Fandom

One Piece Català Wiki

Gasu Gasu no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Gasu Gasu no Mi
Gasu Gasu no Mi
Informació
Nom japonès: ガスガスの実
Nom anglès: Gas-Gas Fruit
Nom català: Fruita del gas
Primera aparició:
Significat: Gas
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Caesar Clown
La Gasu Gasu no Mi és una fruita del diable de tipus lògia [1] que permet a l'usuari crear, manipular i transformar-se en qualsevol tipus de gas a voluntat. L'usuari d'aquesta fruita és en Caesar Clown.

Fortaleses i DebilitatsEdita

Has pensat que explotaria? Llavors saps que soc de gas, veritat? Però ho sento, he apagat el foc abans que em toqués. El verí no és l'únic tipus de gas que existeix. L'oxigen també és gas! Això significa que puc manipular l'aire proper a mi!

— En Caesar explicant el seu poder al Usopp i la Nami.

La principal fortalesa d'aquesta fruita és que permet al usuari convertir-se en gas, i així poder flotar, moure's silenciosament o amagar-se en llocs inaccessibles per un humà normal, com es va veure quan en Caesar es va amagar en un pot quan li van dir que la Marina estava a l'illa. també permet al usuari convertir-se en un gas suficientment dens com per agafar i moure objectes.

En caesar eliminant oxigen.png

L'àrea a la que afecta l'eliminació d'oxigen d'en Caesar

La fruita també permet controlar els gasos de l'atmosfera o en qualsevol altre lloc i fins i tot permet eliminar-los, com es veu en la lluita amb en Ruffy, que l'asfixia al eliminar l'oxigen del seu entorn. Tot i això aquesta habilitat es d'abast limitat i per tant la víctima pot sortir de la zona afectada. A més, l'usuari també pot fuisionar-se amb aquests gasos que ell no crea i així augmentar el seu poder. En el cas de crear o fusionar-se amb un gas tòxic, l'usuari no es veurà afectat pels efectes nocius.

En forma gas, l'usuari sembla ser dèbil al foc, però aquesta debilitat pot ser evitada si s'elimina el oxigen del voltant i així apagar el foc. A més, sembla que per controlar segons quins gasos atmosfèrics, l'usuari ha d'estar en forma sòlida o almenys estar concentrat, com es veu quan en Barbamarró colpeja en Caesar mentre aquest esta asfixiant al a Nami i al Usopp, provocant que en Caesar es convertís en gas i perdés el control del oxigen. A més d'això l'usuari també es veu afectat per les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

En Caesar utilitza la seva fruita sobretot per moure's silenciosament, amagar-se en espais petits i flotar al aire. A més sembla tenir suficient control de la fruita com per no necessitar adoptar la forma sòlida mai i poder moure objectes i agafar-los en forma gas.

En combat, en Caesar crea principalment un gas molt verinós que causa la mort instantània, i se'l ha vist utilitzar gasos inflamables i explosius. També utilitza la seva habilitat per eliminar l'oxigen que el rodeja i així eliminar la seva debilitat al foc, a més de poder deixar els seus enemics inconscients o fins i tot morts per asfixia. En un moment desesperat, en Caesar es fusiona amb el Smiley per augmentar la seva mida i força.

Tècniques Edita

  • Gas Robe: És una tècnica que consisteix en enviar un gas verinós que atrapa el seu enemic i el mata al instant que aquest el respira, això ho confirma en Caesar, ja que diu que ha investigat molt aquest gas. Aquest atac el va fer amb en Ruffy, però no va funcionar ja que en Ruffy va passar a ser immune als verins des de que va lluitar contra en Magellan.
  • Gastanet.png

    Gastanet

    Gastanet: És una tècnica que consisteix en fer explotar un gas incolor a distància gracies a unes castanyoles, quan aquestes es tanquen creen una explosió de gas. Tot i la magnitud de l'atac, en Caesar surt ilés. Aquesta tècnica es pot combinar amb l'Smiley, fent que aquest s'uneixi a la víctima, per augmentar la potència de l'explosió molt més. El primer cop que es veu és a la primera lluita d'en Ruffy contra en Caesar.
  • Karakuni: és una tècnica que consisteix en eliminar tot l'oxigen del voltant del usuari i així poder asfixiar els seus enemics i a la vegada eliminar la seva debilitat al foc. És una tècnica molt potent ja que permet derrotar varis adversaris a la vegada independentment de la seva força i sense necessitat de tocar-los. El primer cop que es veu és fora del laboratori per derrotar al Ruffy, en Franky, la Robin i el Smoker a la vegada, s'explica la tècnica per primer cop quan en Caesar va buscar els nens i derrota a la Nami i el Usopp i es diu el nom de la tècnica a la lluita del Caesar i en Ruffy dins el laboratori.
  • Miok gas.png

    Nenshokei: Miok gas

    Nenshokei: Miok gas: és una tècnica que consisteix en encendre unes metxes amb fòsfor mentre expandeix un gas translúcid i inflamable per tota la zona, llavors es tiren les metxes al gas i aquest explota. El primer cop que es veu és a la lluita d'en Ruffy i en Caesar dins el laboratori.
  • Espasa blava: és una tècnica que consisteix en concentrar l'oxigen en una empunyadura d'espasa amb un encenedor, quan aquest s'encén es forma una espasa d'oxigen capaç de moure's amb flexibilitat. Aquesta espasa es capaç de tallar i cremar a la vegada sense necessitat de ser tocat. El primer cop que es veu és a la lluita d'en Ruffy i en Caesar dins el laboratori.
  • Gastille: és una tècnica que consisteix en disparar un raig de gas encès per la boca que explota quan impacta. Segons els subordinats d'en Caesar, aquest raig està a una temperatura suficient com per fondre l'acer. És un raig semblant al dels Pacifistes, però de color blau. El primer cop que es veu és a la lluita d'en Ruffy contra en Caesar.
  • Caesar Shinokuni.png

    Shinokuni

    Shinokuni: és una tècnica que consisteix en fusionar el cos del usuari amb el gas de l'arma química en la que s'ha convertit l'Smiley adoptant una nova forma, l'usuari augmenta de mida, aconsegueix una corona i el color de la roba passa a ser del color del gas amb el que es fusiona. El gran avantatge d'aquesta tècnica és que el cos del usuari assimila les propietats del gas, com es veu quan el Ruffy intenta pegar en Caesar amb aquesta forma i els seus braços queden recoberts pels efectes del gas paralitzant. Tot i això l'usuari no es veu afectat per l'efecte paralitzant del gas. El primer cop que es veu és a l'ultima lluita d'en Caesar contra en Ruffy.
  • Roko: és una tècnica que consisteix en anul·lar els efectes de l'arma química koro a través d'un gas neutralitzant. El primer cop que es veu és a Zou quan en Sanji i en Chopper coaccionen en Caesar per eliminar el gas letal del koro.

Trivia Edita

  • En el manga el gas es taronja mentre que a l'anime és de color lila pàlid.
  • Segons en Caesar, ell va alterar les capacitats de la seva fruita gràcies als seus coneixements químics, així que la capacitat de la fruita segueix sent desconeguda.
    • La Gasu Gasu és la primera fruita lògia que ha augmentat les seves capacitats artificialment, i la segona fruita de la sèrie després de la Hito Hito d'en Chopper que modifica les seves capacitats amb la ultra píndola.
  • La Gasu Gasu s'assembla a la Doku Doku d'en Magellan per la capacitat d'enverinar, i a la Moku Moku del Smoker pel seu control del gas i fum. Tot i això en Caesar s'ofen quan comparen la seva fruita amb una paramècia com la Doku Doku.

Referències Edita

  1. One Piece MangaCapítol 668, en Law confirma que la Gasu Gasu no Mi és de tipus Lògia

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori