FANDOM

Hebi Hebi no Mi (Model Rei Cobra)
Hebi Hebi rei Cobra
Informació
Nom japonès: ヘビヘビの実 モデル:キングコブラ
Nom anglès: Snake-Snake Fruit: Model King Cobra
Nom català: Fruita Hebi Hebi
Primera aparició:
Significat: Serp
Classe: Zoan
Classe:
Usuari: Boa Marigold
La Hebi Hebi no Mi: model Rei Cobra és una fruita del diable de tipus zoan que permet a l'usuari transformar-se en una cobra o en un híbrid. L'usuaria d'aquesta fruita és la Boa Marigold.

Fortaleses i debilitatsEdita

La major fortalesa de la fruita, com demostra Marigold, és la habilitat de convertir-se en una cobra o en un híbrid d'aquesta que combinat amb les habilitats humanes, s'adquireix gran força i àgilitat amb el defecte que el gran cos de la forma híbrida, dona al usuari una gran cua que pot ser un punt feble i alhora, combinat amb haki, una gran arma.

A més, igual que les cobres, l'usuari també pot escupir verí i assoleix una gran resistencia al calor i al foc, com demostra la Boa Marigold quan rodeja el seu cos en flames, segurament amb ajuda del busoushoku haki, per atacar en Ruffy. Tot i això no se sap el temps que pot aguantar el foc l'usuari. Apart d'això l'usuari presenta les debilitats de les fruites del diable.

UsosEdita

Al principi utilitzava les habilitats de la fruita per divertir als Nobles Mundials que eren els seus amos. Però des de que va ser alliberada, utilitza la seva fruita per els combats, normalment amb la forma híbrida, per poder combinar les qualitats humanes amb les de cobra, per poder atacar a distancia i esquivar atacs fàcilment.

Forma híbridaEdita

En Ruffy fugint del verí

En Ruffy fugint del verí.

En aquesta forma, la Boa Marigold, barreja la forma humana amb la forma cobra que és la forma que més utilitza. El seu aspecte és el  d'una cobra gegant groga i marró amb llengua bífida i escames, però conservant el cabell, els braços, el pit i la roba i perdent pes que reparteix per tot el cos. Fins i tot per augmentar el seu poder, com és una cobra, també pot obrir les membranes que tenen aquestes al costat del cap per intimidar.

En aquesta forma, l'usuaria pot utilitzar el haki per augmentar la seva força. A més li augmenta la agilitat tot i la seva mida, i com és una cobra pot escupir verí mortal, prou potent com per què fins i tot els gasos que desprenen enverinin.

TècniquesEdita

  • Bastonada forta: és una tècnica que consisteix en utilitzar el Busoushoku Haki a la seva cua i atacar amb aquesta com si fos un pal. El primer cop que es veu és a la lluita de les germanes, la Boa Sandersonia i la Boa Maringold, contra en Ruffy.
  • Possesió dels cabells de serp: és una tècnica que consisteix en transformar alguns flocs del seu cavell en caps de serps molt grossos. Aquesta tècnica necesita molta concentració i quan és tombada desapareix. És la preparació per l'atac següent "salamandra". Les fruites del diable de qualsevol tipus, no permeten als usuaris transformar el seu cavell igual que el cos, però es pot suposar que utilitza el retorn a la vida que utiltzava en Kumadori del CP9. El primer cop que es veu és a la lluita contra en Ruffy.
    • Salamandra

      L'atac salamandra.

      Salamandra: és una tècnica que consisteix en encendre el seu cos amb un misto i després, fent servir la tècnica anterior, transformar el seu cavell en caps de serp i atacar amb aquests que, després de encendre el cos, es tornen caps cremants, a més utilitza el haki per que el cavell sigui més potent.  És la seva tècnica més potent i totes les Kujes la coneixen. El nom de la tècnica prové de la mitologia medieval, ja que segons aquesta les salamandres tenien afinitat al foc. El primer cop que es veu és a l'execució d'en Ruffy.

TriviaEdita

  • Les Kuja pensen que el poder de la Boa Marigold per tornar-se cobra es deu a la maledicció de la la Medusa i no a una fruita del diable.
  • Curiosament, la Boa Marigold és una de les Kuja més grans que hi ha i la cobra una de les espècies de serp més grans també ja que pot arribar a mesurar 6m, fet que explica el seu gran tamany a la forma híbrida.

NavegacióEdita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori