FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Ippon-Matsu" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Ippon-Matsu
Manga - Anime

Ippon-Matsu

Informació
Nom japonès: いっぽんマツ
Nom anglès: Ippon-Matsu
Nom català: Ippon-Matsu
Afiliació:
Ocupació: Venedor d'espases
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Enric Isasi-Isamendi
L'Ippon-Matsu (いっぽんマツ, Ippon Matsu ) és l'amo de la botiga d'armes de Loguetown que en Roronoa Zoro va visitar. Ell era l'amo anterior de dues de les espases d'en Zoro, el Sandai Kitetsu i el Yubashiri.

HistòriaEdita

Saga de LoguetownEdita

Quan va conèixer a en Zoro, va actuar de bona educació per ser el seu primer client en cert temps (a causa que el Capità de la Marina Smoker va arrestar pirates, que són clients potencials), però va canviar a una actitud més aspre quan va descobrir que en Zoro només portava 100.000Berrysymbol. No obstant això, en veure el Wado Ichimonji d'en Zoro, va tractar d'extreure-li mitjançant la compra per menys del que valia el sabre, fins que la Tashigi va entrar a la botiga. La seva actitud cobdiciosa va canviar quan en Zoro va provar la seva sort amb el Sandai Kitetsu (el va llançar per l'aire, i després va estendre el seu braç per veure si el volia com amo), que va negar a vendre-li a causa de la maledicció. Després d'haver estat impressionat per la disposició d'en Zoro per provar la seva sort contra el Sandai Kitetsu i la seva maledicció li va donar el Yubashiri, així com l'altre, de forma gratuïta. El Yubashiri era herència de la seva família, una espasa que es transmetia de pares a fills. La seva voluntat de part amb l'espasa, li va dir la seva dona, era que ell li va fer a en Zoro el seu somni.

Dos anys desprésEdita

Ippon-Matsu post

Dos anys després amb el cartell d'en Zoro.

L'Ippon-Matsu és vist dos anys després netejant la cambra de bany i presumint amb la seva dona d'un cartell ampliat d'en Zoro.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori