FANDOM

Honey Queen
Honey Queen
Informació
Nom japonès: ハニークィーン
Nom anglès: N/A
Nom català: N/A
Primera aparició: Aventura a l'Illa del Rellotge
Afiliació: Pirates Trump
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 7.800.000Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Toro Toro no Mi
Nom català: N/A
Significat: Líquid
Tipus: Lògia
La Honey Queen és un personatge que apareix a la pel·lícula 2 i és usuària de la fruita Toro Toro no Mi, que li permet transformar-se en un líquid.

AparençaEdita

La Honey Queen és una dona alta, prima i atractiva amb els cabells rossos ondulats. Porta roba de color groc amb un abric de pell de colors porpra i blanc amb estampats vermells. Porta sabates de tacó alt i una mitja rosa a la cama esquerra i una mitja de reixa a la cama dreta.

PersonalitatEdita

Sembla ser una dona coqueta i descarada. També és bastant sarcàstica fent comentaris. A l'hora de lluitar és força poruga i prefereix fugir en lloc de lluitar tot i tenir una defensa d'una fruita lògia.

Habilitats i PodersEdita

Fruita del Diable Edita

Més informació: Toro Toro no Mi
Toro toro no mi

La Honey Queen utilitzant els seus poders

Té els poders de la Toro Toro no Mi una fruita del diable del tipus lògia que li permet transformar-se en un líquid desconegut però que no és aigua. Tot i ser una fruita lògia sembla ser una fruita molt dèbil sense una gran capacitat de destrucció al contrari que les altres. Fins i tot sembla estar restringida a l'espai físic ja que la Nami l'atrapa en un pot fàcilment. Al contrari que la resta de fruites que també són capaces de transformar la roba de l'usuari aquesta sembla incapaç de fer-ho ja que sempre es despulla i deixa la roba tirada abans de transformar-se en liquid.

Utilitza aquest poder per desplaçar-se per les canonades de l'illa ràpidament. No sembla tenir cap atac, l'única acció ofensiva que fa és crear una petita ona de líquid per fer fora en Sanji del globus.

HistòriaEdita

Al principi de la pel·lícula juntament amb el seu germà Boo Jack segresten la Nami i més tard en Sanji. Durant la lluita final al veure el desavantatge dels seus germans decideix fugir per les canonades però la Nami l'atrapa i la segella en un pot de vidre.

TriviaEdita

  • A l'igual que la resta de la seva família té un tema animal i un tema de cartes. En el seu cas és l'abella i la reina.
  • És la primera dona, canònica o no-canònica, que es menja una fruita del tipus lògia.
  • La Honey Queen i la Monet són les úniques dones que han consumit una fruita tipus lògia, sent la Monet canònica i la Honey no-canònica.