FANDOM

Gin
Manga - Anime

Gin anime

Informació
Nom japonès: ギン
Nom anglès: Gin
Nom català: Gin
Afiliació: Pirates d'en Krieg
Ocupació: Pirata; Comandant de combat
Sobrenom: "Gin l'Home dimoni" (鬼人のギン, Kijin no Gin?)
Edat: 25
Aniversari: 7 d'abril
Alçada: 186 cm
Recompensa: 12.000.000 Berrysymbol
Doblatge català: Albert Socias
En Gin és un membre dels Pirates d'en Krieg.

Aparença Edita

En Gin és un home d'estatura mitjana i relativament prim amb els cabells curts, malgirbat, amb una barba curta i un bigoti petit. Ell té cercles foscos sota els ulls, com si li faltes descansar. En Gin porta una jaqueta oberta gris amb una serp de mar vermella de disseny a cada costat amb una camisa verda, pantalons grisos a joc amb la jaqueta, una cinta de color gris amb disseny de ratlles blaves al cap, i dues arracades a cada orella esfèriques.

Personalitat Edita

En Gin és ferotgement lleial a en Don Krieg, realitza qualsevol ordre, tant si és molt brutal o despietada, sense protestar ni dubtar, i així s'ha guanyat el sobrenom d'home dimoni". Però també tem a en Krieg, ja que va tirar a la seva màscara i va respirar el mortal gas verinós MH5 perquè tem la ira d'en Krieg per desobeir-lo més que la mort mateixa. No obstant això, a diferència d'en Krieg, en Gin té un sentit d'honor dins d'ell, en no poder matar a en Sanji, la primera persona que alguna vegada el va ajudar (per salvar-lo de la fam).

Gin destrueix Perla
En Gin no li posa nom als atacs, però és un hàbil guerrer. La seva primera impressió sobre els cuiners del Baratie, creien que era un subordinat de rang inferior, fins que es va revelar la seva veritable força més endavant en la batalla, el que va donar lloc a la sorpresa de molts.

En Gin és un home que va ser capturat pels marines en la seva primera aparició, però després d'haver estat mort de fam 3 dies en una cel·la en el vaixell d'en Fullbody, ell encara era capaç d'escapar-se. També va ser capaç de precisar la cama vermella d'en Zeff, un llegendari pirata retirat però encara poderós.

Armes Edita

Gin pistola

En Gin amb una pistola apuntant a en Zeff

En Gin sembla ser hàbil amb les armes de foc, ja que va disparar des d'una certa distància, i es manté amb una escopeta a en Zeff mentre el portaven com a ostatge.

No obstant això, la seva arma preferida és un parell de tonfes amb puntes pesades de boles de ferro de la mida de bales de canó. En combinació amb les seves pròpies habilitats, en Gin és un rival molt mortal a l'usar aquestes, i pot trencar l'escuts de ferro d'en Perla d'un sol cop, mentre que es va moure tan ràpid que va prendre per sorpresa a en Perla. Aquest és un testimoni de la seva força, ja que fins i tot en Sanji no podia fer.li una rascada en els escuts.

Història Edita

Passat Edita

Krieg Grand Line

En Gin disfressat de Don Krieg

Va estar present per al viatge d'en Don Krieg a la Grand Line. Després de set dies de mal temps la flota d'en Krieg es va trobar amb el Shichibukai, Dracule Mihawk. Per l'horror d'en Gin, en Mihawk va destruir ràpidament la flota d'en Krieg amb facilitat, deixant només el seu vaixell per escaparse, sota la cobertura d'una tempesta inesperada. Aquest incident va deixar una cicatriu en la memòria de la imatge d'en Gin, ja que va perdre els seus companys.

Mentre es retiraven de la Grand Line en Gin va sortir de la flota disfressat de Krieg per tal de distreure a en Fullbody. Ell és finalment capturat i va ser un presoner a bord del vaixell d'en Fullbody quan va atracar al Baratie.

La saga del Baratie Edita

En Sanji donant menjar a en Gin

En Sanji donant-li menjar a en Gin

Després de tenir molta fam durant tres dies a bord del vaixell de la Marina, en Gin va derrotar als set guàrdies i fins i tot va matar a marines de primera classe amb trets a l'esquena. Després, caminant al Baratie, en Gin va demanar aliments, només per ser colpejat i llançats per en Patty per no tenir diners. No obstant això, en Gin se li va donar un plat de menjar d'en Sanji gratis.

En Gin amb el temps torna al vaixell, on la resta de la tripulació es mort de fam. També va portar al Baratie al seu capità perquè recuperes forces. No obstant això, després de que en Krieg recuperes la seva força, ataca a en Sanji i ordena als cuiners que donessin aliments a 100 homes, i llavors va revelar les seves intencions de fer-se càrrec del Baratie com el seu nou vaixell. En Gin es va horroritzar per la falta de gratitud del seu capità. Després en Zeff li va donar a en Krieg els aliments.

Després de que en Mihawk mostres el seu intent d'acabar amb les restes de la tripulació d'en Krieg, però, se'n va anar després d'una batalla satisfactòria amb en Roronoa Zoro, en Krieg va començar el seu atac al Baratie. Finalment, després de que en Perla fos derrotat per en Ruffy i en Sanji, en Gin obté es Zeff com a ostatge amb una escopeta. Es tracta d'oferir a en Sanji un ultimàtum: l'alliberament d'en Zeff a canvi del Baratie, però en Sanji, a causa d'un deute amb en Zeff, no li va permetre, encara que hi sigui perjudicat. Però, en Gin no va ser capaç de matar a en Zeff, tot i ser una ordre d'en Krieg.

Sanji vs Gin

En Gin contra en Sanji

En aquesta etapa, en Don Krieg li va ordenar matar a en Sanji, així que comencen a barallar-se. En Krieg, va explicar perquè li diuen home dimoni. En Gin va tenir l'avantatge de que el cuiner estava afeblit a causa de la baralla amb en Perla. Quan l'estava a punt de matar, en Gin va dir que no el podia matar, ja que va ser l'únic home que va ser amable amb ell. Fins i tot va demanar al seu capità que deixes en pau els cuiners i el Baratie.

Quan en Krieg va tirar el verí, en Gin va tirar dues mascares (una d'elles la seva) perquè en Sanji i en Ruffy es poguessin salvar. Com a resultat va quedar enverinat.

Quan en Krieg va ser derrotat per en Monkey D. Ruffy, li van deixar una barca perquè marxes amb els seus pirates, i se'n va anar, no se sap on, despedint-se dels cuiners, d'en Sanji i d'en Ruffy.

Grans Batalles Edita