FANDOM

Hie Hie no Mi
Hie hie no mi
Informació
Nom japonès: ヒエヒエの実
Nom anglès: Ice-Ice Fruit
Nom català: Fruita Hie Hie
Primera aparició:
Significat: Gel
Classe: Lògia
Classe:
Usuari: Kuzan
La Hie Hie no Mi és una fruita del diable de tipus lògia que permet al usuari crear, controlar i transformar-se en gel a voluntat. L'usuari d'aquesta fruita és l'ex-almirall Kuzan.

Fortaleses i debilitats Edita

La major fortalesa d'aquesta fruita, com demostra en Kuzan, és que permet al usuari crear, controlar i transformar-se en gel, i per tant pot convertir en gel tant l'entorn com les persones, com es demostra en el seu combat contra l'Akainu, ja que va ser capaç de convertir mitja illa en gel i canviar el seu clima. Aquesta fruita es considera superior a la Yuki Yuki no Mi, ja que té una capacitat de congelació superior.

Trenta flors florida

El Kuzan es trenca però sense danys.

Curiosament, aquesta fruita és una de les poques lògia que permeten colpejar al usuari ja que el gel és sòlid, tot i això l'usuari no es veu afectat per l'impacte ja que sols se li trenca el gel i tot seguit el pot tornar a regenerar o unir com si no hagués passat res. Com es demostra quan en Barbablanca trenca en Kuzan amb el seu bisento i aquest es regenera a partir de l'aiguaneu que s'allibera.

L'usuari pot congelar instantàniament qualsevol cosa que entra en contacte amb ell. Si congela alguna part d'una persona, aquesta ha de ser tractada immediatament els teixits afectats es veuen danyats permanentment. L'usuari també pot congelar completament a una persona, si això passa, aquesta persona pot sobreviure durant un cert temps però ha de ser ràpidament descongelada amb molta cura, ja que qualsevol impacte pot trencar la figura de gel i causar la mort de la persona.

Opcio 1 logia

La Mera Mera contra la Hie Hie

L'usuari és resistent a les temperatures extremes de fred, ja que es pot cobrir de gel sense que els seus teixits es vegin afectats, com es demostra quan en Kuzan es genera una cama de gel després de perdre aquesta, però els seus teixits en contacte amb aquesta cama no es veuen afectats. Aquesta fruita del diable està en igualtat de condicions en una lluita amb la fruita Mera Mera no Mi causant que les dues s'inutilitzin entre si. A més sembla ineficaç contra l'usuari de la Gura Gura no Mi, ja que quan en Kuzan congela en Barbablanca, aquest utilitza la vibració per trencar el gel abans de que aquest el debiliti. La fruita Magu Magu no Mi és capaç de desfer el gel creat per la Hie Hie no Mi en questió de segons, tot i això en Kuzan va ser capaç d'afrontar l'Akainu durant deu dies seguits.

En Kuzan també es capaç de moure's a gran velocitat i recórrer grans distàncies amb el gel, com demostra quan es mou des de el seu seient al costat de la plataforma d'execució fins al mitg de la badia per parar el tsunami d'en Barbablanca.

Apart la Hie Hie no Mi també té les debilitats pròpies de les fruites del diable, tot i això, la debilitat al mar pot ser contrarestada congelant el mar abans de caure a aquest.

Usos Edita

Bloc de gel

En Kuzan creant llances de gel.

En Kuzan utilitza els poders de la fruita principalment pel combat. Així l'usuari pot crear armes de gel, com llances per llençar-les al enemic, o congelar el seu rival amb el contacte i si és necessari trencar la figura de gel per matar-lo. En Kuzan pot crear prou gel com per cobrir un gegant, un rei del mar o varis quilometres d'oceà

Un altre ús que li dona en Kuzan al poder de la fruita, és per transportar-se a través del mar. Això pot fer-ho congelant gran part del oceà per poder caminar per sobre amb una gran multitud de gent, o fer un camí de gel estret, a mesura que ell avança a través del oceà amb la seva bicicleta.

Després de perdre contra l'Akainu a la lluita per la posició d'Almirall de flota, en Kuzan perd una cama i es fa una pròtesis de gel.

Tècniques Edita

  • Període de gel: és una tècnica que consisteix en entrar en contacte amb el mar o la zona extensa d'aigua el la que es vol efectuar el atac, i congelar varis quilometres de distancia i de profunditat i tots els éssers vius i objectes que hi ha a la zona. Els efectes poden durar setmanes. El primer cop que es veu, en Kuzan fa un camí perquè uns naufragues puguin arribar a la següent illa.
  • Sabre de gel: és una tècnica que consisteix en formar una espasa de gel, de contorn irregular, a partir de simples fulles que es tiren al aire i es congelen amb l'alè del usuari. Durant la guerra, en Kuzan no necessita les fulles per fer el sabre. El primer cop que es veu és per intentar atacar a la Robin.
  • Temps de gel

    Temps de gel contra la Robin.

    Temps de gel: és una tècnica que consisteix en congelar completament el rival a través del contacte. La persona afectada pot seguir viva dins el gel però qualsevol cop pot trencar-la. Això es va comprovar amb el Jozu, que va perdre el seu braç després de que se'l colpeges quan estava congelat. Per descongelar la víctima pot fer-se servir aigua calenta, si es fa ràpidament, la persona es recuperarà completament. També pot descongelar-se des de dins el gel, com es veu en el cas d'en Barbablanca o en Doflamingo. El primer cop que es veu, en Kuzan congela completament a la Robin.
  • Bloc de gel: és una tècnica que consisteix en crear varies llances de gel i llençar-les contra l'enemic. El primer cop que es veu és contra en Jaguar D. Saul, llavors apenes es veuen les llances i només es pot intuir, la tècnica es veu clarament durant la guerra a Marineford.
  • Càpsula de temps de gel: és una tècnica que consisteix en enviar una ona de gel a través del terra que va congelant tot el que es troba fins a arribar a un obstacle suficient gran. El primer cop que es veu és per aturar en Jaguar D. Saul.
  • En Barbablanca congelat

    Bola de gel.

    Bola de gel: és una tècnica que consisteix en congelar al enemic dins una esfera de gel a distància. El primer cop que es veu en Kuzan congela en Barbablanca però aquest es descongela gràcies al poder de la seva fruita.
  • Bloc de gel: bec de faisà: és una tècnica que consisteix en formar un faisà de gel gegant i llençar-lo contra l'enemic. El primer cop que es veu és al enfrontament d'en Kuzan contra l'Ace.

Tècniques de videojocs Edita

  • Picador de gel: és una tècnica que consisteix en llençar dards de gel al enemic. Apareix a One Piece: Pirate Warriors.
  • Bloc de gel: allau: és una tècnica que consisteix en congelar la humitat formant un bloc de gel que després cau sobre l'enemic. Apareix a One Piece: Pirate Warriors.
  • Estrella de gel: és una tècnica que consisteix en que l'usuari salta cap el cel i forma una tempesta de neu que congela els seus rivals. Apareix a One Piece: Pirate Warriors 2.

Trivia Edita

  • Al anime, el primer cop que es veu el gel produït per la Hie Hie no Mi es blanc, després a la guerra aconsegueix un color blavós.
  • En resposta d'un fan, es sap que en Kuzan pot fer kakigori (un gelat de gel triturat), però menjar-lo pot comportar que l'usuari pugui controlar-lo dins l'estomac.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi
[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori