Fandom

One Piece Català Wiki

Govern Mundial

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Govern Mundial
Bandera Govern Mundial.jpeg
Informació
Nom japonès: 世界政府
Nom anglès: World Government
Nom català: Govern Mundial
Primera aparició: Capítol 398, Episodi 278
Afiliació:
Ocupació:
Líders: Gorosei
Ocupació: Política mundial
:
El Govern Mundial (世界政府 Seifu Sekai) és el poder absolut del món de One Piece. La Marina és la força armada més poderosa del món a càrrec del Govern Mundial, que té la tasca de mantenir l'ordre, dicten les lleis que regeixen el món i defensar la pau, si cal fent servir la força bruta.
La màxima autoritat en el món és el Gorosei, la seu de govern és la "Ciutat Santa Mariejoa". Una altra fortalesa del Govern està a Enies Lobby, l'illa tribunal. Des d'allí es decideix, si un delincuent és culpable o no. A més, el govern mundial, va posar en marxa els Shichibukai. La tasca suprema de govern mundial, però, és preservar la pau al món mantenint l'equilibri entre els tres poders, Shickibukai, Yonko i Marina, no importa per quins mitjans. El govern té plens poders per lluitar contra els pirates i els que violen la llei.

Història Edita

Passat Edita

El Buit de 100 anys Edita

Símbol Govern Mundial.jpg

Insígnia del Govern Mundial

Més informació a: Segle Buit

Durant una trucada per mitjà d'un Cargol Telèfon del Professor Clover i els Gorosei, es van saber diverses dades d'aquest grup. Fa molt de temps hi havia un enorme regne, el qual tenia un gran orgull pel seu poder i resistència. Durant aquest temps, les Armes ancestrals van ser construïdes. Els ciutadans d'aquest regne van escriure en enormes pedres anomenades Poneglyphs un record de la seva existència, just abans de ser destruïts per un poderós i, fins ara, desconegut enemic. Aquests enemics van sobreviure i, un cop acabat els 100 anys, va néixer el Govern Mundial, fa 800 anys. El regnat tenia gran poder, però desafortunadament tota la seva informació és desconeguda, ja que cap llibre ni document diu alguna cosa sobre ells ni com van ser destruïts. Quan el Professor Clover havia de dir el nom d'aquella nació, un membre del Gorōsei li va donar l'ordre a l'Spandine d'assassinar en Clover. A través de la trama de One Piece, veiem que quan una persona busca informació sobre els Poneglyphs, aquesta és buscada pel Govern Mundial. Aquesta és la raó per la qual és buscada Nico Robin, membre de la tripulació de Monkey D. Ruffy, encara que s'ha dit que probablement els sigui de gran ajuda per reviure les Armes ancestrals. El somni de Nico Robin és precisament trobar el buit de 100 anys d'història, que els nobles no volen que ningú sàpiga perquè van destruir un país, relacionat amb el Testament d'en D i després d'aquest segle es va fundar el govern mundial.

Alliberament dels esclaus Edita

Una regla de ferro del món, és: "Ningú contradiu als Nobles Mundials". Però fa uns anys un incident ocorregut, el govern va fer tremolar el món. Un home-peix va pujar a la Red Line amb les mans nues i va acabar a la ciutat santa Mariejoa, el seu nom era Fisher Tiger, que va arrasar amb tot el seu vigor i va alliberar tots els esclaus de totes les espècies de la captivitat dels aristòcrates del món, incloent la Hancock i les seves germanes. Els esclaus tenien el símbol de l'aristocràcia cremada a l'esquena, "la Petjada del Drac volador". Per tal de minvar aquesta càrrega en Fisher Tiger va canviar la icona dels tritons per un sol i va fundar la banda de Pirates del Sol. En Fisher Tiger va morir, però els antics esclaus encara el veuen com un heroi.

Buster Call d'Ohara Edita

Un Buster Call és un permís donat pel Govern Mundial als Almiralls de la Marina per acabar amb el poder de vaixells de guerra (cuirassats) una illa sencera. Aquest Buster Call de Ohara és encarregat per l'almirall Sengoku que havia cedit el cargòl telefon daurat a l'Spandine per acabar amb tots els estudiosos del buit de cent anys d'història acusant-los de dimonis, això succeeix quan la Nico Robin que vivia en aquesta illa, tenia només 8 anys. Ella va ser l'única supervivent d'aquesta Buster Call gràcies a l'ajuda donada pel mateix almirall Aokiji. Ohara va ser completament destruïda i, a part de Nico Robin, no hi va haver supervivents. Aquesta és també la raó per la qual és tan perillosa per al Govern Mundial.

Conferència Mundial Edita

Fa sis anys, es va celebrar a la ciutat santa de Mariejoa una conferència, una reunió dels Reis del món. El principal tema de discussió va ser el revolucionari Dragon, del que Thalassa Lucas, el rei de Irusia va advertir que podria arribar a convertir-se en un greu problema al futur. Van assistir-hi en Nefertari Cobra amb la seva filla, Vivi i la seva guardia, en Wapol i alguns altres reis poderosos, units sota el govern mundial. En Wapol no veu el perill i estava visiblement molest per la innecessària Conferència segons ell. Quan es va negar a colaborar va ser rebatut per Cobra. Posteriorment en Wapol li va donar a la seva filla Vivi una bufetada a la cara, però ella va mantenir la compostura perquè era conscient de que qualsevol error podria significar una guerra. El resultat exacte de la Conferència Mundial, però, es desconeix.

Guerra de Marineford Edita

Després de la guerra contra en Barbablanca, hi va haver un augment de pirates i el govern entra en una crisi al tenir masses fronts oberts per tal de lluitar contra la delinqüència ja que després de la guerra les forces de la Marina havien quedat seriament danyades i els pirates s'expandien per tots els mars i la balança dels tres poders ha estat desequilibrada.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori