FANDOM

Kaido
Manga - Anime

Kaido Anime Infobox

Informació
Nom japonès: カイドウ
Nom anglès: Kaido
Nom català: Kaido
Afiliació: Yonko
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom: Kaido de les Bèsties (百獣のカイドウ, Hyakujū no Kaidō)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 1 de maig[1]
Doblatge català:
En Kaido de les Bèsties és un dels Quatre Emperadors del Mar que dominen el Nou Món, i és el tercer d'ells en ser esmentat. Segons en Trafalgar Law, és la "criatura més forta del món".

El seu nom és esmentat per primera vegada per en Gekko Moriah poc després d'obtenir l'ombra d'en Ruffy. La seva posició de yonko és revelada poc després de la derrota d'en Moriah a mans dels Pirates del Barret de Palla.

Aparença Edita

És un home enorme, molt musculós i corpulent, amb una aparença imponent i cara d'enfadat. Pot ser que sigui més alt que en Barbablanca. Té un tatuatge al braç esquerre, que puja fins a l'espatlla i part del pectoral. Al cap hi té dues banyes de toro, seguides d'una llarga cabellera negra i uns bigotis prims i allargats. També porta dues canelleres de punxes i un cinturó que li aguanta el quimono.

Personalitat Edita

No se sap molt de la seva personalitat, però sembla ser un home cruel i despietat. Va massacrar la primera tripulació d'en Moriah quan aquest era al Nou Món i va tractar de lluitar contra en Barbablanca quan aquest intentava salvar a en Portgas D. Ace.

És implacable i no escolta excuses, i el que el provoca és tractat d'imprudent. Això s'ha demostrat amb en Donquixot Doflamingo, un shichibukai conegut per la seva actitud valenta i confiada, que té por de ser assassinat per en Kaido si no pot complir amb seva part de l'acord per culpa d'en Trafalgar Law, que té a en Caesar Clown com a ostatge. Això sembla anar d'acord amb el seu sobrenom, "La Bèstia", per la qual cosa es pot pensar que en Kaido és un ésser bestial, tant en caràcter com en força.

Segons un subordinat seu, l'Scotch, en Kaido té una illa preferida. Aquesta és una illa d'hivern protegida pel cyborg que va rebre la visita de l'X Drake. Sembla que el yonko té cura dels seus subordinats, o si més no, de l'Scotch, ja que aquest va dir que si l'ataquen en Kaido s'enfadaria.

Relacions Edita

AliatsEdita

Donquixot DoflamingoEdita

En Kaido té un acord comercial amb en Doflamingo, que a través d'en Caesar produeix grans quantitats de SAD, necessària per produir fruites del diable zoan artificials, amb les quals el yonko està formant un exèrcit d'usuaris zoan. Tot i això, si en Doflamingo no compleix la part del tracte, ell el matarà.

ScotchEdita

La seva illa preferida estava custodiada per un cyborg anomenat Scotch pel que ha de tenir gran confiança en aquest.

EnemicsEdita

Gekko MoriahEdita

En un passat, en Kaido va massacrar a la tripulació de l'ex-shichibukai Gekko Moriah i aquest va formar el seu exèrcit de zombis per reemplaçar els seus subordinats i segueix odiant a en Kaido.

Altres yonkoEdita

Com a yonko és enemic de la resta de pirates amb el seu mateix rang. Ja va intentar atacar l'Edward Newgate quan aquest es dirigia a Marineford, però va ser aturat per un altre dels seus enemics, el yonko Shanks.

Aliança entre els Pirates del Cor i del Barret de PallaEdita

En Law vol destronar a en Kaido i per això va formar una aliança amb els Pirates del Barret de Palla, dels quals diu que la seva probabilitat d'èxit és del 30%.

Com un dels yonko, en Kaido és un dels pirates més forts del món. Mostra d'això és que va tractar de prendre la vida d'en Barbablanca, que és una cosa a la que pocs s'atrevirien, i es va enfrontar amb en Shanks.

Els seus poders són totalment desconeguts, però es pressuposen brutals, ja que va ser capaç de massacrar a la tripulació completa d'en Gekko Moriah, fent que l'ex-shichibukai recordi aquest dolorós moment fins a l'actualitat. També és esmentat pel Gorosei com una de les poques persones capaces de matar a en Barbanegra.

En Law va revelar que en Kaido és la criatura més poderosa després de la mort d'en Barbablanca. També és molt temut per en Donquixot Doflamingo, qui es va posar molt seriós i espantat quan en Law li va dir que si el yonko s'assabentava que no podia fer més Smile l'atacaria.

Igual que els altres yonko, en Kaido sembla tenir una gran quantitat de subordinats i aliats pirates, i posseeix la influència suficient per reclamar illes com els seus territoris quan així ho desitja.

El seu sobrenom "De les Bèsties" i el seu interès per les fruites zoan artificials (Smiles) fan creure que podria ser un usuari amb una fruita del diable zoan molt poderosa, encara que no està confirmat. També és probable que, sent un dels yonko, pugui utilitzar algun tipus de haki a un nivell alt, però no hi ha res que ho confirmi.

En Kaido és un pirata que ha experimentat molts tipus de tortures. Ha estat condemnat a mort més de 10 vegades però, misteriosament, la corda sempre es tallaven, les bales no li afectaven, o la guillotina es trencava rarament al xocar amb el seu coll. Actualment, sembla que en Kaido gaudeix intentant matar-se. Tirant-se des d'illes del cel per suïcidar-se ha enfonsat més de 20 vaixells i, tot i així no s'ha mort. Així doncs, sembla que en Kaido de les Bèsties posseeix quelcom que el fa ser immortal.

Història Edita

Passat Edita

En algun punt de la seva vida passada es va enfrontar a en Gekko Moriah i el va derrotar al Nou Món, massacrant de pas a la seva tripulació completa. Si va lluitar tot sol o amb ajuda de la seva tripulació, i si llavors era ja o no un dels Yonko, són dades completament desconegudes.

Water 7 Edita

L'existència dels yonko és revelada als Barret de Palla per en Monkey D. Garp durant la seva estada a Water 7 i en aquest moment es poden veure les siluetes dels Quatre Emperadors, entre elles la d'en Kaido, si bé per llavors la seva identitat i la de la Big Mom encara s'ignoraven.

Thriller Bark Edita

El nom de Kaido és esmentat per primera vegada per en Gekko Moriah quan recorda la derrota que va patir a mans d'ell al Nou Món. La seva posició com a Yonko es dóna a conèixer finalment al final de la saga per un pirata al qual se li retorna la seva ombra.

Guerra de Marineford Edita

Es té constància per primera vegada de l'existència d'en Kaido al temps present poc abans de la Guerra de Marineford, quan un marine li comenta al vicealmirall Momonga que en Kaido ha intentat atacar a en Barbablanca quan aquest es dirigia als Quarters Generals de la Marina, però en Shanks l'ha interceptat al seu camí començant una batalla contra ell. En Momonga es mostra visiblement sorprès i comenta que en un altre moment una lluita entre dos yonko hagués estat un esdeveniment increïble, de suma i vital importància, però els preparatius de la guerra que està a punt de començar acaparen tota l'atenció del món.

Els detalls de la batalla es mantenen en una completa incògnita, però en Shanks apareix després a Marineford totalment il·lès i disposat a acabar d'una vegada per totes la guerra, mentre que se sap que en Kaido segueix viu i continua sent un dels yonko, per la que el més probable és que en Shanks l'hagi convençut d'aturar-se sense necessitat de lluitar.

Després de la Guerra Edita

Després de la Guerra de Marineford, al Nou Món, l'X. Drake, un dels Onze Supernoves, ataca l'illa preferida d'en Kaido i és atacat per un dels seus homes, l'Scotch.

Es desconeixen les intencions de l'X. Drake per cometre l'atac, però se sap que en Kaido no el va matar doncs dos anys després s'esmenta que s'ha fet molt famós al Nou Món.

Dos anys després Edita

És esmentat per en Trafalgar Law quan li diu a en Ruffy que és el yonko al qual vol derrotar prenent per això el control del SAD.

Més tard es revela que ell i en Doflamingo són socis comercials. En Doflamingo proporciona Smiles per l'exèrcit d'en Kaido i aquest proporciona seguretat i (pel que sembla) una bona quantitat de diners al shichibukai.

Quan els Barrets de Palla i en Law segresten a en Caesar Clown, en Law "negocia" amb en Doflamingo dient que, si l'endemà no veu als diaris que ha deixat de ser shichibukai, no li retornarà a en Caesar i que no podrà seguir subministrant Smiles a en Kaido, i com que no pot negociar amb el yonko, li costarà la vida.

Trivia Edita

  • Se sap que en el seu exèrcit té més de 500 usuaris de fruites zoan artificials.
  • Ha estat l'últim yonko en fer una aparició física.

Referències Edita

Navegació Edita

[v · e]
Organització d'en Caesar Clown
Mestre: Caesar Clown
Afiliacions: Donquixot Doflamingo  •  Kaido  •  Vergo  •  Trafalgar Law  •  Jack  •  Pirates de la Big Mom
Subordinats: Pirates d'en Barbamarró  •  Unitat Patrulla Centaure (Smooge  •  Fen Bock  •  Chappe  •  Run)  •  Yeti Cool Brothers  •  Drac  •  Monet  •  Smiley  •  Barbamarró
Recerca de la gegantització: Momonosuke  •  Mocha  •  Sind  •  Doran  •  Ally  •  Uzu  •  Konbu  •  Biyo  •  Ginko
Vehicles: Globus volador de gas
Habilitats
Fruites del Diable: Gasu Gasu no Mi  •  Sara Sara no Mi (Model Axolot)  •  Yuki Yuki no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc de Punk Hazard
Localitzacions: Punk Hazard  •  Dressrosa
Substàncies: NHC10  •  KYP  •  H2S  •  Shinokuni  •  SAD  •  Koro
Altres: Brokers  •  Centaures  •  Shichibukai  •  Vegapunk

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori