FANDOM

Esbós.jpg
Article incomplet.png

Kuina
Manga - Anime

La Kuina

Informació
Nom japonès: くいな
Nom anglès: Kuina
Nom català: Kuina
Afiliació:
Ocupació: Aprenent d'espadatxí
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Isabel Valls
La Kuina era l'amiga de la infància d'en Zoro, que va morir sent encara jove. Ella era la filla de Koshiro, el sensei del dojo en què Zoro estava inscrit. Ella és la raó per la qual en Zoro va desenvolupar l'Estil de tres katanes. En Zoro va ser derrotat per Kuina 2000 vegades, malgrat el fet que en Zoro era el més fort del dojo i que podia fins i tot batre als adults. En el duel número 2001, es van prometre que un d'ells es convertiria en el millor espadatxí del món. Ella va morir el dia següent en caure per les escales. En Zoro guarda la seva espasa com un tresor.

AparençaEdita

Té el cabell curt i blau fosc i té uns ulls marrons foscos. Porta una camisa rosa sense mànigues i uns pantalons verds llargs. Té una gran semblança amb la capitana Tashigi (tant d'aspecte, personalitat i estil d'espasa), al punt que en Zoro l'incomoda estar al voltant d'ella. Tanmateix, no es coneix si tenen algun tipus de relació.

PersonalitatEdita

Va viure sempre amb la idea que en ser una dona li seria molt difícil poder complir el seu somni. El seu gènere li obligaria a deixar la seva passió quan creixés, al que en Zoro li va respondre que és la voluntat, no la força la que fa a un espadatxí.

Habilitats i PodersEdita

La Kuina era la més forta entre els seus companys d'entrenament en el dojo, sent capaç de dominar fins i tot als adults que entrenaven als estudiants en l'art de l'espasa. Molts acusaven al seu pare de donar-li un tractament especial. Podria haver estat un gran personatge si continués il·lesa en la història.

HistòriaEdita

Kuina.png

Al centre, la Kuina entre altres dos estudiants del Dojo

Se la pot veure quan era un nadó i el seu pare dient que volia un nen perquè es fes càrrec del Dojo quan sigui gran. 

Dotze anys abans de la història actual, se li pot veure breument entrenant, atacant un pal amb la seva espasa.

En Zoro lluitava amb ella contínuament, però, després d'haver lluitat 2000 vegades, ell no la va poder guanyar. En Zoro la desafia a un duel amb espases de veritat. La Kuina accepta i utilitza la espasa familiar, la Wado Ichimonji. La Kuina torna a derrotar a en Zoro. Ell comença a plorar frustrat, perquè si no pot véncer a la Kuina no podia complir el seu somni de convertir-se en el millor espadatxí del món. Ella, a la vegada, també comença a plorar, dient que ella també volia ser la millor espadatxina del món, però el seu pare li va dir que quan comenci a créixer, perdrà força i serà més dèbil. En Zoro li diu cridant que això no es veritat i que no ho digui, perquè ella el podia guanyar, i si algun dia ell la guanyava, seria perquè ell s'havia entrenat i s'havia fet més fort, no perquè ella havia crescut. Llavors, es van prometre que, algun dia, un d'ells seria el millor espadatxí del món.

Zoro i kuina.jpg

Fent la promesa amb en Zoro

Malauradament, la Kuina va morir al dia següent en caure per les escales mentre agafava una pedra per afilar la seva espasa. Quan es va assabentar, en Zoro li va demanar al seu mestre, en Koshiro, pare de la Kuina, la seva espasa, la Wado Ishimonji. Ell accepta, i li dóna l'espasa. Aleshores, en Zoro es compromet a complir el somni de la Kuina desenvolupant el Santōryū. Abans de viatjar a l'East Blue, en Zoro visita la tomba de la Kuina.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori