FANDOM

Illa Navarone
Navarone
Informació
Nom japonès: ナバロン
Nom anglès: Navarone
Nom català: Navarone
Primera aparició: Aventura a Dead End

Episodi 195

Situació: Grand Line - Paradís
Clima:
Càrrega Log Pose:
Afiliació: G-8, Armada
Població: Soldats de l'Armada
L'Illa Navarone és una illa que només surt a l'anime ubicada al Paradís i que el G-8 fa servir de base. És on es duen a terme les accions durant l'Arc del G-8.

DescripcióEdita

Ruffy Navarone

En Ruffy a Navarone

L'illa està ocupada per centenars de soldats de l'Armada organitzats en diversos grups, com el cos de lluita de Navarone. El seu superior és el vicealmirall Jonathan, un home de tàctiques que va posar a prova els Pirates del Barret de Palla fins als seus límits. Tot i això, l'illa és apodada l'Eriçó, ja que sembla inútil per a l'Armada i, degut a això, se l'ha volgut tancar diverses vegades.

L'objectiu principal de Navarone i el G-8 és agafar els soldats ferits de l'Armada al mar i curar-los. Sota la base es troba la presó, on mantenen diversos criminals que, o bé han estat capturats, o bé han estat suficientment estúpids com per provar d'irrompre a la base (com els Pirates del Barret de Palla, que la van envair sense voler-ho quan van caure d'Skypiea).

TriviaEdita

  • El nom de l'illa i l'estructura s'assemblen a la instal·lació nazi de la novel·la "Els canyons de Navarone".
  • L'illa va ser mostrada per primer cop a la quarta pel·lícula, abans que fos estrenat l'Arc del G-8.