FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 61è Article Destacat.
"Gaimon" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Gaimon
Manga - Anime

Gaimon

Informació
Nom japonès: ガイモン
Nom anglès: Gaimon
Nom català: Gaimon
Afiliació:
Ocupació: Guardià de l'Illa del Tresor de l'East Blue; Pirata (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Joaquim Sota
En Gaimon (ガイモン) és un ex-pirata que viu com un ermità a l'Illa dels Animals Rars, també coneguda com l'Illa del Tresor de l'East Blue. La seva primera aparició va ser en el manga entre l'arc d'en Buggy i l'arc d'en Kuro, però a l'anime es va presentar entre l'arc d'en Kuro i l'arc del Baratie.

Aparença Edita

En Gaimon te una cabellera afro de color verd i una barba negra que emmarquen una cara grassa amb una boca grossa i un esparadrap a l'esquerra del front. Està sempre dins d'un cofre del tresor, ja que hi va quedar encallat fa 22 anys i el seu cos s'ha adaptat a ser-hi, fent que li sigui impossible sortir-ne.

Galeria Edita

Gaimon concept art
Esbossos originals d'en Gaimon
Gaimon jove
En Gaimon fa vint anys
Gaimon Unlimited Cruise
En Gaimon a One Piece Unlimited Cruise

Personalitat Edita

És hostil cap a qualsevol persona que intenti fer mal els animals de l'illa o robar els tresors que ha estat custodiant, però és capaç de ser amable quan veu que la gent no vol atacar els seus interessos.

Armes Edita

Te pràctica utilitzant una pistola, i va ser capaç de disparar a en Ruffy sense que se n'adonés.

Història Edita

Passat Edita

Gaimon jove cofre

En Gaimon cau al cofre

Uns vint anys abans del principi de la serie, en Gaimon formava part d'una tripulació pirata que va acabar a l'Illa del Tresor de l'East Blue buscant el tresor que s'hi amagava. Mentre s'enfilava per un penya-segat per mirar dalt de tot, va relliscar i va acabar dins d'un cofre que hi havia sota. La seva tripulació va decidir deixar-lo per inútil i va marxar de l'illa.

Durant tot aquest temps, el seu cos es va adaptar a la forma del cofre de tal manera que és impossible treure'l mdel cofre sense matar-lo. Les parts del cos que van quedar fora del cofre (mans, peus i cap les pot utilitzar sense problemes, però no pot escalar el penya segat un altre cop per descobrir què hi ha dins dels cofres.

També va aconseguir fer-se amic dels animals de l'illa i es va convertir en el seu guardià, impedint que ningú entri a l'illa, per tal de protegir els animals i el tresor. Per fer-ho, amenaçava als que arribaven a l'illa, dient amb una veu forçada que era el guardià de l'illa; si això no funcionava, utilitzava la pistola que duu amagada a l'afro.

Arc d'en Kuro Edita

Vint anys més tard de caure al cofre, els pirates del Barret de Palla arriben a la seva illa; en Gaimon intenta amb ells el mateix que fa amb tots els visitants, però no s'espanten per les veus i dispara en Ruffy, que no es veu afectat per les bales. Quan veu que els pirates no venen a buscar el seu tresor, es fan amics, i en Ruffy s'ofereix a pujar a buscar els seus cofres del tresor; tot i així, quan en Ruffy arriba a dalt i veu que estan buits, s'adona de que ha estat custodiant un tresor inexistent tota la vida. Finalment decideix que els animals de l'illa també son els seus tresors, i promet cuidar-los.

La Tripulació d'en Buggy: Després de la Batalla! Edita

Quan en Buggy aterra a la seva illa, en Gaimon l'ataca com fa a amb tots els que hi arriben, però acaben fent-se amics. En Gaimon va a la platja per acomiadar-se d'en Buggy quan marxa de l'illa amb un rai.

Dos anys després Edita

Gaimon and Sarfunkel

En Gaimon i la Sarfunkel

Després del salt temporal segueix vivint l'Illa del Tresor, juntament amb la Sarfunkel, una dona atrapada dins un a bóta.

Trivia Edita