FANDOM

Kaku
Manga - Anime

En Kaku

Informació
Nom japonès: カク
Nom anglès: Kaku
Nom català: Kaku
Afiliació: Govern Mundial (abans); CP9 (abans); Galley-La (despatxat)
Ocupació: Assassí; Agent del CP9; Mestre d'aixa (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: 23
25 (timeskip)
Douriki: 2200
Doblatge català: Albert Roig
Fruita del Diable
Nom japonès: Ushi Ushi no Mi (Model Girafa)
Nom català: Fruita Toro-Toro
Significat: Girafa
Tipus: Zoan
En Kaku és un membre del CP9 i el més poderós després d'en Rob Lucci.

AparençaEdita

Kaku Petit.jpg

Kaku de nen

En Kaku és un home alt. Té els ulls rodons i la seva principal característica és que té el nas llarg i quadrat. Quan formava part de la Galley-La portava una gorra blanca, jeans, una jaqueta taronja de coll alt i mànigues blaves i unes sabates blanques. Amb el CP9 porta un uniforme completament negre format per uns pantalons, una jaqueta, unes sabates i una gorra. De petit duia els cabells més llargs i la gorra cap enrera.

PersonalitatEdita

És l'únic CP9 amb sentiments pacífics, ja que no li agrada lluitar i ell volia ser fuster, no agent d'elit del Govern Mundial. La seva personalitat és molt tranquil·la i calmada en qualsevol de les situacions.

Habilitats i PodersEdita

FusterEdita

Com a membre de la Galley-La se suposa que tenia un gran coneixement de fusteria. Això també es pot deduir del seu somni ja que ell sempre havia volgut ser fuster. És capaç d'avaluar molt bé els vaixells de les persones.

RokushikiEdita

És un gran expert del Rokushiki. Amb un Douriki de 2200 és el segon membre més fort del CP9. Val a dir que aquest douriki va ser analitzat abans de menjar la fruita del diable. Domina molt bé la tempesta de cames amb la que fa el seu atac més poderós on crea un tall circular capaç de tallar tot al seu voltant.

YontoryuEdita

Yontoryu.jpg
És l'espadatxí del CP9. S'ha especialitzat en el Yontoryu (四刀流 Yontōryū) o estil de 4 espases. Utilitza dues katanes Shirasaya una a cada mà i amb les seves cames executa la tempesta de cames completant les dues espases que falten.

Fruita del diableEdita

Després de tornar a Enies Lobby l'Spandam el recompensa amb una fruita del diable. Aquesta és la Ushi Ushi no Mi (Model Girafa) que li permet transformar-se en un girafa i en un híbrid. Ha obtingut un gran domini de la fruita i és capaç de crear atacs molt potents, combinats amb les tècniques del rokushiki.

Ushi forma animal.png
Forma girafa
Ushi forma hibrida.png
Forma híbrida

HistòriaEdita

Missió a Water 7Edita

Fa 5 anys es va infiltrar juntament amb la resta de companys del CP9 a Water 7 com a membre de la Galley-La Company. Tenia la missió d'obtenir els plànols de l'arma Plutó.

Examen Merry.jpg

Kaku avaluant el Going Merry

Durant el temps que es va estar a la Galley-La es va guanyar molta reputació i molta admiració sobretot per la seva habilitat de saltar des de llocs alts guanyant-se així el sobrenom de "Vent de la Muntanya". Era un excel·lent fuster molt estimat pels seus companys. Era capaç de fer inspeccions als vaixells ell sol sense cap error. De fet és ell qui avalua el Going Merry i dóna les males noticies que no es pot reparar degut a que té la quilla trencada.

Més tard torna a reaparèixer al despatx de l'Iceburg quan el CP9 revela les seves identitats. És l'encarregat de prendre les pulsacions a l'Iceburg a mode de detector de mentides per comprovar si la teoria d'en Lucci sobre els plànols és certa. Un cop fet això té una petita batalla amb els Pirates del Barret de Palla on en surt victoriós. Acabat això va a capturar en Franky amb la resta de membres.

Torna a sortir al Tren de Mar com a escorta de la Nico Robin sense intervenir gaire en la situació del tren.

Enies LobbyEdita

A l'arribada a Enies Lobby és saludat per la resta de companys juntament amb la resta de membres de la missió. Allà en Fukuro analitza el seu douriki i revela que és de 2.200 superant en Jabura que el té de 2180 i convertint-se així en el segon membre més poderós. Abans de marxar de l'habitació l'Spandam li dóna una fruita del diable com a recompensa. Surt esperant en una sala amb la fruita davant decidint si se la menja o no. Finalment se la menja. Torna a sortir al balcó amb la resta de membres quan els Barret de Palla arriben per rescatar la Robin. Mentre surt és objectiu de les burles d'en Jabura sobre el seu nou poder.

Batalla amb els piratesEdita

Kaku Enies Lobby.jpg

Inici de la lluita en Kaku i en zoro

Quan la lluita comença ell està a la seva habitació esperant rival. En Zoro apareix i comencen un duel d'espadatxins. Enmig del duel en Kaku diu que li mostrarà el seu nou poder convertint-se en girafa davant d'en Zoro. Degut a l'excés de pes de l'habitació aquesta s'enfonsa i van a parar al pis de sota on en Jabura lluita contra en Sogeking.
Jabura riu.jpg

Jabura rient dels poders d'en Kaku

Ell és queixa que volia convertir-se en la forma híbrida i no la completa mentre en Jabura és riu d'ell. Mentre es transforma en la forma híbrida en Sogeking llança unes manilles de Kairoseki amb la intenció de tocar els dos membres del CP9 però la transformació el fa riure i li fa fallar el tret quedant lligats ell i en Zoro.

Després d'això en Jabura i en Kaku comencen a atacar els seus rivals en una competició per mirar aviam qui els mata abans tot i que s'ataquen més entre ells per la rivalitat que tenen. Enmig de la batalla arriba en Franky amb les claus per les manilles i separa en Zoro i en Sogeking.

Zoro vs Kaku.jpg

Lluita entre els dos espadatxins

Llavors ell i en Zoro comencen un nou duel on tant l'un com l'altre s'ataquen amb atacs poderosos. En Kaku té avantatge degut a la seva tècnica Massa de ferro que evita molts dels talls d'en Zoro. També gràcies al control de la fruita crea atacs més poderosos. En un moment de la lluita quan en Zoro sembla acabat en Kaku comença a difamar i insultar la Robin. Això fa que enfadar en Zoro qui degut a la seva ira es transforma en l'Asura un dimoni amb tres caps i sis braços i utilitzant l'estil de nou katanes dóna un cop definitiu a en Kaku que cau derrotat.

Zoro guanya Kaku.jpg
Zoro donant el cop definitiu
Zoro contra Kaku.jpeg
Zoro derrotant en Kaku
Kaku derrotat.jpeg
Kaku derrotat

Informe independent del CP9Edita

Kaku i Fukuro.jpg

En Kaku fent de tobogan

En Kaku es rescatat de la Buster Call gràcies a en Blueno. Un cop fugen de l'illa arriben a St. Poplar on es veu obligat a fer de tobogan pels nens per tal de reunir diners i poder donar tractament mèdic a en Lucci. Un cop recuperat tornen a la seva terra natal on envien un missatge a l'Spandam amenaçant en matar-lo. Actualment l'està buscant amb la resta del CP9.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori