FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 6è Article Destacat.
"Jewelry Bonney" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Pel personatge de farciment de l'Episodi Especial 2, veure Bonney (No-canònic).
Jewelry Bonney

Manga - Anime

Jewelry Bonney anime post

Manga - Anime

Jewelry Bonney

Informació
Nom japonès: ジュエリー・ボニー
Nom anglès: Jewelry Bonney
Nom català: Jewelry Bonney
Afiliació: Pirates de la Bonney
Ocupació: Capitana; Pirata
Sobrenom: "La Goluda"
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 1 de setembre
Doblatge català:

La Jewelry Bonney és una pirata del South Blue capitana de la tripulació dels Pirates de la Bonney amb una recompensa de 140,000,000Berrysymbol. La seva primera aparició és a l'Arxipèlag Sabaody com un de Els Onze Supernoves, ja que la seva recompensa supera els 100,000,000Berrysymbol.

AparençaEdita

La Bonney és una dona alta i prima (malgrat tot el que menja), amb el cabell llarg i rosa i els ulls liles. Quan és un nena, gràcies a la seva Fruita del Diable [1], és quasi igual a la Bonney original però, com és lògic, amb trets facials més infantils, amb menys alçada i no és tant voluptuosa com en la seva forma d'adulta. Porta un pírcing sota l'ull dret i els llavis pintats de vermell brillant.

Normalment porta un gran barret verd. També porta una samarreta blanca de tirants que deixa veure el seu gran escot i una bona part de la seva panxa, uns pantalons curts a ralles negres i vermelles subjectats per uns tirants negres i un cinturó taronja. Moltes vegades també porta una jaqueta marró de pell. Porta unes botes de taló negres bastant altes i unes mitjes amb un estampat rosa, vermell fosc i cercles grocs.

La Bonney, com en Ruffy, consumeix grans quantitats de menjar sense que aparegui cap efecte negatiu en el seu cos.

En una secció d'un SBS, l'Oda va dibuixar els supernoves quan eren nens. La Bonney porta els cabells més curts que en l'actualitat, per les espatlles, i té la cara rodona. També té la cara i la roba una mica brutes.

En una representació dels Supernoves després del timeskip feta per l'Oda, la Bonney es veu amb un barret negre (similar al de l'Usopp) i amb una capa marró de pell.

PersonalitatEdita

Bonney menjant

Jewelry practicant el seu hobby preferit, menjar.

Es una noia que s'enfada facilment, normalment se la veu queixant-se de tot i es vastant vulgar, aixo ho demostra quan se la veu menjant al restaurant amb els peus sobre la taula, menjant depressa i amb les mans, com en Ruffy, i parlant amb la boca plena de menjar a crits.

Ella creu en el prototip pirata, ho demostra quan salva en Zoro del Noble Mundial amb el motiu de que un pirata no pot posar en perill a altres pirates, però critica en Zoro per intentar salvar un civil dient que es ridicul que un pirata intenti salvar un civil.

Relacions Edita

Tripulació PirataEdita

La Bonney és respectada per tots els membres de la seva tripulació pirata, els quals compliran qualsevol necessitat o qualsevol ordre de la seva capitana, des de quan ella vol menjar fins a anar a enfrontar-se a en Barbanegra per la mort de l'Ace.

Roronoa ZoroEdita

Bonney i Zoro

La Bonney després d'aturar a en Zoro quan anava a atacar a un membre de la Noblesa Mundial

La Bonney es troba per primera vegada amb en Zoro quan ensopega amb ell a l'Arxipèlag Sabaody quan estava passant el Sant Charloss per la ciutat. Al no ser conscient de la presència d'un dels membres de la Noblesa Mundial, en Zoro gairebé va matar al Sant. Afortunadament, la Bonney va ser capaç d'evitar la mort del Sant al fer veure que ella era la germana petita d'en Zoro i que ell acabava de ser assassinat pel Sant. Després d'això, la Bonney va criticar a en Zoro per no saber a qui estava a punt de matar i a més per recollir un civil ferit i portar-lo a l'hospital.

Monkey D. RuffyEdita

Encara que la Bonney mai es va trobar cara a cara amb en Ruffy, ell va provocar sense voler que la Bonney s'enfades molt després de que en Ruffy ataqués a un dels Nobles Mundials provocant així la intervenció d'un almirall de l'Armada.

BarbanegraEdita

La Bonney sembla odiar a mort a en Marshall D. Teach per varies raons. La primera és que ella el culpa de la mort de l'Ace i d'en Barbablanca, i la segona és que quan ella el va anar a buscar per enfrontar-se a ell al Nou Món, ell la va capturar i va facilitar així la seva captura per part de l'Armada. La Bonney no sembla tenir por d'enfontar-se a en Barbanegra, tot i que el seu poder és molt superior.

Habilitats i podersEdita

La Bonney ha mostrat poc les seves capacitats físiques. Ha demostrat ser bastant ràpida, ja que va ser capaç d'aturar a en Zoro abans que ataqués a en Sant Charloss. Ella i la seva tripulació van ser derrotats i capturats pels Pirates d'en Barbanegra, però va aconseguir ferir a en Marshall D. Teach amb una puntada de peu al cap.

Per alguna raó, és capaç de consumir grans quantitats de menjar sense que aparegui cap efecte negatiu en el seu cos. No importa quant menja, ella és capaç de metabolitzar tots els aliments que menja sense arribar a engreixar-se. Possiblement els poders de la fruita del diable li dóna el metabolisme d'un nen.

Fruita del DiableEdita

Poder Bonney

El poder de la seva fruita del diable

De moment, se sap que la Jewely Bonney ha menjat una fruita del diable de tipus paramècia, però se'n desconeix el nom. Permet a l'usuari canviar l'edat dels seus objectius i la seva mateixa.[1] Aixo ho demostra quan es fa passar per la germana petita d'en Zoro per salvar-lo o quan derrota sense molt d'esforç a tots els soldats de la Marina convertint-los a tots en vells o bebès. No se sap com controla aquest poder, si l'efecte és permanent ni quines limitacions té.

Si aquest poder prové d'una fruita del diable, és estrany ja que no afecta a la roba de les seves víctimes, encara que sigui lògic que la roba no canvia de mida ni envelleix. La roba de la Bonney va quedar a la seva mida quan ella es va convertir en nena, mentre que la roba dels marines que van ser convertits en bebès els anava molt gran.

Possiblement necessita les mans per utilitzar el seu poder, ja que quan en Barbanegra li va lligar les mans en cadenes en un pal la Bonney no es va convertir. També és possible però, que les cadenes portessin kairoseki i per tant no pogués fer servir els seus poders.

En l'anime, es va sentir com es transformava però no es va veure, per tant pot ser que ella necessiti un temps per transformar-se i no ho pugui fer instantàniament. També va parlar breument amb seva veu adulta amb en Zoro mentre estava transformada en nena per salvar-lo d'en Sant Charloss.

HistòriaEdita

Passat Edita

No se sap molt del seu passat, sembla que té algun tipus d'antecedent amb el Govern Mundial, encara que això és una cosa desconeguda i poc clara en aquest moment.

Arxipèlag Sabaody Edita

Jewelry petita

La Jewelry Bonney salvant en Zoro

La seva primera aparició es a l'Arxipèlag Sabaody quan es donen a coneixer els 11 supernoves i les seves recompenses, ella surt menjant en un restaurant d'una forma molt vulgar de la cual en Capone Bege es queixa. Després torna a sortir agenollada per la presència d'un Noble Mundial, allà es quan fa servir els seus poders per salvar en Zoro, que anava a atacar el Noble, fent veure que es el seu germà gran i que està mort, en aquest moment demostra per primer cop la seva habilitat.

Quan l'Almirall Kizaru arriva a l'arxipèlag un exèrcit de marines l'ataquen però es desfà d'ells amb molta facilitat, convertint-los en nens o vells gràcies a la seva habilitat.[1] Més tard, quan s'anuncia la gran guerra, ella plora per la execució de l'Ace, encara no se sap per qué .

Després de la Guerra i el Nou Món Edita

Bonney Capturada

La Jewelry capturada en el Nou Món

Després del que va passar a la Guerra de Marineford, la Jewelry culpa a en Barbanegra de la mort de l'Ace i el va a buscar al Nou Món per enfrontar-s'hi. Gairebé immediatament després d'entrar en el Nou Món, la Bonney és derrotada i presa com a ostatge pels pirates d'en Barbanegra i ells ofereixen a l'Armada que la Jewelry Bonney i els seus pirates siguin canviats per un vaixell que pugi mantenir tota la tripulació d'en Barbanegra. Ell li diu a la Bonney que és massa feble per sobreviure en el Nou Món i que és la primera que hauria de ser eliminada.

Bonney i Akainu

La Jewelry davant de l'Akainu

Ell li ofereix a la Bonney que si es converteix en la seva dona ell no l'entregarà al Govern Mundial, però ella es nega rotundament. Enfadada ella li dóna una puntada de peu (a causa que les seves mans estaven lligades a un pal del seu darrere). En Van Augur avisa a la resta de la tripulació d'en Barbanegra que el vaixell de guerra de l'Armada ha arribat, però els diu que no sembla que hagin acceptat l'intarcanvi ja que l'Almirall Akainu va en el vaixell. Sabent que l'intercanvi no es duria a terme, els Pirates d'en Barbanegra van fugir, deixant la Jewelry Bonney i la seva tripulació capturats.

L'Akainu arriba a l'illa i va directament a parlar amb la Jewelry Bonney. L'Almirall li diu que es va espantar molt quan es va escapar del Govern Mundial, però s'alegra de que torni a estar sota el seu control. Llavors la Bonney es posa a plorar i a cridar dient que mai els perdonarà.

Post-timeskipEdita

Saga DressrosaEdita

Després dels dos anys, tot i que va ser capturada per l'Akainu, es veu que la Bonney ha fugit de la Marina per mètodes desconeguts i es troba en una illa freda on està nevant. Ella és qui anuncia les noves aliances dels pirates i la renucia al títol de Shichibukai d'en Doflamingo.

Trivia Edita

Bonney petita

La Bonney de petita.

  • El seu nom sembla estar basat en el d'una pirata real que es deia Anne Bonny, la qual va actuar pel mar del Carib.
  • És l'única dona Supernova de la que es tingui constància.
  • Fins al moment és la dona que té la recompensa més alta.
  • El seu aniversari és el dia 1 de Setembre.
  • Fins al moment la seva edat és un misteri ja que la seva fruita del diable li permet canviar l'edat, pel que no se sap si l'aparença actual és l'original o no.

Referències Edita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime - Vol. 51 Capítol 499 i Episodi 393, apareix una Bonney petita que es llança a sobre d'en Zoro per fingir la seva mort.