FANDOM

Lacroix
Manga - Anime

Lacroix

Informació
Nom japonès: ラクロワ
Nom anglès: Lacroix
Nom català: Lacroix
Afiliació: Esquadró de Gegants de la Marina
Ocupació: Vicealmirall
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Lacroix (ラクロワ中将, Rakurowa) és un vicealmirall de la Marina i membre de l'Esquadró de Gegants.

AparençaEdita

És un gegant que porta una capa de la Marina a sobre les espatlles. Va vestit amb una americana de color gris i uns pantalons del mateix color. A sota de l'americana duu una camisa i blanca i una corbata vermella. En comparació amb el cos, té la cara petita, un coll gruixut i una barbeta ampla. Tot i el seu rang, porta una gorra com els soldats rasos.

Habilitats i PodersEdita

Com vicealmirall té autoritat sobre tots els marines amb un rang inferior a ell. Per la posició que ocupa dins de la Marina, se suposa que és força poderós, tot i que no se l'ha vist lluitar gaire.

HakiEdita

Segons el que s'ha dit tots els vicealmiralls tenen Haki així que segurament que ell també el poseeix, tot i que mai se l'ha vist utilitzant-lo ni se sap quin tipus té.

HistòriaEdita

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de MarinefordEdita

Va ser convocat a Marineford per lluitar contra la tripulació d'en Barbablanca. Allà, al costat dels altres marines escolta que l'Ace és el fill d'en Roger. Quan l'Ozu Jr. apareix, ell juntament amb altres membres de l'esquadró de gegants s'hi enfronten, però són derrotats. Després de la guerra, ell apareix en perfectes condicions.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori