FANDOM

Fuwa Fuwa no Mi
Shiki ataca.jpg
Informació
Nom japonès: フワフワの実
Nom anglès: Float-Float Fruit
Nom català: fruita flota flota
Primera aparició:
Significat: Gravetat
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Shiki
La Fuwa Fuwa no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari fer levitar qualsevol objecte inanimat i a ell mateix. L'usuari d'aquesta fruita és en Shiki.

Fortaleses i debilitats Edita

Això? És el resultat de la fruita flota-flota. Puc anul·lar la gravetat de les coses que toco i tenir complet control sobre elles.

— En Shiki explicant el seu poder.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Shiki, és que permet al usuari fer levitar qualsevol objecte després de tocar-lo i controlar el moviment d'aquest independentment del seu pes. És essencialment un mecanisme semblant al de la telequinesis.

Fuwa Fuwa no Mi.gif

En Shiki fent servir el poder de la fruita.

El poder de la fruita, permet al usuari controlar qualsevol objecte proper independentment de la seva mida, fins i tot podent controlar bucs de guerra, tot i això per controlar-los l'usuari ha d'estar molt a prop del objecte i a més ha d'ordenar els moviments amb les mans. Una vegada l'objecte ha estat tocat per l'usuari i comença a levitar, aquest es quedarà en la posició que l'usuari el deixi levitant, independentment de la distància del objecte amb l'usuari, fins que l'usuari doni l'ordre contraria o quedi inconscient. Al poder utilitzar aquesta habilitat sobre el mateix usuari, aquest pot volar obtenint un gran avantatge davant els seus enemics en combat, ja que pot esquivar els atacs amb molta facilitat i a la vegada atacar a distància amb armes i controlar el seu moviment. Aquest poder també permet al usuari modelar el entorn, podent crear muntanyes amb forma de lleó, fins i tot pot fer levitar l'aigua i poder ofegar gent en aquesta.

La principal debilitat d'aquesta fruita és que el poder no pot ser utilitzat sobre altres éssers vius i a més ha de tocar un objecte si vol controlar-lo i fer-lo levitar. Apart d'això l'usuari és dèbil a les debilitats comunes de les fruites del diable.

Usos Edita

Merveille.png

En Shiki fent volar tota una illa.

En Shiki utilitza el poder de la fruita pel combat, a través de la manipulació del entorn per atacar els enemics llençant-lis coses a sobre entre d'altres tècniques.

També ha utilitzat el poder de la fruita per fer levitar a ell mateix sempre que es mou, o fer levitar l'illa on ell viu i el seu vaixell amb la finalitat d'estar més protegit i moure's més ràpid respectivament.

TècniquesEdita

  • Serp verinosa: és una tècnica que consisteix en deixar caure per efecte de la gravetat l'objecte que estava flotant però sense deixar de poder-lo controlar. El primer cop que es veu és per deixar caure el Thousand Sunny a l'illa Merveille.
  • Lleó amenaçador: és una tècnica que consisteix en trencar el terra gràcies al poder de la fruita i moldejar-lo per donar-li forma de caps de lleó que es mouen com un d'aquests. És una tècnica preparatòria. El primer cop que es veu és a la primera lluita contra els barret de palla.
    • Terra ventosa.png

      Terra ventosa.

      Terra ventosa: és la continuació de la tècnica anterior, en aquest cas els caps de lleó s'utilitzen per rodejar l'enemic, enterrar-los amb la terra manipulada i asfixiar-los, seguidament es forma una columna en espiral amb els cossos dels enemics en ella. El primer cop que es veu és a la lluita contra els barret de palla.
    • Palau imperial de la terra ventosa: és una tècnica igual a l'anterior però en comptes de terra s'utilitza neu. El primer cop que es veu és per derrotar la Nami, l'Usopp i en Chopper.
  • Ona guillotina: és una tècnica que consisteix en tallar, amb ajuda d'una espasa, una gran massa d'aigua i utilitzar-la per rodejar l'enemic i capturar-lo en aquesta. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
  • Lleó: vall de les mil ferides: és una tècnica que consisteix en enviar contra l'enemic una sèrie de talls d'aire comprimit amb l'ajuda d'unes espases. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.

Tècniques de videojocsEdita

  • Lleó de pols:és una tècnica que consisteix en llençar contra l'enemic varis pics de pedra des de les seves mans al objectiu, guiant-los amb el poder de la fruita. Només apareix a One Piece: Gigant Battle 2.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori