FANDOM

Esbós
Article incomplet

Vinsmoke Judge
Vinsmoke Jajji Manga Infobox
Informació
Nom japonès: ヴィンスモーク・ジャッジ
Nom anglès: Vinsmoke Judge
Nom català: Vinsmoke Judge
Primera aparició: Capítol 832[1]
Afiliació: Família Vinsmoke; Regne Germa; Germa 66[1]
Ocupació: Rei: Comandant de Germa 66[1]
Sobrenom: "Garuda" (怪鳥 (ガルーダ), Garūda?)[2]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Pel capítol amb el mateix nom, veure Capítol 833.

En Vinsmoke Judge, també conegut com a Garuda,[2] és el rei del Regne Germa, el comandant en cap del Germa 66 i el patriarca de la família Vinsmoke.[1][3] És el pare de la Reiju, l'Ichiji, en Niji, en Sanji i en Yonji.

Juntament amb la Big Mom i la seva tripulació, en Judge i el seu exèrcit del submón són els grups antagonistes principals de l'Arc de l'Illa Pastís.

AparençaEdita

En Judge és un home gros amb els cabells molt llargs i rossos que li arriben a la cintura. Té un bigoti llarg i prim que apunta cap amunt, una barba fina i menuda, i la barbeta partida prominentment. Porta una túnica fosca amb el número 66 per davant, una capa clara i grossa, un cinturó amb el número 66 a la sivella, guants foscos, i un casc de guerrer.[1]

PersonalitatEdita

Com la seva filla, en Judge respecta molt la força, i els privilegis que comporta el seu exercici. Se sent orgullós de la força del seu fill Yonji, i creu que els homes només es poden entendre correctament a través de la força bruta. També valora i ansia poder, ja que desitja envair el North Blue sencer com van fer els seus avantpassats.[1]

RelacionsEdita

SanjiEdita

Quan el seu tercer fill Sanji els va deixar de petit, en Judge el va estar perseguint constantment; fins i tot va arribar a utilitzar el Govern Mundial i la Marina per localitzar-lo, i a manipular el sistema de recompenses dels Marines per assegurar-se que en Sanji tornés sa i estalvi.[4] Tot i que es desconeix la relació completa que hi ha entre en Judge i en Sanji, en Sanji menysprea el seu pare, ja que l'anomena "bastard" i es nega a considerar-lo el seu pare.[1]

YonjiEdita

Sembla que en Judge respecta el seu fill més petit, preguntant-li a en Sanji sobre el que li va fer al seu germà i dient-li que la força d'en Yonji és formidable. En Sanji simplement va contestar que això significava que la seva força era encara més gran.[1]

ReijuEdita

La filla d'en Judge el respecta i l'admira; mentre en Sanji critica la decisió d'en Judge de penjar retrats seus divinitzat per tot el castell reial, la Reiju respon que simplement demostra que el seu pare és un home amb molta fama i poder.[1]

Habilitats i PodersEdita

Com a rei del Regne Germa, en Judge té autoritat sobre els seus súbdits.[1] També té molt poder dins o sobre el Govern Mundial; assisteix a les Reverie i pot influenciar el procés de recompenses dels Marines i donar-los certes ordres.[4] També té autoritat sobre Germa 66 com al comandant suprem, donant-li el comandament sobre una força militar molt poderosa,[1] i la seva posició l'ha fet infame a l'Inframón.[5] En Judge també té accés a tecnologia avançada desenvolupada per la Família Vinsmoke.[4]

Una vegada en Judge va portar el seu exèrcit a una conquesta que va derrotar a quatre reis del North Blue, demostrant-ne la seva força.[1]

ReferènciesEdita

  1. 1,00 1,01 1,02 1,03 1,04 1,05 1,06 1,07 1,08 1,09 1,10 1,11 One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 832, en Vinsmoke Judge debuta.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga — Vol. 83 Capítol 833 (pàg. 11), es revela el seu sobrenom
  3. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 815, es revela que en Judge és el comandant de Germa 66.
  4. 4,0 4,1 4,2 One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 826, La Reiju revela que el seu pare va fer que els Marines perseguissin en Sanji; i va canviar la quantitat de la recompensa i la condició de la captura (a "Només viu").
  5. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 814, En Pekoms descriu el patriarca de la Família Vinsmoke com a un home infame a l'Inframón.

Navegació Edita

[v · e]
Família Vinsmoke
Membres: Vinsmoke Jajji  •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Sanji  •  Vinsmoke Yonji
Grups: Germa 66  •  Pirates de la Big Mom
Articles relacionats
Arcs: Arc del Baratie  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Regne Germa  •  North Blue  •  Cop de les quatre nacions  •  Família Charlotte  •  Submón  •  Assassí  •  Reverie  •  Sora, el Guerrer del Mar

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori