FANDOM

Fruita del Diable Artificial
Una fruita del diable artificial.
Informació
Nom japonès: 人造悪魔の実
Nom anglès: Man-Made Devil Fruit
Nom català: Fruita del Diable Artificial
Significat:
Classe: Zoan
Classe:
Usuari: Momonosuke, exèrcit d'en Kaido
Les fruites del diable artificials són un tipus de fruita del diable creada per científics. Hi ha dos varietats de fruites, unes creades pel Vegapunk i unes altres creades pel Caesar Clown amb la col·laboració d'en Donquixot Doflamingo, a partir de les idees d'en Vegapunk. De moment, només s'han vist fruites del diable artificials del tipus zoan.

Aparença Edita

Les fruites del diable artificials tenen forma de poma, molt més petites que la majoria de fruites del diable naturals. A més el seu patró també és diferent, en comptes de tenir espirals per tot el cos de la fruita, tenen 2 cercles concèntrics, el de dins de color més clar que el de fora, de forma repetida per tot el cos de la fruita.

La fruita que va crear en Vegapunk era de color lila, amb els cercles verds, el de dins més clar que el de fora, a més tenia la tija més llarga que la que va crear en Caesar, la fruita d'aquest és de color vermell viu, amb els cercles de dos colors: el exterior és de color taronja i el interior de color groc.

A diferència de les fruites del diable naturals, les fruites artificials no sembla que tinguin tant mal gust, ja que en Momonosuke es va menjar la fruita d'en Vegapunk sencera sense rebutjar-la a diferència d'en Kaku i la Califa amb les seves fruites naturals.

Informació general Edita

Totes les fruites artificials s'han creat, en ambdós casos, a partir de les investigacions d'en Vegapunk sobre com afecten les fruites naturals als seus usuaris.

Fruita creada per en Vegapunk Edita

La fruita que va crear en Vegapunk no té nom perquè es considera un fracàs. Permet a l'usuari transformar-se en un drac xinès o japonès de color rosa, això es demostra quan en Momonosuke es menja la fruita i es transforma en drac. La fruita també permet al usuari crear núvols pels quals pot caminar i es poden utilitzar com esglaons donant una aparença de vol, com es veu quan en Ruffy es troba en Momonosuke transformat en drac i aquest utilitza la habilitat de forma inconscient.

La transformació animal d'aquesta fruita, com es veu en el cas d'en Momonosuke, és més petita que una transformació d'una zoan normal, ja que casi no pot portar en Ruffy a sobre, un humà de mida normal, això pot ser per l'edat d'en Momonosuke o a causa del fracàs de la fruita. A més la roba del usuari sembla que desapareix quan es transforma. No se sap si la fruita permet una transformació en forma híbrida.

Al ser un fracàs, la fruita presenta errors, quan en Momonosuke es menja la fruita es converteix en drac automàticament i a més no és capaç de controlar quan transformar-se en humà o en drac, a més com s'ha dit abans, la roba desapareix i quan torna a la forma humana està despullat. Tot i això, la fruita dona les debilitats comunes de totes les fruites del diable, ja que en Momonosuke no pot nedar.

Els núvols d'en Momonosuke.png
En Momonosuke fent núvols gràcies a la fruita.
Momonosuke drac.png
En Momonosuke convertit en drac.

SMILE Edita

Les SMILE són fruites del diable artificials fabricades per en Donquixot Doflamingo. L'ingredient clau que necessita per confeccionar la fruita és el SAD, una substància que només en Caesar Clown sap crear. Per això, doncs, necessita la cooperació d'aquest. El SAD és produït per en Caesar i després es transfereix a la Fàbrica d'SMILE a Dressrosa on es transformen en fruites. Les fruites són utilitzades pel yonko Kaido per crear un exèrcit de més de cinc-cents usuaris de fruites del diable del tipus zoan. Tot i això, al ser fruites artificials, encara tenen els seus riscos.

Els nans del Regne Tontatta són enganyats i obligats a encarregar-se de la producció de fruites del diable, ja que són especialistes en plantes. Tot i això, només una de cada deu fruites produïdes són de qualitat. Les bones es diferencien de les dolentes perquè no acaben de tenir els dibuixos característics de les fruites artificals, quedant difuminats i sense acabar el patró. En la producció d'SMILE s'utilitzen gira-sols brillants per mantenir els arbres sempre il·luminats i un riu de SAD que alimenta a tots els arbres.

No es sap si aquestes fruites tenen les mateixes debilitats que la resta de fruites del diable naturals.

Com que la Fàbrica de SAD ha estat destruïda i en Caesar Clown capturat, la producció d'SMILE s'ha aturat.

Sembla que aquestes fruites permeten als seus usuaris seleccionar quina part del cos volen transformar en animal de forma especifica, com es veu quan en Sheepshead converteix els seus braços en les banyes d'una ovella.

Fruita artificial per Smile.png
Una fruita SMILE.
Exèrcit d'en Kaido de fruites artificials.png
L'exèrcit d'usuaris de SMILE d'en Kaido.
Fruites artificials incompletes.png
Fruites SMILE incompletes.

Trivia Edita

  • La primera fruita artificial que apareix és la d'en Vegapunk
  • En Doflamingo menciona per primer cop les SMILES quan parla amb en Disco de la casa de subhastes.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori