FANDOM

Esbós
Article incomplet

Jesus Burgess

Manga - Anime

Burgess Anime PostTimeskip Infobox

Manga - Anime

Jesus Burgess

Informació
Nom japonès: ジーザス・バージェス
Nom anglès: Jesus Burgess
Nom català: Jesus Burgess
Afiliació: Pirates d'en Barbanegra
Ocupació: Pirata; Timoner; Capità del primer vaixell dels Pirates d'en Barbanegra
Sobrenom: "Campió" (チャンピオン, Chanpion?); "Mr. Store" (Mr.ストア, Misutā Sutoa?) (durant el torneig al Coliseu Corrida)
Edat:
Aniversari: 25 de desembre
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Amadeu Aguado

En Jesus Burguess és el timoner dels Pirates d'en Barbanegra. És vist per primer cop a l'illa de Jaya. El següent lloc on surt és a Impel Down juntament amb la resta de de la tripulació dels Pirates d'en Barbanegra.

Aparença Edita

En Burgess és un home enorme i molt musculat, amb uns enormes braços i unes cames petites en comparació a la resta del cos. El seu cabell és ondulat i d'un color morat clar.

El seu aspecte recorda al d'un lluitador mexicà. Sempre duu posada una màscara negra amb algunes decoracions ataronjades que cobreix la seva cara revelant només els ulls i la boca. Duu una camiseta negra sense mànigues, unes bandes negres als seus colzes i uns pantalons blancs. A més, duu un destacat cinturó de campió que els lluitadors obtenen en guanyar nombrosos combats. És possible que en Burgess l'aconseguís per això mateix o és una mera ornamenta.

Després del Timeskip, es veu en Burgess amb una melena més llarga i barba del mateix color. També se'l veu més musculat que abans. Durant el torneig al Coliseu Corrida, anava vestit com un gladiador: una armadura en el seu braç dret i un parell de sandàlies. No duia camisa i ara duu un pareix de guants negres. Durant la Royal Battle del Bloc A, en Burgess duia una altra màscara sota la que ja duia, la qual era una simple bossa de paper amb dos forats per als ulls on tenia escrita les paraules "Happy Store". En guanyar la lluita, se la va treure i la va trencar.

Personalitat Edita

En Burgess és un home força brutal. És una persona molt sorollosa amb una tèndencia clara a cridar constantment. Tot i això, va mostrar ser també una persona seriosa quan la situació ho mereixia, tal i com es veié quan els Pirates d'en Barbanegra van perdre a en Ruffy a les aigües properes a Jaya quan el corrent Knock-Up va començar.

Sembla tenir força confiança en sí mateix i en les seves habilitats de lluita, proclamant-se ell mateix com a campió de lluita. A més, és un amant del combat i la lluita, com es veié a Jaya, on buscava competidors per mesurar les seves habilitats en el combat.

No se sap massa sobre les habilitats de combat d'en Burgess, però sí se sap de la seva increïble foça. De fet, va ser capaç d'enviar sense massa esforç una casa sencera a l'Ace des de força distància i va derrotar amb facilitat tots els pirates que es va trobar a Mock Town. També va demostrar una gran resistència física, essent capaç de suportar l'ona de xoc d'en Sengoku i reposar-se ràpidament.

Després del Timeskip, al Coliseu Corrida va demostrar ser famós com a Comandant del Yonko Barbanegra, pel que es pot inferir que el seu nivell de lluita sigui molt superior al de la majoria de pirates del Nou Món.

Haki Edita

En Burgess va demostrar controlar el Busoshoku Haki quan va endurir el seu colze armat per intentar resistir l'atac d'en Sabo. Tot i això, no va ser tan poderós com per contrarestar l'atac d'en Lucy amb Haki, ja que va poder destrossar l'armadura.

Trivia Edita

  • El seu nom pot estar inspirat en el pirata Samuel Burgess.
  • El seu distintiu riure és "Wiiiihahahaha"
  • El seu aniversari és el dia de Nadal: el 25 de desembre.
  • És, de moment, l'únic pirata d'en Barbanegra mostrat després del timeskip.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates d'en Barbanegra
Membres: Marshall D. Teach  •  Jesus Burgess  •  Shiliew  •  Laffitte  •  Van Augur  •  Doc Q  •  Stronger  •  Sanjuan Wolf  •  Vasco Shot  •  Catarina Devon  •  Avalo Pizarro
Afiliacions: Kuzan
Habilitats
Fruites del Diable: Yami Yami no Mi  •  Gura Gura no Mi  •  Hie Hie no Mi  •  Suke Suke no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Guineu de nou cues)
Armes: Nodachi  •  Senriku
Estils de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de Jaya  •  Arc de després d'Enies Lobby  •  Arc d'Impel Down  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Localitzacions: Jaya  •  Illa Banaro  •  Impel Down  •  Nou Món  •  Coliseu Corrida
Altres: Duel a l'Illa Banaro  •  Testament d'en D.  •  Pirates d'en Barbablanca  •  Shichibukai  •  Yonko  •  Pitjor Generació  •  Guerra de la Venjança