FANDOM

Hebi Hebi no Mi (Model Anaconda)
Snakeanaconda.png
Informació
Nom japonès: ヘビヘビの実 モデル:アナコンダ
Nom anglès: Snake-Snake Fruit: Model Anaconda
Nom català: Fruita Serp Serp: Model Anaconda
Primera aparició:
Significat: Serp
Classe: Zoan
Classe:
Usuari: Boa Sandersonia
La Hebi Hebi no Mi: model Anaconda és una fruita del diable de tipus zoan que permet a l'usuari transformar-se en una anaconda o en un híbrid. L'usuaria d'aquesta fruita és la Boa Sandersonia.

Fortaleses i debilitatsEdita

Aquesta fruita, com demostra la Boa Sandersonia, és la habilitat de convertir-se en una anaconda o en un híbrid d'aquesta, i amb aquest últim poder combinar les habilitats de la serp i les humanes per aconseguir més força i ser més àgil com una anaconda de veritat tot i conservar les habilitats humanes com el haki o poder parlar. Tot i això la forma híbrida és tan grossa que la cua pot ser un problema, ja que pot limitar els seus moviments i fer a l'usuari vulnerable, tot i que també pot ser una potent arma combinada amb haki.

Apart d'aixó la fruita presenta les debilitats comunes de les fruites del diable.

UsosEdita

Al principi, la Boa Sandersonia utilitzava aquest poder per divertir als amos que tenia quan era esclava dels Nobles Mundials. Ara l'utilitza per alimentar la mentida de la maledicció de la Medusa que oculta el seu passat com a esclava junt amb les seves germanes.

A més utilitza el seu poder per combatre, normalment amb la forma híbrida, i poder barrejar el seu gran domini del Haki amb els moviments de serp i així evitar atacs i poder atacar més ràpidament als seus oponents.

Forma híbridaEdita

Boa sandersonia.png

La Sandersonia contra en Ruffy.

La forma híbrida és una barreja de la seva forma humana i la seva forma serp, i és la forma que més utilitza. El seu aspecte, és el d'una anaconda gegant i verda, amb la llengua bifida i escames però conservant el cabell, els braços i el pit a més de la roba. 

En aquesta forma la Boa Sandersonia pot parlar, a més es torna més àgil, tot i el seva gran mida, i forta.

TècniquesEdita

  • Patacada forta: és una tècnica que consisteix en agafar la victima amb la cua i fer-la xocar, amb molta força i utilitzant Busoushoku Haki, contra el terra. El primer cop que es veu és a la lluita de les germanes, Boa Sandersonia i Boa Marigold, contra en Ruffy.
  • Dansa de la serp: és una tècnica que consisteix en evitar els cops del enemic utilitzant la gran agilitat del cos de la serp i el Kenbunshoku Haki. Aquesta tècnica s'anomena així per que al utilitzar-la, la Boa Sandersonia, fa com un ball movent el seu cos onejant-lo. El primer cop que es veu aquesta tècnica s'utilitza per primer cop contra en Ruffy a la lluita amb les germanes.
  • Possesió dels cabells de serp: és una tècnica que consisteix en transformar alguns flocs del seu cabell en caps de serps molt grossos.Aquesta tècnica necesita molta concentració i quan és tombada desapareix. És la preparació per l'atac següent "Serp gegant de set caps". Les fruites del diable de qualsevol tipus, no permeten als usuaris transformar el seu cabell igual que el cos, però es pot suposar que utilitza el retorn a la vida que utiltzava en  Kumadori del CP9. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
    • Gran serp dividida en 8.png

      Gran serp dividida en vuit.

      Serp gegant de set caps: és una tècnica que consisteix en fer la tècnica anterior set caps (com si fos el cabell de la Medusa) i després, utilitzant el Busoushoku Haki, atacar amb aquests caps amb tanta potència que semblen caps d'acer. És una tècnica que totes les Kujes coneixen i el seu atac més fort. El primer cop que es veu és a la execució d'en Ruffy.

TriviaEdita

  • Les Kuja pensen que el poder de la Boa Sandersonia per tornar-se anaconda es deu a la maledicció de la Medusa i no a una fruita del diable.
  • El cabell de la Sandersonia es pot tornar en forma de caps de serp, fet que comparteix amb la Medusa que suposadament la va maleir.
  • La Boa Sandersonia és una de les Kuja més grans que hi ha igual que la anaconda és una de les serps més grans que hi ha, aquesta pot arribar a mesurar 5m, fet que explica el gran tamany de la forma híbrida.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori