FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Gladius" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Gladius
Manga - Anime

Gladius anime

Informació
Nom japonès: グラディウス
Nom anglès: Gladius
Nom català: Gladius
Afiliació: Pirates d'en Donquixot (Banda d'en Pica)
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Pamu Pamu no Mi
Nom català: Fruita Ruptura-Ruptura
Significat: Ruptura/Trencament
Tipus: Paramècia
En Gladius és un membre dels Pirates d'en Donquixot, que treballa sota les ordres d'en Pica.

AparençaEdita

Gladius anime

El vestit d'en Gladius a color.

En Gladius porta una capa negra, amb rodones metàl·liques al pit i als braços, i uns engranatges metàl·lics als colzes i botes. També porta una màscara ninja, enganxada a unes ulleres, semblant a les d'un aviador, que li cobreixen mitja cara, i un barret de copa negre. Sota el barret de copa, té una llarga cabellera punxeguda, de color clar, que sembla que porta comprimida dins el barret.

GaleriaEdita

Gladius en color al manga
En Gladius amb color al manga.
Gladius 17 anys
En Gladius amb 17 anys.
Gladius 17 anys sense mascara
En Gladius amb 17 anys sense portar la màscara.
Gladius 23 anys
En Gladius amb 23 anys.
Gladius cos
El cos complet d'en Gladius.
Gladius barret
En Gladius portant un barret de copa.
Casc Gladius
En Gladius portant un casc.
Gladius calb
En Gladius sense cabell.

PersonalitatEdita

En Gladius, com la majoria dels subordinats d'en Doflamingo, tracta al seu líder amb gran respecte, ja que ell s'enfada molt quan se n'adona que la traïció de la Violet. Valora la puntualitat, així com el seguiment i l'execució de les ordres amb precisió, i menysprea als que no compleixen amb els seus estàndards

RelacionsEdita

Pirates d'en DonquixotEdita

Donquixot DoflamingoEdita

Té un gran respecte cap al seu capità, com es veu quan s'enfada molt quan la Violet els traeix. També se'l veu força sobreprotector, ja que dispara a la Baby 5 quan ella estava intentant matar en Doflamingo, mentre que sembla importar-li poc ferir als altres membres de la tripulació.

Baby 5Edita

En Gladius i la Baby 5 tenen una relació força singular. Per una banda, en Gladius, no va dubtar ni un moment a disparar a la Baby per a protegir al seu capità, i per l'altra, el dia següent parlant informalment sobre la traïció de la Violet.

VioletEdita

Ell, sembla que confiava bastant amb les habilitats de la noia, suficient com per a deixar-li la feina clau de derrotar a alguns Pirates del Barret de Palla. Però quan la notícia de la traïció de la Violet l'hi arriba, sembla estar bastant sorprès, però esta disposat a actuar ràpidament i castigar-la per aquest fet.

Habilitats i PodersEdita

Sembla que quan en Gladius s'enfada, el seu pèl creix fins al punt de trencar-li el barret de copa. Si aquesta capacitat ve d'una Fruita del Diable, o fins i tot pot ser utilitzada de forma útil en un combat, encara es desconeix.

ArmesEdita

L'única arma que se l'hi ha vist usar, es la pistola amb la que va disparar a la Baby 5.

HistòriaEdita

Saga de Punk HazardEdita

Gladius barret

El barret de copa d'en Gladius apunt d'explotar.

En Gladius apareix per primer cop quan en Vergo truca a en Donquixot. La Baby 5 intenta atacar a en Doflamingo, i ell ho evita disparant-li un tret a l'espatlla.

Saga DresrossaEdita

La Baby 5 i en Gladius estant parlant de la traïció de la Violet i sobre el què s'hauria de fer al respecte. Llavors el seu barret de copa es va anant inflant com més enfadat es posa, fins que la Baby 5 li diu que es calmi i que no exploti. Aleshores el seu pèl esclata i trenca el barret de copa, i expressa el seu enuig cap a les persones que no segueixen les ordres.

Diferències entre el manga i l'animeEdita

A l'anime la màscara li cobreix tota la cara, a diferència del manga que se li veu un tros de cara al costat de l'ull. També el color dels guants i la màscara son diferents, a l'anime son de color clar, i al manga son completament negres.

TriviaEdita

  • "Gladius" significa espasa en llatí, i en general es refereix a una espasa típica romana de dos pams de llarg i molt pesades. També pot significar: assasí, mort o combat de gladiadors.