Fandom

One Piece Català Wiki

Horu Horu no Mi

3.530pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Horu Horu no Mi
Onna Hormone.gif
Informació
Nom japonès: ホルホルの実
Nom anglès: Horm-Horm Fruit
Nom català: Fruita Hormona Hormona
Primera aparició:
Significat: Hormona
Classe: Paramècia
Classe:
Usuari: Emporio Ivankov
La Horu Horu no Mi és una fruita del diable de tipus paramècia que permet a l'usuari produir tot tipus d'hormones. Gràcies a això pot modificar el cos humà a voluntat, des d'ajudar algú a sobreviure a poder canviar de sexe a qui l'usuari vulgui, podent-se considerar un fabricant del cos humà. L'usuari converteix els seus dits en agulles que clava a la part del cos adequada i així transmetre les hormones a través d'aquestes agulles. L'usuari d'aquesta fruita és l'Emporio Ivankov.

Fortaleses i debilitats Edita

Per resumir el meu poder podriem dir que sóc un manipulador d'hormones gràcies a la fruita del diable hormona-hormona. Gènere, temperatura corporal, pigmentació, creixement, estats emocionals, tot el que vulguis. Sóc un enginyer que pot reconstruir totalment una persona des de dins.

— L'Iva explicant el seu poder al Mr. 2 Bon Kure

Agulles horu horu.png

les xeringues de la horu horu

La major fortalesa d'aquesta fruita, com demostra l'Iva, és que permet crear i manipular les hormones, permetent a l'usuari fer els canvis que vulgui en un cos, podent canviar la temperatura corporal, la pigmentació, l'estat emocional, el creixement o el sexe d'una persona (introduint-li hormones del sexe oposat). Les hormones també es poden utilitzar en les batalles, augmentant la capacitat de lluita d'una persona amb hormones sanadores i energètiques.

Tot això es pot fer convertint els dits de l'usuari en xeringues que, clavades en el lloc correcte, injecten les hormones necessàries per canviar una persona a voluntat de l'usuari. Aquest procés també pot ser utilitzat per l'usuari a si mateix. Una desavantatge de la fruita és que, per curar una persona, aquesta ha de sacrificar 10 anys de la seva esperança de vida. A més, aquesta fruita no té efecte sobre usuaris de fruites del diable que poden endurir el seu cos.

L'Emporio Ivankov fa servir l'hormona de creixement només al seu cap, pel que es pot suposar que les hormones poden afectar a una zona en concret depèn del que vulgui l'usuari.

Apart d'això, l'usuari també es veu afectat per les debilitats de les fruites del diable.

Usos Edita

Inazuma dona.jpg

L'Inazuma transformat en dona per l'Iva.

Els poders de la fruita, l'Iva els ha utilitzat per moltes raons diferents. L'Iva sembla gaudir jugant amb el canvi de sexe, com demostra canviant el seu sexe i el del seu company Inazuma, el qual, igual que l'Iva, s'ha vist en la seva forma masculina i femenina. A més, suposadament, tots els transvestits del nivell 5.5 han canviat de sexe. Tot i que l'Iva gaudeix jugant amb el seu poder, també pot utilitzar-lo en les batalles. L'Iva a lluitat contra l'Akainu i en Magellan i, tot i les habilitats letals d'aquests, ha sortit amb pocs danys segurament gràcies a la seva habilitat amb les hormones sanadores i energètiques.

Els poders de la fruita li han donat a l'Ivankov la reputació de que pot fer miracles. Això és per què ell no només canvia el sexe d'altres persones, sinó que pot fer servir les seves hormones per fer curacions extremes, les quals treuen una persona de la mort segura i li donen una possibilitat de sobreviure. Tot i això, la persona a la qual l'Iva injecti aquestes hormones, ha de tenir una gran força de voluntat perquè sinó aquestes hormones no li salvaran la vida ja que també depèn de l'afectat. Depenent de les condicions en les que es trobi aquesta persona, les hormones sanadores poden escurçar-li l'esperança de vida.

Tècniques Edita

Les tècniques que utilitza l'Iva amb el seu domini de les hormones, és a dir, les hormones que demostra que domina l'Iva són:

  • Atac de l'hormona femenina Emporio: és una tècnica que consisteix en injectar a un home o a ell mateix hormones femenines per convertir a un home en una dona. El primer cop que es veu és quan apareix en Bellett que vol venjar-se del Iva.
  • Hormona curativa i miraculosa de l'Emporio: és una tècnica que consisteix en injectar als laterals d'un cos humà hormones sanadores que augmenten les possibilitats de curar-se en un 2 o 3% però, a canvi, redueixen la teva esperança de vida 10 anys. El primer cop que es veuen és per salvar la vida al Ruffy a Impel Down.
  • En Ruffy després de injectar-li adrenalina.png

    En Ruffy després de injectar-li adrenalina

    Hormona Emporio de la tensió: és una tècnica que consisteix en injectar a un dels laterals del cos humà adrenalina, es a dir, hormones de la tensió i així no notar el esgotament ni el dolor del cos i sentir-se totalment sa. El primer cop que es veu és per donar-li energia en Ruffy i que aquest no hagi de descansar a Impel Down.
  • Hormona del creixement Emporio: és una tècnica que consisteix en injectar a qualsevol part del cos que es vulgui fer créixer hormones de creixement per fer créixer aquella part del cos. El primer cop que es veu l'Iva s'ha les injecta a si mateix a la cara a la guerra de Marineford.

Trivia Edita

Canvi de sexe dels Barret de Palla.png

Els Barret de Palla canviats de sexe

En un SBS, un fan li va preguntar a l'Oda com serien els Barret de Palla si l'Iva els hagués injectat les hormones del canvi de sexe. En resposta, l'Oda va fer els següents dibuixos. Per als membres de la tripulació masculina els va dibuixar com a dones, i a les dues noies les va dibuixar com a home. En Ruffy si fos dona, pel que sembla, seria vegetariana. A en Zoro no li agradaria posar-se una espasa a la boca per les dents. L'especialitat d'en Sanji serien els dolços. Per a la majoria dels Barret de Palla, el canvi de sexe és molt evident. En Brook però, no és tan evident ja que no té carn per ajudar a identificar si va ser injectat amb hormones sexuals de l'Iva o no.

Navegació Edita

[v · e]
Fruites del Diable
Paramècia
SBS: Samu Samu no Mi  •  Gero Gero no Mi  •  Ero Ero no Mi
Zoan
Lògia
Classe indeterminada
Farciment: Zuma Zuma no Mi

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori