Fandom

One Piece Català Wiki

Hody Jones

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Esbós.jpg
Article incomplet.png
Aquest article és un esbós, està mal redactat o està incomplet,
falta "Habilitats i Poders" i acabar la història.

Hody Jones

Manga - Anime

En Hody Jones

Manga - Anime

En Hody Jones

Informació
Nom japonès: ホーディ・ジョーンズ
Nom anglès: Hody Jones
Nom català: Hody Jones
Afiliació: Nous Pirates Home-Peix; Regne Ryugu (abans)
Ocupació: Capità; Pirata; Guàrdia Reial (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 30 anys
Doblatge català:
Pel capítol amb el mateix nom mira el Capítol 611.

En Hody Jones [1] és un home-peix gran tauró blanc, el capità dels Nous Pirates Home-Peix i un antic soldat de l'Exèrcit d'en Neptú. És admirador dels ideals i la valentia de l'Arlong. És el principal enemic de la Saga de l'Illa dels Tritons.

AparençaEdita

En Hody és un home-peix tauró blanc. Té una panxa bastant gran, amb un tatuatge de la bandera dels Nous Pirates Home-Peix al costat dret i una llarga cicatriu a l'esquerra. Té uns braços i unes cames musculoses. Té uns ulls brillants, amb llargues pestanyes i una boca plena de dents afilades, de forma triangular, i un nas una mica gros. Té els cabells llargs i arrissat, amb molts cabells que surten pels costats de la seva cara. Porta el braç esquerre molt tatuat, amb la bandera dels Pirates de l'Arlong prop del canell i diversos dissenys de rodones per sobre d'ella i acaba amb dues calaveres a la part superior del braç, Porta unes punxes al voltant del seu canell esquerre, segurament és un element decoratiu. Amb la batalla que va tenir contra en Zoro va rebre una altra cicatriu que va de la seva espatlla esquerra fins el pit en diagonal cap a la dreta, similar a la que en Mihawk li va fer a en Zoro.[2]

En Hody porta una mena de boina amb un trident dibuixat a la banda esquerra, igual que el trident que a vegades fa servir com a arma. Porta un mocador molt gran fet de pell d'animal, segurament una llebre, al voltant del seu coll amb el cap de la bèstia penjant a la banda esquerra del seu pit. Porta amb una camisa fosca de màniga curta oberta, amb un coll ample i uns punts de color més clar a la part inferior, pantalons curts de color clar amb un disseny similar, però amb punts foscos, una mena de faixa fosca a la cintura, i sandàlies.

Després de la sobredosi d'Esteroides d'Energia, en Hody va sofrir un canvi molt gran en l'aparença: ja no té una gran panxa, ja que ara és molt més musculós que abans, amb uns músculs voluminosos, amb venes gruixudes que se li veuen, sobretot en els braços, i va augmentar d'altura considerablement, sent més o menys de la mateixa altura que l'Ikaros Much, el més alt dels Nous Pirates Home-Peix. La seva pell fosca s'ha tornat blanca. Ja no porta aquell tipus de boina, i ara porta una samarreta amb els colors invertits dels d'abans, amb la camisa clara amb punts foscos i els pantalons foscos amb punts clars. També ara porta el seu trident a l'esquena.

Quan era adolescent portava els cabells més curts i tenia una constitució més prima, sense els músculs ni la gran panxa. Portava una boina amb la paraula "CHECK", un mocador senzill al coll i una armilla oberta fosca decorada amb la forma de dues espases clares.

Galeria Edita

Hody Petit.png
En Hody de petit.
Hody Jones Jove.png
En Hody als 15 anys.
Hody com a Soldat.png
En Hody a l'Exèrcit d'en Neptú, als 20 anys.
Hody Jones sencer.jpg
La seva aparença inicial.
Hody Jones 2ª forma.jpg
Després de la seva transformació.
Hody vell.jpg
Els efectes dels esteroides, en Hody envellit.

PersonalitatEdita

En Hody és un racista, massa hipòcrita, un tritó orgullós, brutal i viciós que, com molts de la seva espècie, odia als humans per no voler transferir-li sang al Fisher Tiger i d'aquesta manera deixar que aquest morís. Ell demostra bastant el seu rancor als humans atacant-los contínuament. Igual que l'Arlong, creu que els tritons son una raça suprema, mostrant la seva arrogància en atacar a la tripulació del Gyro amb les mans emmanillades, mostrant com fàcilment podia derrotar-los fins i tot amb un hàndicap. A continuació, d'un moment a l'altre decideix que no els matarà, deixarà que puguin a la superfície per poder dir la força dels tritons i així apartar als pirates de ka seva illa natal.

Tot i el menyspreu que té als humans, el seu tractament d'éssers humans és encara més brutal al de l'Arlong. Ell considera que els humans són totalment prescindibles i només els veu com ninots, mentre que l'Arlong havia deixat en pau als humans sempre que aquests li pagaven tributs mensualment. Com altres personatges, el seu riure característic és: "Jahahahahaha!"

RelacionsEdita

TripulacióEdita

En Hody sembla aquest tipus de persona que pot fer les coses per si sol, i això es pot veure quan l'Ikaros li va dir que una tripulació pirata havia arribat i que si podia anar a derrotar-los, però en Hody li va dir que ho faria ell mateix. També sembla que no li importi les conseqüències de qualsevol acte ja qu es va prendre els esteroides sense pensar que podia pasar alguna cosa si abusava d'aquests. Tot i que la resta de la tripulació estava sorpresa de que ell va matar a la reina Otohime, els mateixos ja ho sabien. En Hody, a diferència de l'Arlong, no té cap cura dels seus companys, com es pot mostrar quan fa servir d'escut a un d'ells. En Dosun fins i tot admet que en Hody no dubtarà en llençar als seus companys si s'acabessin els humans que en Decken fa servir per entrar al palau Ryuugu.

Altres TritonsEdita

ArlongEdita

En Hody li té moltíssim respecte a l'Arlong ja que és un dels seus "ídols". A més tots dos pensen que la raça humana no hauria d'existir. Ell originalment pensava en convertir-se en la mà dreta de l'Arlong, però quan l'Arlong va formar la seva tripulació en Hody encara era massa petit per formar-hi part.

Fisher TigerEdita

En Hody, igual que l'Arlong, el respecta, ja que ell és l'heroi dels tritons i menysprea als ésser humans per negar-se a donar-li sang en el moment que el Fisher Tiger ho necessitava. No obstant això, quan en Jinbe es va tornar Shichibukai, en Hody va saber que en Tiger volia estar en pau amb els humans, que no tenen res a veure amb les creences d'en Hody.

OctyEdita

Ja de nen, en Hody menyspreava a l'Octy per parlar tant bé dels humans com per exemple en Silvers Rayleigh, i sentia ganes de vomitar quan l'Octy parlava de la seva amistad amb en Rayleigh. Després de la derrota de l'Arlong, l'Octy va tornar a l'illa dels Tritons i veu que en Hody ha perdut el poc respecte que abans li tenia. En Hody es va negar a escoltar les opinions de l'Octy i no va tenir objeccions a permetre que en Decken l'ataqués.

EnemicsEdita

HumansEdita

Com la resta de la seva tripulació, li te un gran rancor als humans a causa de l'incident entre els humans i el Fisher Tiger fa molts anys. Per això cada cop que veu un humà el mata de la forma més cruel a excepció de pocs afortunats que poden salvar-se com en Gyro.

Pirates del Barret de PallaEdita

El principal motiu de l'odi d'en Hody a aquests és que la tripulació està formada per humans, apart d'això, en Ruffy i els seus el van derrotar, per tant se la té ben jurada.

Reina OtohimeEdita

En Hody odia a la reina Otohime per la seva filosofia en quan als humans. Ella creu que els tritons i els humans poden viure en harmonia, i ella no li té cap rancor als humans, a diferència d'en Hody, que els odia a mort.

Rei NeptúEdita

En Hody pensa que en Neptú és un mal rei ja que (segons ell) no té orgull propi i es deixa trepitjar per qualsevol. En Hody un cop va conquistar el palau de Ryuugu es va auto-proclamar rei de l'illa dels tritons, cosa que ningú li va permetre, tot i que ningú podia fer res fins que va arribar la tripulació del Barret de Palla i junts van derrotar a en Hody.

Vander Decken IX Edita

JinbeEdita

ShirahoshiEdita

HistòriaEdita

PassatEdita

Batalla per l'Illa dels TritonsEdita

Quan en Hody arriba a la plaça Gyoncorde, ha canviat físicament, ja que ara és més musculós i te el cabell blanc. Amb ell s'hi reuneix la seva tripulació. Allà, els soldats del rei els ataquen, però són derrotats fàcilment. Un d'ells, intenta matar a un dels oficials amb dinamita, en Hody li dispara una gota d'aigua que, no només travessa al soldat, sinó que va travessant parets i detruïnt-ho tot al seu pas, fins a arribar a la Cova Sirena, a diversos quilometres d'allà. Quan els prínceps arriben per salvar al rei, ell ordena a les bèsties marines que els derrotin, però els prínceps aconsegueixen eliminar les bésties. Però els oficials dels Nous Pirates Home-Peix, fent servir esteroides d'energia derroten als tres prínceps. Content de que el seu pla vagi bé, arriba la Madame Shirley, que li diu que no serà ell el que destrueixi l'illa Tritó, sinó en Ruffy. Molest, ell li dispara un tret d'aigua dient-li que és completament diferent que el seu germà gran Arlong. Llavors, quan en Jinbe i la Shirahoshi han estat capturats, se n'alegra i a continuació revel·la que va ser ell el que va matar la reina Otohime, però la princesa li respon que ella ja ho sabia.

Ruffy ataca a en Hody.jpg

En Ruffy dóna una puntada a en Hody

Sorprès, li exigeix a la princesa que li digui perquè ho sap, al que ella li respon que en Megalo ho va veure tot i que ell li va explicar, però que no va dir-li a ningú a causa de la promesa que havia fet a la seva mare abans de que aquesta morís, la de no guardar rancor al seu assassí. En Hody se'n riu, provocant la ira d'en Jinbe, dient que si ho hagués explicat a algú, llavors el seu pla no hauria pogut funcionar i que per això és una estúpida. Llavors, en Hody decideix avançar l'hora de l'execució, i diu que ho farà en aquell moment. Quan és a punt de matar al rei, els ciutadans es posen a cridar a en Ruffy, demanant-li que destrueixi l'illa en aquell moment, ja que prefereixen això que no pas viure sota el domini d'en Hody. Just en el moment en que està a punt de matar-lo, en Ruffy surt de la boca d'en Megalo, on havia estat amagat i d'una puntada envia a en Hody contra la paret.

Referències Edita

  1. One Piece Manga, vol. 64 Capítol 631, el nom romanitzat d'en Hody Jones és revelat.
  2. One Piece Manga, vol. 64 Capítol 627, en Hody té una cicatriu nova, parcialment embenada quan apareix al monitor del Den Den Mushi.

NavegacióEdita

[v · e]
Illa dels Tritons
Residents
Homes-Peix: Arlong  •  Hatchan  •  Chew  •  Kuroobi  •  Pisaro  •  Kaneshiro  •  Take  •  Shioyaki  •  Octopako  •  Jinbe  •  Hammond  •  Kasagoba  •  Hody Jones  •  Fisher Tiger  •  Ammo Knights  •  Dosun  •  Zeo  •  Daruma  •  Ikaros Much  •  Harisenbon  •  Junan  •  Papaneel  •  Togare  •  Gotan  •  Nuru  •  Tom  •  Hack
Tritons: Keimi  •  Hyouzou  •  Sirenes Medaka Quintuplets  •  Ishilly  •  Kairen  •  Hiramera  •  Seira  •  Mero  •  Lulis  •  Adele  •  Fillonce  •  Sora  •  Fukaboshi  •  Ryuboshi  •  Manboshi  •  Shyarly  •  Neptune  •  Ministre de la Dreta  •  Ministre de l'Esquerra  •  Shirahoshi  •  Den  •  Aladine  •  Otohime  •  Maria Napole  •  Luca  •  Meverly  •  Garcia
Animals: Pappug  •  Hoe  •  Megalo  •  Surume  •  Daidalos
Habilitats
Tècniques de lluita: Karate Home-Peix (Jujutsu Home-Peix)  •  Merman Combat  •  Merman Gujutsu  •  Rokutoryu  •  Hattoryu
Armes: Kiribachi  •  Kirisame
Altres: Haki  •  Esteroide d'Energia  •  Coral Bubbly
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Totland
Localitzacions: Regne Ryugu  •  Palau Ryugu  •  Cova Sirena  •  Coral Hill (Cafè Sirena)  •  Gyoverly Hills  •  Bosc Marí  •  Criminal Brand Company  •  Districte Home-Peix  •  Dojo Karate Home-Peix  •  Fàbrica de dolços  •  Plaça Gyoncorde  •  John's Candies Shop
Vaixells: Noè  •  Ryugu
Organitzacions: Shichibukai  •  Pirates del Sol  •  Pirates de l'Arlong  •  Pirates d'en Macro  •  Nous Pirates Home-Peix  •  Pirates Voladors  •  Pirates de la Big Mom  •  Pirates d'en Barbablanca
Altres: Esclavitud  •  Edward Newgate  •  Charlotte Linlin  •  Tamatebako  •  Princesa Sirena (Posidó)

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori