt una petita mà robotitzada més petita de color groc que serveix per poder agafar i fe servir les eines. Segueix portant la mateixa camiseta i les ulleres de sol, és pot observar dos grans cicatrius que van des de el coll fins a la cintura. Canvia els calçotets blaus per uns de color vermell. A les cames porta incorporat per dintres petits míssils. Ara ja no porta el collar groc.

Galeria Edita

Franky pel·lícula 10.jpg
Amb la vestimenta de la 10a pel·lícula
Franky pel·lícula 11.png
En 3D a la 11a pel·lícula
Franky pel·lícula 12.png
Amb la vestimenta de la 12a pel·lícula
Recompensa Franky.png
Cartell de busca i captura d'en Franky
FrankyUC.png
En Franky a Unlimited Cruise

ReferènciesEdita

  1. One Piece MangaCapítol 801 es revelada la nova recompensa de la tripulació després dels incidents ocasionats a Dressrosa.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 45 Capítol 435 i Episodi 320, es revela la recompensa de la tripulació després de l'atac a Enies Lobby.
  3. One Piece Manga — Vol. 37 Capítol 353, en Franky tenia 12 anys en el fhashback de 22 anys enrere.
  4. One Piece Manga i Anime- Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, a la història hi ha hagut un salt de 2 anys.
  5. SBS One Piece Manga - SBS Volum 43, Pregunta d'un fan: Quins són els aniversaris dels personatges de Water 7 i el CP9?
  6. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.
  7. One Piece Yellow: Grand Elements Databook, es revela informació sobre en Franky.

Navegació Edita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Vehicles: Shiro Mokuba I  •  Mini Merry II  •  Submarí Tauró III  •  Rinoceront Negre FR-U IV  •  Tanc Llançador Braquio V  •  Franky Shogun  •  Shimashima Shopping  •  Karasumaru  •  Taru Tiger  •  Rocket Man  •  Tarumanma  •  Ma Ikkada
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori