FANDOM

G-5
G-5
Informació
Nom japonès: 海軍G・L第5支部
Nom anglès: G-5
Nom català: G-5
Primera aparició: Capítol 652
Situació: Nou Món
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació: Marina
Població:
El G-5 és una base de l'Armada al Nou Món, prop de la Red Line. Va ser mencionada per primer cop quan l'Smoker va sol·licitar que el traslladessin allà, després de la Guerra d'en Barbablanca, tot i les advertències de l'Aokiji del descontrol d'aquella base, afirmant que és un lloc ple de problemes.[1] El cap de la base és el Vicealmirall Vergo.[2]

Localització Edita

La base està molt a prop de la Red Line, ja que es va veure l'Smoker i la Tashigi lluitant contra pirates que acabaven d'entrar al Nou Món després de marxar de l'Illa dels Tritons.[3]

Personal Edita

Marines G-5 torturant

Els marines del G-5 torturant a un pirata.

Els marines d'aquesta base són cruel i despietats, divertint-se clavant agulles als pirates, tirar-los com a menjar pels taurons o cremant-los vius. Per això, aquests marines són temuts per molts pirates. També són famosos per la seva desobediència, ja que no acostumen a seguir les ordres dels seus superiors. Tot i això, sembla que els que estan sota les ordres de l'Smoker el respecten i l'aprecien, potser perquè és capaç d'intimidar-los. També aprecien a la Tashigi, referint-se molts cops a ella com a "Tashigi-chan". La majoria no porten el vestit complet d'oficial de la Marina. Encara que siguin despietats, s'ha demostrat que s'espanten i tenen por, com quan van veure al Shichibukai Trafalgar Law o quan tenien un tros de gel gegant sobre el vaixell.

El G-5 es divideix almenys en 6 divisions, amb l'Smoker com a cap de la Unitat 01 i en Yarisugi de la Unitat 06. El cap de tot el G-5 és en Vergo, que en realitat és un subordinat d'en "Joker".[2]

Personal notable Edita

Referències Edita

  1. One Piece Manga i Anime - vol. 60 Capítol 594 i Episodi 511, l'Smoker demana a l'Aokiji el trasllat cap al G-5.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Capítol 673, es revela la posició i la verdadera identitat d'en Vergo.
  3. One Piece Manga - vol. 66 Capítol 652, es diu que el G-5 és prop de la Red Line.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori