FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Igaram" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Igaram

Igaram post

Manga - Anime

Igaram

Informació
Nom japonès: イガラム
Nom anglès: Igaram
Nom català: Igaram
Afiliació: Guàrdia d'Alabasta, Banda Baroque (abans)
Ocupació: Capità de la guàrdia reial
Sobrenom: Mr. 8
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Norbert Ibero
L'Igaram és el capità de la guàrdia reial d'Alabasta i el marit de la Terracotta, la capitana de cuina reial. Va ajudar a la Vivi a infiltrar-se a la Banda Baroque i va prendre el nom en clau de Mr. 8. Era el company de la Miss Dilluns.

Aparença Edita

L'Igaram és un home alt amb un nas petit i vermell, té el cabell ros i l'estil s'assembla a les perruques que portaven al segle 16 i 17.

Amb l'excusa que era en Mr. 8, vestia com un cavaller. Com a reflex del seu nom en clau Mr. 8, els rissos del seu cabell també s'assemblen al número 8.

Personalitat Edita

L'Igaram és extremadament lleial a la Vivi i està disposat a donar la seva vida per ella. Es preocupa per ella quan la seva vida està amenaçada i en aquests casos pot ser molt sobreprotector.

Té una forma única de parlar. Cada vegada que la seva veu es cansa, l'aclareix fent un soroll com si cantés òpera (La-la-la!).

Com que és el cap de la Guàrdia Reial d'Alabasta, és responsable de tot el que li passa a la família Nefertari. Ell deixa la seva posició a en Chaka quan està absent. Es considera un lluitador de gran abast perquè ha pogut entrar a la Banda Baroque. També és bo disfressant-se.

ArmesEdita

Les seves habilitats es basen a les armes de foc que té ocultes en llocs no visibles del deu cos. Lluita amb un saxòfon que dispara bales quan es bufa, i també té armes petites amagades en el seu cabell que quan estira de la corbata dispara les armes.

Llista dels seus atacs Edita

Atac Igaram

L'Igaram fent un dels seus atacs, L'Igaramppappa

  • L'Igaramppa: és l'atac que fa amb el seu saxòfon. Quan el fa servir, el saxòfon dispara una ràfega de bales com si fos una escopeta gegant.
  • L'Igaramppappa: és l'atac que fa quan estira de la seva corbata i les bales surten dels rínxols de cabell.

Història Edita

PassatEdita

Ell i la Vivi es van infiltrar a la Banda Baroque per convertir-se en Agents Frontera amb la finalitat d'aprendre la identitat i la veritat del cap de l'organització i els objectius. Era conegut com en Mr. 8, abans de ser exposats per la Miss Valentine i en Mr. 5.

Arc de Whisky PeakEdita

Molts Agents Frontera de la Banda Baroque, ell i la Vivi van tractar de capturar a els Pirates del Barret de Palla. Però en Zoro va demostrar ser un rival difícil de capturar. Durant la lluita, ell i la Vivi van rebre la inesperada visita d'en Mr. 5 i la Miss Valentine que els exposa com a capità de la guàrdia i la princesa d'Alabasta.

Després de que ell i la Vivi es trobessin, ell es va vestir com la Vivi per actuar com esquer mentre que els Barret de Palla ajudaven a la Vivi perquè tornés a Alabasta sana i salva. Però la Nico Robin va fer esclatar el seu vaixell i ell va ser donat per mort.

Arc d'AlabastaEdita

Després de la derrota d'en Cocodrile, l'Igaram es veu amb vida a Nanohana. Es va tornar a veure fent-se passar per la Vivi en el seu discurs, perquè ella havia d'anar a acomiadar-se dels seus amics pirates.

Arc de Després d'Enies LobbyEdita

Es va tornar a veure quan tornen a posar nous cartells de crida i cerca dels Barret de Palla. Es queda una mica sorprès de veure la Nico Robin a la tripulació.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori