Fandom

One Piece Català Wiki

Genzo

3.547pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Genzo

En Genzo

Manga - Anime

En Genzo

Informació
Nom japonès: ゲン ゾウ
Nom anglès: Genzo
Nom català: Genzo
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Francesc Alborch
En Genzo (anomenat Gen-san per alguns amics) és el xèrif i l'alcalde de Coco, el lloc natal de la Nami.

Aparença Edita

En Genzo, en el passat va fer servir un molinet de vent en el seu barret per distreure a la Nami (perquè volia veure-la riure) quan era un nadó (el molinet de vent també va inspirar un atac d'en Ruffy durant la seva baralla amb l'Arlong, així com el tatuatge de la Nami a la seva espatlla esquerra). Totes les cicatrius d'en Genzo van ser fetes per en Kuroobi quan tractava de que no s'emportessin la Nami. En Genzo sol ser vist portant un uniforme de policia.

Personalitat Edita

Es preocupa molt per la Nami i per la Nojiko, sobretot després de la mort de la seva mare, convertint-se així, en una figura paterna per a elles. Ell i els altres habitants del poble es va assabentar que la Nami mai es va unir a la tripulació de l'Arlong sense una bona raó. Tant gran era la seva preocupació, que li va fer prometre a en Ruffy que no la fes patir i que si algun dia li treia el somriure l'aniria a buscar i el mataria.

També es preocupa pels vilatans, però quan el tritó va trair a la Nami, va dir que ja en tenia prou i que si moria, moriria lluitant.

En Genzo també té un costat pervertit, ja que es fica molt nerviós quan van oferir la primera recompensa a la Nami, però es va fer ampliar el cartell, en el qual apareix en bikini, tot i afirmar que ella no hauria d'haver fet aquesta foto, ja que atrauria l'atenció, més de pervertits que de Caça-recompenses.

En Genzo no té gran força i va ser derrotat fàcilment per l'Arlong i la seva tripulació quan va intentar salvar a la Bellemere i les seves filles. No obstant això, té grans habilitats de lideratge i va ser la força vinculant que va ajudar al poble a sobreviure de l'Arlong i la seva tripulació.

Armes Edita

Tot i que mai es veu utilitzant-la, en Genzo té un sabre. També va fer servir un parell de pistoles quan l'Arlong va arribar per primera vegada a la illa.

Història Edita

Passat Edita

En el passat, en Genzo es va familiaritzar amb una noia en particular al seu poble, la Bellemere, una nena que va causar molts problemes. No obstant això, li va sobtar que la Bellemere digues que s'uniria a la Marina i lluitaria contra els pirates dolents. Més tard se'l va veure al moll ajudant a la Bellemere quan va tornar al poble amb dos nenes petites. Ell va ser el primer en protestar quan la Bellemere va declarar que tindria cura de les nenes i ajudaria a la Nojiko i a la Nami a créixer. En Genzo va mantenir una estreta vigilància sobre ella, però sovint la Nami plorava en veure'l. La Bellemere va comentar que la Nami plorava quan veia a en Genzo perquè li feia por. Per evitar això, en Genzo es va posar el seu molinet de vent en què feia riure a la Nami.

Com que la Nami estava creixent, en Genzo estava pendent de quan estava robant la Nami. Va ser el primer en trobar a la Nami quan ella va fugir de casa i, finalment, va revelar els seus orígens. Poc després de que la Nojiko vingues a buscar-la, se'l va veure d'acord amb els altres vilatans que totes tres noies lluitaven per tirar endavant. No obstant això, quan la Nami i la Nojiko corrien per arribar a casa, l'Arlong, el tritó, i la seva tripulació va aparèixer.

Van exigir diners als vilatans a pagar per l'imperi que estava construint. Però en Genzo fum va veure venir des de la casa de la Bellemere. Malgrat els seus esforços per protegir-les, la Bellemere va rebre un tret al pit i l'Arlong va agafar a la Nami per convertir-se en un membre de la seva tripulació. Per tractar d'ajudar-la, en Genzo es va quedar amb grans cicatrius per tot el seu cos.

Disgustat amb la Nami perquè s'havia fer dels tritons, li va ordenar que no tornes a posar el peu al poble de nou. No obstant això, més tard la Nojiko els hi va dir el seu pla per comprar el poble de Coco.

La saga de l'Arlong Edita

Es va escapar de la mort quan l'Arlong l'estava atonyinant gràcies a l'Usopp que hi va interferir.

Després de perdre tots els diners que havia estalviat per comprar el seu poble, en Genzo es va disgustar quan l'Arlong va enviar la Marina després de que la Nami havia fet tants esforços per aconseguir-ho. Ell i els veïns van decidir d'una vegada per totes que ja n'havien tingut prou i es van dirigir a Arlong Park per combatre amb els pirates.

Van ser detinguts per en Johnny i en Yosaku que feien guàrdia a l'entrada de la prevenció de qualsevol persona que volia entrar fins que en Ruffy, en Zoro, en Sanji i l'Usopp van arribar. Durant la batalla amb l'Arlong i la seva tripulació, es va centrar amb la Nojiko en mantenir viu a en Ruffy perquè ell va ser llançat a l'aigua d'Arlong Park després de quedar atrapat en el formigó. Després de la derrota de l'Arlong, ell i la gent del poble ho van celebrar. Es va trobar a en Ruffy a la tomba de la Bellemere, i li diu que si mai li treu el somriure de la Nami, el matarà.

Després de que la Nami marxes amb en Ruffy i la seva tripulació, en Genzo va dir que ja no necessitava el molinet de vent, col·locant-lo a la tomba de la Bellemere.

Després d'Enies Lobby Edita

En Genzo torna a aparèixer més tard, indignat per el cartell de crida i cerca de la Nami, on ella està en bikini, però té una versió ampliada de la imatge a casa (de la mateixa mida de la paret).

Dos anys després Edita

Genzo Post TS.jpg

La reacció d'en Genzo amb la foto de la Nami al diari

Va sortir després del timeskip amb la Nojiko, en Nako i en Chabo sorprès per la foto de la Nami del diari.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori