FANDOM

Johnny

Johnny manga post

Manga - Anime

Johnny anime

Informació
Nom japonès: ジョニー
Nom anglès: Johnny
Nom català: Johnny
Primera aparició: Capítol 42;Episodi 19
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Albert Roig

En Johnny, igual que en Yosaku són vells amics i ex-Caça-recompenses amb en Zoro.

Aparença Edita

És un home de mida normal, amb la pell una mica morena. Sempre se'l veu amb unes ulleres de sol i té un tatuatge negre a la galta esquerra que diu mar (海). Té el cabell curt, negre i té la seva espasa a punt per qualsevol batalla. Les seves celles sempre estan cap avall i fa una ganyota.

Personalitat Edita

És feliç i afortunat, igual que en Yosaku. En Johnny de vegades és el més honorable de la parella, tot i que de vegades fan el tonto amb el seu company. Sembla que està molt ben informat de les coses, però no és així, per exemple, no sabia com curar a en Yosaku quan havia agafat l'escorbut. També és molt valent, quan es preparava per atacar a en Mihawk quan va guanyar a en Zoro. Però també és una mica covard, com per exemple quan va deixar sol a en Zoro en una barca quan l'atacaven uns Tritons i va fugir nedant amb l'Usopp.

Relacions Edita

Igual que en Yosaku respecta el poder que té en Zoro, i més tard el poder que tenen els Pirates del Barret de Palla. Qualsevol persona que respecten és reconegut per ells com "Aniki" (germà), però a la Nami no li agrada que li diguin així.

Ell és un espadatxí. Ell pot ser considerat una persona més forta que lo normal, però no tant com en Zoro. L'Arlong, en canvi, el considerava feble, per ell, com qualsevol humà. Encara es desconeix si les baralles que ha guanyat han estat populars.

Història Edita

Reunió dels Barret de PallaEdita

Apareix per primera vegada durant la saga del Baratie i està a la història fins al final de la saga de l'Arlong, en les dues ocasions ajudar a els Pirates del Barret de Palla. Ell i el seu company Yosaku es veuen després de que l'Usopp i en Ruffy, sense saber-ho, disparessin a la petita illa on ells estàven. Els socis van anar a parar al Going Merry, perquè en Yosaku patia d'escorbut, però la Nami va ser capaç de diagnosticar-lo i tractar-lo. Poc després de l'arribada d'en Don Krieg, l'oficial de la tripulació aconsegueix distreure a ell i a en Yosaku i els empeny per la borda abans de marxar amb el Going Merry cap al seu poble. Ells informen a en Ruffy de la situació, i els hi diu a en Zoro i a l'Usopp que la segueixin. Ells es sorprenen al veure que en Zoro perd contra en Mihawk. Després de la derrota d'en Zoro, segueixen a la Nami a bord de la seva propia barca amb l'Usopp i el ferit Zoro, en Ruffy es queda per defensar el Baratie.

La lluita contra els TritonsEdita

Una vegada que van saber que el Going Merry, juntament amb la Nami es dirigia a la direcció d'Arlong Park, van sospitar que la Nami era amiga del Tritó Arlong. Mentre que en Yosaku anava al Baratie per informar a en Ruffy de la destinació de la Nami, en Johnny va cap a l'illa amb l'Usopp i en Zoro. Després de detectar alguns tritons, abandonen el vaixell, deixant a en Zoro, (que havien lligat per evitar que ell lluités amb els tritons amb les lesions que tenia) que van capturar. Ell i en Yosaku escoltar a la Nojiko explicar la història del passat de la Nami, i decideixen anar a Arlong Park per derrotar-los, però van ser derrotats fàcilment. Després, li donen a en Zoro les seves espases per reemplaçar les que s'havien trencat a la lluita amb en Mihawk, la qual cosa li va permetre derrotar a en Hatchan. Després de la derrota de l'Arlong, segueixen la seva vida com a caça-recompenses.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori