Fandom

One Piece Català Wiki

Gura Gura no Mi

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Gura Gura no Mi
Gura Gura no Mi.png
Informació
Nom japonès: グラグラの実
Nom anglès: Tremor-Tremor Fruit
Nom català: Fruita Tremolor Tremolor
Primera aparició:
Significat: Terratrèmol
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Edward Newgate (mort)
Marshall D. Teach
La Gura Gura no Mi és una fruita del diable del tipus paramècia que permet a l'usuari crear vibracions (o "tremolors") per l'aire, el terra o el mar. L'usuari d'aquesta fruita era l'Edward Newgate però, després de la seva mort, en Marshall D. Teach va robar el poder de la fruita a partir del cos mort d'en Barbablanca, sent el nou usuari. Aquesta fruita té la temible fama de ser capaç de destruir el món, i és considerada com la fruita paramècia més poderosa.[1]

Fortaleses i debilitats Edita

L'Edward Newgate, alies Barbablanca, també és l'home terratrèmol, té el poder de la fruita tremolor tremolor.

— En Garp explicant el poder d'en Barbablanca.

La principal fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Barbablanca, és que permet al usuari generar grans vibracions, o ones de xoc, que poden viatjar per qualsevol medi, tant per aire, terra o mar.
Marineford destruit.png

Marineford després dels efectes de la gura gura.

Tot i que l'usuari té certa facilitat per destruir una illa sencera, la fruita està limitada per la proximitat, és més potent com més proper és l'inici de la vibració, per això en Barbablanca no és capaç de destruir tot Marineford però en poc temps en Barbanegra quasi ho aconsegueix. A més el poder de la fruita és bloquejat pels murs d'aïllament de la badia de Marineford, tot i que aquesta és capaç de deformar-los. Les rèpliques de les vibracions es van sentir a molta distància de Marineford.

El poder de la fruita pot transmetre's als objectes i produir les vibracions a través seu, com demostra en Barbablanca quan transmet el seu poder al seu bisento i així combinar el poder del arma amb el propi poder de la fruita.

Tot i això, el poder de la fruita és perillós tant per amics com per enemics, com es veu quan els pirates d'en Barbablanca fugen del Barbablanca quan comença a utilitzar la seva fruita per destruir l'illa. Això és perquè la fruita permet controlar tant la magnitud de l'ona de xoc com el punt d'impacte, no permet controlar els tremolors que es produeixen tot seguit. A causa d'això, l'usuari no pot lluitar a prop dels seus aliats, podent ser atacat des de més punts.

Aquesta fruita no sembla tenir cap debilitat aparent, apart de les comunes de les fruites del diable. Tot i això, els tres Almiralls són capaços de parar la vibració que crea en Barbablanca per destruir la plataforma d'execució a través del seu haki.

Usos Edita

Casc de ruptura.png

El poder de la gura gura amb haki.

Edward Newgate Edita

En Barbablanca utilitza el seu poder per lluitar i produir grans destruccions, a més és capaç de combinar el seu poder amb haki per poder atacar a lògia, com demostra en Barbablanca quan lluita contra l'Akainu. Cap dels seus atacs es nombren al manga o al anime però es nombren al videojoc One Piece: Gigant Battle.

Marshall D. Teach Edita

En Barbanegra utilitzant el seus poders.png

En Barbanegra utilitzant la gura gura.

En Barbanegra utilitza el poder de la fruita, de forma única o combinada amb el poder de la Yami Yami, per lluitar. L'únic cop que se'l ha vist utilitzar la Gura Gura, va ser just després de robar el poder del cos del Barbablanca, llavors encara no dominava molt el poder i per tant no era capaç de controlar la potència dels seus atacs.

S'el ha vist utilitzar el tsunami, la casc de ruptura i el sacseig d'illa.

Tècniques Edita

  • Tsunami.png

    Tsunami

    Tsunami: és una tècnica que consisteix en colpejar el aire provocant que aquest s'esquerdi, aquestes esquerdes són la causa d'unes grans ones de xoc que viatgen per l'aire i que poden destruir quasi qualsevol cosa amb la que impactin. Si aquestes ones impacten amb el mar provoquen un sisme submarí que retorna en forma de tsunami, és la versió de la tècnica que li dona nom. El primer cop que es veu és per provocar el tsunami que dona inici a la guerra de Marineford. Aquesta tècnica també es pot utilitzar per parar atacs dirigits al usuari i a la vegada atacar al atacant, això es veu el primer cop que l'Aokiji ataca directament al Barbablanca.
    • Gran terratrèmol: és una variant de la tècnica anterior més suau que el tsunami però amb l'hipocentre més proper al seu objectiu. En Barbablanca utilitza la tècnica per derrotar en John Giant i per atacar l'Akainu. També s'ha vist utilitzar aquesta tècnica de forma passiva per descongelar-se després de que l'Aokiji el congeli.
  • Casc de ruptura: és una tècnica que consisteix en concentrar el seu poder en una àrea petita i esfèrica per produir un sisme concentrat, de forma similar a una explosió. El primer cop que es veu s'utilitza per derrotar el Vicealmirall Ronse.
    • Lloada a Rakshasa: és la mateixa tècnica que el casc de ruptura però el poder es concentra a la punta del bisento del Barbablanca per augmentar la potència i l'abast del atac. El primer cop que es veu en Barbablanca l'utilitza per derrotar a varis marines a la plaça de Marineford.
  • Gura Gura terratrèmol Marineford.PNG

    Sacseig d'illa.

    Sacseig d'illa: és una tècnica que consisteix en agafar l'aire de davant l'usuari com si fos tangible i sacsejar-lo, així l'usuari emet unes ones de xoc desordenades que provoquen la inclinació del terra i mar propers al usuari. El primer cop que es veu és una de les tècniques que apareix durant la guerra.

Tècniques de videojocs Edita

  • Exèrcit d'un home: és una tècnica que consisteix en moure el bisento d'en Barbablanca per enviar les vibracions contra els seus rivals. Apareix a One Piece: Pirate Warriors.
  • Cel i terra: és una tècnica que consisteix en que l'usuari agafa l'aire i el tira cap avall, provocant que els seus enemics siguin llençats cap al aire i després caiguin cap el terra. Apareix a One Piece: Pirate Warriors 2.

Trivia Edita

  • És la primera fruita que apareix a la sèrie amb dos usuaris diferents, sent primer en Barbablanca i després en Barbanegra quan aquest li roba del cadàver.
  • L'onomatopeia del riure del Barbablanca és el mateix que el nom de la fruita: "gurararara", això també passa amb la Perona que riu "horohorohoro".
  • La idea de produir terratrèmols gràcies a una fruita del diable ja va ser introduïda pel Morgan quan explica qué són aquestes.

ReferènciesEdita

  1. SBS One Piece MangaVol. 58, l'Oda afirma que la Gura Gura no Mi és la fruita paramècia més poderosa.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori