Fandom

One Piece Català Wiki

Hina

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Hina" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Hina

La Hina

Manga - Anime

La Hina

Informació
Nom japonès: ヒナ
Nom anglès: Hina
Nom català: Hina
Afiliació: Marina
Ocupació: Capità
Sobrenom: "Hina gàbia negra"
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 32 (debut)
34 (time-skip)
Aniversari: 3 de març[1]
Doblatge català: Teresa Soler ;Roser Aldabó (Marineford)
Fruita del Diable
Nom japonès: Ori Ori no Mi
Nom català: Fruita de la Gàbia-Gàbia
Significat: Gàbia
Tipus: Paramècia
La capità Hina ( ヒナ大佐, Hina Tais) és una capità de la Marina.

AparençaEdita

La Hina és una dona alta i prima i molt atractiva per als infants de la marina i alguns pirates. Té els cabells molt llargs i de color rosa. Durant la seva primera aparició, portava un vestit de color morat amb una brusa blanca a sota i sabates de color marró. El seu segon vestit consisteix en una camisa violeta a joc amb uns pantalons llargs i sabates de taló alt. Porta també un collaret i unes ulleres de sol. A més, porta una capa blanca a les espatlles al igual que molts altres oficials de la Marina. Normalment apareix fumant el seu petit cigarret.

Habilitats i PodersEdita

La Hina té l'habilitat de tancar en un cep de ferro a qualsevol cosa que passi pel seu cos, això es gracies de la fruita del diable Ori Ori no Mi (Fruita Gàbia) de tipus Paramècia. Per aquesta raó seu sobrenom és la Gàbia Negra.

HistòriaEdita

PassatEdita

Quan la Hina estava a l'Acadèmia d'Entrenament de la Marina juntament amb l'Smoker, ella el va tenir que salvar múltiples vegades de ser expulsat al ser un esvalotador.

AlabastaEdita

La Hina apareix a Alabasta per primera vegada pensant que no havia fet bé deixant el vaixell a en Jango i a en Fullbody perquè trigaven molt, al que ells van respondre que era perquè li portaven roses per ella. Més tard va sortir parlant amb l'Smoker i va estar amb ell quan li van anunciar que anaven a ascendir-lo, després d'això va perseguir a la banda de Ruffy encara que va ser enganyada per Mr.2 a qui ella va acabar guanyant.

MarinefordEdita

A Marineford va aparèixer quan l'Almirall de Flota Sengoku va dir que en Portgas D. Ace era el Fill d'en Gol D. Roger i la seva amant Portgas D. Rouge.

Més tard, quan en Monkey D. Ruffy va arribar a la guerra ella el va intentar atrapar però Ruffy estava en l'estat de Gear Second així que la va esquivar i en comptes d'atrapar-lo, per error acaba ficant en una gàbia amb la seva habilitat als seus propis aliats. Llavors en silenci va admetre la seva derrota. Al final de la guerra es va veure que estava bé, juntament amb altres Marines.

ReferènciesEdita

  1. SBS One Piece Manga — Vol. 27, pregunta d'un fan: Quines són les dades de la Hina i l'Smoker?

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori