FANDOM

Esbós
Article incomplet

Kairoseki
Kairôseki
Informació
Nom japonès: 海楼石
Nom anglès: Sea-Prism Stone
Nom català: Kairoseki
Afiliació:
Ocupació:
Significat literal: Pedra marina
Ús: Anular les habilitats de les Fruites del Diable; Protegir els vaixells dels Reis del Mar
:

El Kairoseki (海楼石 Kairōseki) o pedra marina és una substancia natural (encara que aparentment rara) que anul·la els poders de les Fruites del Diable. Segons el capità Smoker, el Karioseki "emet el mateix tipus d'energía que el mar". Normalment, a One Piece, el Kairoseki es troba en forma d'aparells de restricció de la Marina, com manilles o gàbies, i armes, com ara espases, bales o xarxes per utilitzar-ne quan s'arresten usuaris de Fruites del Diable.

Qualitats Edita

Segons l'Smoker, el kairoseki emet el mateix tipus d'energia que el mar i en Fukuro va explicar que és més dur que el diamant. En Pagaya va explicar a la Saga de l'Illa del Cel que el kairoseki està format per un compost anomenat Pyrobloin (パイロブロイン Pairoburoin), que en ser separat del kairoseki i dut al cel per les erupcions volcàniques pot ser utilitzat per crear núvols illa o núvols de mar blanca.

Efectes Edita

Efecte per a usuaris de fruites del diable Edita

Quan una persona que va menjar una fruita del diable entra en contacte amb Kairoseki, tota la seva energia se'n va del cos i no pot utilitzar els seus poders, com si fossin llançats al mar. El grau de debilitat en que es queda a algú que va menjar una Fruita del Diable després d'estar en contacte amb Kairoseki varia segons la densitat i composició. Per exemple, les manilles fetes de Kairoseki treuen l'habilitat d'activar els seus poders però encara són capaços de caminar, mentre que la punta del jutte de Smoker fa que un usuari es torni molt dèbil i incapaç de moure's.

Efecte per als reis del mar Edita

Els efectes del Kairoseki també afecten a les criatures del mar, com als "Reis del Mar" (monstres marins del món de One Piece). Quan es recobreix la part de baix d'un casc d'un vaixell amb Kairoseki com fa l'Armada, les criatures marines que estiguin a sota d'ell no notaran la seva presencia i no l'atacaran. Aquest benefici és utilitzat per l'Armada per poder creuar el Cinturó de la Calma, lloc ple de Reis del Mar.

Trivia Edita

  • En Zoro va ser capaç de tallar una gàbia feta de kairoseki a la Pel·lícula 11, tot i que aquest mineral és més dur que el diamant.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori