FANDOM

Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Jozu" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Jozu
Manga - Anime

En Jozu

Informació
Nom japonès: ジョズ
Nom anglès: Jozu
Nom català: Jozu
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Comandant de la 3a Divisió; Pirata
Sobrenom: "Diamond" Jozu
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Oriol del Balle

En "DiamondJozu és el Comandant de la 3a Divisió dels Pirates d'en Barbablanca.

AparençaEdita

Jozu fa 20 anys.jpg

Jozu fa 20 anys

En Jozu és un home enorme, no tant gran com el seu capità però. És un home musculat fortament armat i de pell fosca. Té una cara llarga amb una barba formada per tres linies de cabell negra i els cabells de semblant forma. Les seves cames són primes en relació a la resta del seu cos. Té una expresió seriosa amb les celles permanentment arrufades.

Porta una cuirassa verda les parts davantera i posterior de la qual estan lligades a traves de dos tirants metàl·lics que passen per sobre de les clavicules. Porta dues muscleres negres rematades amb claus vermells. Porta un gran cinturó daurat sobre el que sembla ser una faldilla verda amb decoracions daurades prop de la vora. També porta botes negres clavetejades. En general la seva aparença recorda a la d'un guerrer astaca.

Fa 20 anys portava una samarreta verd fosc i una faldilla semblant a la d'ara però més simple però amb un aspecte físic semblat a l'actual.

Habilitats i PodersEdita

Com a cap de la Tercera Divisió té poder sobre tots els seus subordinats. Té una gran força de voluntat com es demostra quan resisteix el Haki d'en Shanks. Porta a la banda vint anys com a mínim cosa que el fan ser un dels homes més veterans i experimentats.

Jozu llança iceberg.jpg

Jozu llançant l'iceberg a Marineford

És un dels homés més forts de la banda com es demostra a la Batalla de Marineford quan lluita contra els Shichibukai i els almiralls de la marina en igualtat de condicions. Té una força descomunal cóm és veu quan llança un gran iceberg contra l'esquadró de gegants de la marina a Marineford. L'iceberg era d'una mida molt superior a la de qualsevol dels gegants. Tot i la seva gran força i la seva corpulència també té una gran velocitat i agilitat.

Fruita del diableEdita

Jozu diamant.png

Jozu transformat

En Jozu va menjar una fruita del diable, segurament de tipus paramècia, que li permet transformar tot el seu cos en diamant donant-li la solidesa i resistència d'aquest. Quan està transormat és fins i tot capaç d'aguantar i desviar els atacs tallants d'en Mihawk demostrant el poder d'aquesta fruita. Semla que sigui una versió més potent de la fruta d'en Mr. 1.

Fins ara l'únic atac vist és el Brillant Punk amb el qual carrega contra l'enemic donant-li un fort cop amb l'avantbraç.

HakiEdita

És capaç d'utilitzar el Bosoushoku Haki tal com es pot comprovar quan ataca en Crocodile a Marineford per tal de voler venjar l'intent d'aquest d'intentar matar en Barbablanca llançant-lo enrere i fent-lo sagnar molt. També es veu quan lluita cos a cos contra l'Aokiji i li dóna un cop tant potent que és capaç de trencar el seu gel i fer-lo sagnar.

HistòriaEdita

Fa 20 anysEdita

En Jozu és vist ja a la tripulació fa 20 anys quan en Shiki visita en Barbablanca.

La cartaEdita

És vist per primer cop quan en Rockstar va a entregar la carta d'en Shanks a en Barbablanca.

ReunióEdita

Torna a ser vist més tard a la reunió que mantenen en Shanks i en Barbablanca per parlar sobre l'Ace i és un dels pocs en aguantar el Haki del pèl-roig.

MarinefordEdita

Jozu vs Crocodile.jpg

Jozu colpejant en Crocodile

És a Marineford quan pren una mica més de paper a la sèrie. Es veu juntament amb la resta de la tripulació al Moby Dick dien a l'Ace que l'anaven a rescatar. El primer moviment important però és quan en Mihawk llança un atac tallant contra el vaixell i en Barbablanca i ell salta per tal d'aturar-lo i desviar-lo, és aquí on es revela que té el poder d'una fruita. Després d'això arranca gel de terra formant l'enorme iceberg que llença contra la plaça el qual és destrossat per l'Akainu.
Jozu, Crocodile i Doflamingo.jpg

Jozu contra Doflamingo i Crocodile

Després ataca a en Crocodile revelant també que poseeix haki, en aquell moment intervé en Doflamingo aturant-lo amb el seu poder mentre proposa una aliança a en Crocodile que aquest rebutja i els envia a volar tots pels aires amb una tempesta de sorra.

A l'igual que la resta d'aliats queda sorprès quan l'Squardo apunyala en Barbablanca a traïció. Més tard en Barbablanca li comenta que jugarà la carta de l'Ozu Jr. per tal d'entrar a la plaça.

Jozu congelat.png

Jozu congelat per l'Aokiji

Torna a aparèixer lluitant contra l'Aokiji quan aquest anava a atacar en Barbablanca i aconsegueix trencar-lo en petits trossos de gel. És recompon i se'l veu sagnar i aprofitant la distracció d'en Jozu al veure com en Kizaru atacava en Marco, aprofita i congela el seu cos completament perdent el braç dret.

És transportat pels seus companys i en Blenheim per tal de portar-lo a un lloc segur ja que no estava en condicions de lluitar.

Després de la guerraEdita

Jozu Post-Guerra.png

Jozu a l'enterrament de l'Ace i Barbablanca

Després de la guerra és vist juntament amb els seus companys a l'enterrament d'en Barbablanca i l'Ace, on es veu sense braç dret, perdut durant la guerra.

Trivia Edita

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori