Fandom

One Piece Català Wiki

Kaya

3.526pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Discussió0 Share
Kaya

La Kaya dos anys després

Manga - Anime

Aparició inicial de la Kaya

Informació
Nom japonès: カヤ
Nom anglès: Kaya
Nom català: Kaya
Afiliació:
Ocupació: Estudiant de medicina
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Iris Lago
La Kaya és una jove que viu a una mansió molt gran de Syrup, poble natal seu situat a l'East Blue.

Aparença Edita

La Kaya és una noia bastant alta, prima i pàl·lida de pell. Té els cabells d'un color ros bastant clar, a l'altura una mica més aball de les espatlles. Malgrat la seva fortuna, sempre se la veu amb roba neta i senzilla, ja sigui un vestit llarg o roba comuna, com una faldilla i una jaqueta.

Personalitat Edita

Quan la Kaya va ser introduïda per primera vegada, era una noia jove i rica, però malalta. Més tard, va resultar que no era més que la preocupació de la malaltia. Ara porta una vida feliç i saludable. És alegre i simpàtica, i confia molt en els altres.

Relacions Edita

Família Edita

Els pares Edita

Tres anys abans del començament de la història, el seu pare va contractar a en Kuro (com a Kurahadol) perquè vives a la mansió com un majordom, sense saber la veritable identitat d'en Kuro. Algun temps després d'aquesta adopció, els pares de la Kaya va morir, d'acord amb en Kuro, per "accident" i no formaven part del seu pla per obtenir les seves riqueses; en Kuro va negar haver-los matat quan en Jango l'hi va suggerir.

Amics Edita

L'Usopp Edita

Usopp i Kaya.png

L'Usopp explicant-li històries

La Kaya està en deute amb el seu amic Usopp i s'ha encapritxat amb ell molt des de que li va salvar la vida. Ella estava disposada a escoltar els contes de l'Usopp sabent que eren mentida, però, va ser incapaç d'acceptar algunes de les tristes realitats de les històries de debò que li va explicar l'Usopp sobre en Kurahadol, creient que el majordom era lleial i fidel a ella.

Des de l'incident d'en Kuro, ella entén que l'Usopp vol que sigui segura i feliç. Ella va fer una promesa de no dir-li a ningú sobre l'atac dels Pirates del Gat Negre.

Es manté al dia amb tota la informació que es publica sobre ell als diaris i no li importa en quina condició es trobi, ella s'encarregarà d'ell quan torni de salut. Encara que la cara de l'Usopp no surt mai a els cartells de crida i cerca, ella sap que és l'Usopp.

La Companyia de l'Usopp Edita

També es manté en contacte amb l'ex Companyia de l'Usopp i parla amb ells cada vegada que hi ha una actualització dels Barret de Palla, de l'Usopp en particular.

En Merry Edita

Des de que en Kuro va ser derrotat, sembla ser que el cuidador de la Kaya és en Merry.

Enemics Edita

Naturalment, el seu principal enemic és en Kuro.

Història Edita

L'arribada dels Barret de Palla Edita

Kaya a la finestra.jpg

La Kaya obrint la finestra per escoltar les histories de l'Usopp

La Kaya van rebre una herència després de la mort dels seus pares. Després de la seva mort, la Kaya va caure malalta i el seu cuidador, en Kurahadol es va fer càrrec d'ella. En secret, el mentider Usopp la visitava a la seva mansió per explicar-li les seves histories per fer-la riure i que es sentís millor.

No obstant això, en Kurahadol el va veure i, finalment, li va dir a la Kaya que era una mala influència. El mateix dia, l'Usopp i en Ruffy van escoltar una conversa entre en Kurahadol i en Jango. Es van assabentar de que en Kurahadol era el capità Kuro, i va revelar que planejava matar a la Kaya i heretar els seus diners. L'Usopp va intentar advertir-li a la Kaya sobre la trama, però ella no el va creure i fins i tot li va donar una bufetada per "mentir" sobre en Kurahadol.

El complot assassí Edita

En Merry, li va informar que el que havia dit l'Usopp era cert, després de que ell mateix havia estat greument ferit per en Kurahadol. Malgrat el risc, la Kaya va córrer i es va enfrontar a en Kuro durant una batalla entre ell i els seus homes contra en Ruffy, l'Usopp, la Nami i en Zoro. En Kuro va revelar que ell havia tractat de matar a en Merry. Ella el va apuntar amb una arma, però la va deixar caure i va plorar després de que en Kuro li digues com va ser estar al seu costat durant tant de temps. L'Usopp va donar una ordre a la Companyia de l'Usopp per protegir-la. En Ninjin, en Tamanegi i en Piiman van fugir amb la Kaya al bosc, i en Jango els va perseguir. Quan els nens tractaven d'acostar-se sigilosament a en Jango, ell els va atacar i els va amenaçar amb matar-los. La Kaya el va amenaçar amb suïcidar-se si els nens prenien mal.

Els nens pretenien ser eliminats quan la Kaya signes el testament. Just abans que que en Jango la mates, la Companyia de l'Usopp el va atacar. L'Usopp i en Zoro van sentir els cops i hi van anar. En Zoro va tallar una branca amb la seva espasa i l'Usopp va poder colpejar a en Jango amb una bala i van poder salvar la vida de la Kaya. Més tard, ella i la Companyia de l'Usopp van fer una promesa de no dir-li a la resta del poble sobre l'incident d'en Kuro.

Gràcies i adéu Edita

Després de l'incident, la Kaya va donar el Going Merry als Pirates del Barret de Palla com agraïment per haver-li salvat la vida. Més tard, la Kaya va decidir que estudiaria per ser metge algun dia, i ajudar a l'Usopp, quan tornes del seu viatge.

Dos anys després Edita

La Kaya es veu de nou mentre estudia medecina i en Merry la protegeix de fans.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori