FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 28è Article Destacat.
"Gomu Gomu no Mi" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Gomu Gomu no Mi
GomuGomunoMi
Informació
Nom japonès: ゴムゴムの実
Nom anglès: Gum-Gum Fruit
Nom català: Fruita de la Goma Goma
Primera aparició:
Significat: Goma
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Monkey D. Ruffy

La Gomu Gomu no Mi (gomu significa goma) és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari convertir el seu cos permanentment en goma, fent que pugi estirar-se, ser immune als cops, les bales, les caigudes i a la electricitat; tot i això els objectes esmolats i les explosions segueixen afectant a l'usuari.

Aquesta fruita era un tresor que en Shanks havia robat a uns enemics, però van deixar el cofre on es conservava la fruita obert i en un atac de ràbia perquè en Shanks se n'havia burlat, en Ruffy es va menjar la fruita i en Shanks i els seus companys no van aconseguir fer-li escopir abans de que els seus poders fessin efecte. L'usuari d'aquest fruita és en Ruffy.

Aparença Edita

Gomu gomu nomi

La Gomu Gomu no Mi

És una fruita lila, esfèrica amb una arrel marró verdós a la part superior amb forma de "T" i la qual un dels extrems té forma d'espiral. A la superfície de la fruita se li dibuixen uns remolins que van en un arrissat patró de "S" i la seva mida és més aviat petita.

En general s'assembla a un meló Yuvari. El seu disseny final té les característiques d'una fruita del diable, amb remolins per tot arreu fent que la fruita sembli una fruita exòtica. En un principi, però, la fruita va ser elaborada sense els remolins per a la primera versió del Romance Dawn.

Fortaleses i debilitatsEdita

Has menjat la fruita de la goma goma, aquesta és una de les fruites del diable Ruffy! Si en menges et converteixes en una persona de goma i perds la capacitat de nedar per sempre!

— En Shanks explicant el seu nou poder a en Ruffy

La major força de la fruita, com ho demostra en Ruffy, és que la persona pot estirar el seu cos com la goma a la seva voluntat, ja que el cos és permanentment de goma. Això li permet estirar el seu cos fins i tot quan els seus poders estan anul·lats, com es veu quan la Nojiko li estira el cap perquè en Ruffy pugui respirar mentre li alliberen el cos de dintre l'aigua. A més, aquesta habilitat, el fa totalment immune als atacs contundents, com els combats cos a cos, els dispars o, fins i tot, bales de canó. També li permet sobreviure a grans caigudes que per una persona normal serien mortals. La capacitat de l'usuari per estirar-se i girar com una goma no només el fa immune a les lesions que pot sofrir, sinó que també li permet fer uns moviments que poden donar-li un gran avantatge en una batalla. L'estirament també permet a l'usuari augmentar dràsticament la força d'un poderós atac cos a cos, convertint-lo en un atac devastador. Les extremitats també es poden utilitzar per emmagatzemar energia potencial augmentant la potència d'un atac. A causa de les propietats aïllants de la goma, l'usuari també és immune als atacs elèctrics i és capaç de colpejar l'usuari de la fruita Goro Goro no Mi sense utilitzar Haki.

Màxim d'elesticitat

El màxim d'elasticitat d'en Ruffy

L'usuari té un màxim per estirar-se, igual que la goma. Això ho demostra quan intenta robar el menjar de la festa d'en Buggy des de la gàbia on estava atrapat.

Mitjançant la capacitat de la Gomu Gomu, en Ruffy ha trobat formes inesperades per augmentar la seva capacitat de lluita, com ara la capacitat d'estirar els vasos sanguinis per augmentar la velocitat del flux sanguini per arribar a ser més ràpid i més fort, però fent que el cos s'esgoti a un ritme més ràpid. En Ruffy, fins i tot, pot inflar els seus ossos per augmentar el volum del seu cos i augmentar considerablement la força dels seus atacs, amb el defecte que el seu cos encongeix durant un curt període de temps (tot i això, després del timeskip, en Ruffy sembla haver superat la seva debilitat quan no s'encongeix després de pegar el Kraken).

La fruita, com ja hem dit, converteix tots el cos de l'usuari en goma, fins i tot els òrgans. Per això en Ruffy s'infla tant quan menja i pot menjar més que qualsevol membre de la seva tripulació, a més de poder digerir molt abans que tots ells.

Malgrat tots els grans avantatges de la fruita, aquesta no et torna immune als talls o atacs punxants, així com als atacs no físics, com foc o gel. Un dels problemes que té en Ruffy és que ell és més vulnerable als atacs quan s'estira fins al seu límit, com es va demostrar en les lluites contra en Buggy i en Kuro al principi de la sèrie. Tot i això, en Ruffy ha adaptat el seu estil de lluita per reduir al mínim aquest risc. A més d'aquestes debilitats, també pateix les debilitats típiques de les fruites del diable, no obstant això, sembla oblidar-se de la seva debilitat a l'aigua, com quan vol intentar algun tipus d'esport a la mar o quan veu a algú ofegant-se.

En Ruffy, fa servir la seva fruita per poder lluitar a l'aire, ja que a l'estirar-se pot esquivar atacs agafant-se a diferents llocs i es manté a l'aire més estona que una persona normal. Tot això li permet esquivar atacs fatals o fugir més ràpidament del perill o de les lluites innecessàries.

Ruffyentrenant

En Ruffy entrenant de petit.

Es veu que li va costar dominar el seu poder. De petit, sempre intentava fer un atac i, tot i que sabia com funcionava, no li sortia bé i moltes vegades l'atac retornava i ell sortia volant.

Com que en Ruffy és elàstic, és capaç de suportar una gran pressió, això es demostra a prop de l'Illa dels Tritons quan lluita contra en Hody Jones. Tot i que es va debilitar per l'aigua no era afectat per la pressió.

El poder d'en Ruffy es veu afectat pel Busoshoku Haki, quan l'ataquen fent servir aquest poder ell és com si es tornes de carn i li fan mal els cops. Això es demostra amb els "punys d'amor" del seu avi, Monkey D. Garp.

UsosEdita

En Ruffy ha utilitzat el seu poder de diverses maneres. Això va des de moure's de lloc d'una forma imprudent, a atacar a un enemic amb una ràfega de cops ràpids i contundents. També ha aprofitat la seva elasticitat per crear noves tècniques; manipulant la seva elasticitat, ha pogut crear el gear second i el gear third i, amb aquestes, pot augmentar momentàniament la seva força en combat, tot i que es molt perillós per la seva salut. Després del timeskip, ell ha aprés a fer servir el haki, utilitzant-lo junt amb les seves tècniques, a més d'un control superior de les seves formes.

En Ruffy animant la Nami

En Ruffy fent servir la seva habilitat per animar la Nami

Tot i això, en Ruffy també fa servir la seva habilitat fora de les batalles. Quan està amb la seva tripulació, o en festes, ell fa servir el seu poder per distreure i jugar amb la gent, fent diferents ganyotes, per exemple. Sovint, roba el menjar de la gent estirant-se o menja molt de cop aprofitant la elasticitat de la seva boca i estómac. Com ja hem dit, en Ruffy fa servir el seu poder per moure's a diferents llocs, sol o portant algú, de forma més ràpida, tot i que no és molt delicat i els seus acompanyants normalment reben cops a l'aterrar.

En Ruffy no li importa que la gent jugui amb el seu cos de goma, una cosa que la gent sol aprofitar. Tot i això, si al jugar amb el seu cos no el deixen menjar es molesta.

Trivia Edita

  • A la tercera pel·lícula, es demostra que en Ruffy no s'enfonsa a l'aigua si s'infla com un globus. Això és vist a l'anime però no al manga.
  • És la primera fruita que es veu a la sèrie abans de ser menjada.
  • L'Oda va triar el poder de la goma per en Ruffy perquè buscava un poder que li permetés que el seu protagonista pogués lluitar d'una forma tonta i, a la vegada, forta i així el lector no estressar-se a les situacions més tenses.
  • La fruita, al principi, s'anava a dir fruita gomu, però un editor li va dir que ja existia una fruita de goma i l'Oda li va canviar el nom per l'actual.
  • Al Japó, el primer atac d'en Ruffy en comptes de començar per "Gomu Gomu" va dir l'atac directament. Després d'aquest tots porten el nom de la fruita a l'inici.
  • En Ruffy té més tècniques amb nom que qualsevol altre usuari.
  • En un principi la fruita Gomu Gomu, era una fruita unica que neixia de l'arbre Gomu Gomu que feia un fruit cada 50 anys.
  • En un SBS es va preguntar a l'Oda si el penis d'en Ruffy es podia estirar i ell va respondre que sí, això es va confirmar a la saga Amazon Lily, a l'anime però no es veu tan com la resta del cos per temes de censura.
  • En Ruffy és l'usuari amb més atacs nombrats de la sèrie.
  • La primera demostració del poder de la fruita és diferent en el manga i en l'anime, en el manga en Shanks agafa en Ruffy pel braç mentre aquest fuig fent que el seu braç s'estiri i en l'anime en Shanks intentant que en Ruffy escupi la fruita, l'agafa pels peus i el sacseja cap per aball provocant que en Ruffy xoqui amb el terra quan se li estiren les cames.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Tripulació: Monkey D. Ruffy  •  Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook
Vaixells: Going Merry  •  Thousand Sunny
Aliats i companys de viatge
Habilitats
Habilitats de suport: Haki  •  Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori